Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka paljon käytätte rahaa lasten ulkovaatteisiin?

24.03.2006 |

Hankala tietty sanoa jotain summaa, mut jos nyt aattelen näin. Mulla kolme lasta ja kevät- ja syysvaatteisiin ja kenkiin on mennyt yhteensä n. 200¿. Oon aina ostanu alesta, mut nyt en tiedä miks viimesyksynä en tajunnu käydä hakeen jemmaan ulkovaatteita. Joten lähes täydellä hinnalla on joutunu ostaan. Paitsi kengät. Jotain oon saanu kanta-asiakasalennuksella. Eka kertaa ostin sellasia kosteussuojattuja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet lenkkarit ja kumpparit on molemmilla, mutta sitten pitäisi löytää vielä jotkut hieman paremmat kengät. Ns. paremmat takit ompelen itse ja hintaa niille tulee ehkä noin 50e yhteensä.

Vierailija
22/27 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-reimatec haalari alekupongilla 79e

-reimatec olkainhousut 49e

-hattu 24e

-goretex kengat 69e

-timberland nupukkinilkkurit jenkeista, muistaakseni euroissa vajaa 40

Takki, ainakin yhdet kengat ja kasineet viela ostettavana kevatta varten. Harmittaa kun en ostanut tuota popin ruskeaa kosteussuojattua takkia kun oikeaa kokoa oli viela jaljella. Taytyy ehka lahtea etsimaan Tukholmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille lapsille

Lennen 2-osaiset kosteussuojatut asut viime vuoden alesta yht. 120¿

asusteita erilaisia matkan varrelta.... hintaa ehkä 40¿/nuppi, en tiedä

Lainahaalari toiselle ( elämää nähnyt, mutta pitää vettä) ja kuopukselle pitäisi vielä metsästää. Lennen asut palvelleet jo viime syksyn ja menevät vielä varmaan ensi syksynkin. Se hyvä puoli kaksiosaisessa

Epämääräinen joukko muita takkeja, fleeceä ja housuja. Osa ostettu ja osa saatu lahjaksi/lainaan. Mutta pihalle varsinaisesti edellä mainitut asut.

Uudet kengät pitäisi ostaa esikoiselle, kuopukselle vanhat hyväkuntoiset. Tietysti ostettu kummpareita ja lenkkareita lisäksi.....

Vierailija
24/27 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vime vuonna ostimme sukulaisilta uudenveroisen Reimatec-välikausihaalarin hintaan 50 e. Muutenkin ostan aina Reimatecit alesta. En kertakaikkiaan raski ostaa niitä normaalihinnalla. (Ja selvyyden vuoksi tämä ei ole moite niitä kohtaan, jotka niin tekevät.)

Nyt ostimme ensimmäistä kertaa (poika 3 v) myös kauppa- ja ym. reissuja varten kaksiosaisen puvun. Se oli ihan Reima Casual -sarjaa ja hintaa kertyi erinäisten alekuponkien jälkeen reilut 60 e.

Kenkiä on ostettu viime vuonna alesta enkä muista niiden hintoja. Sama koskee noita käsineitä ja pipoja sun muita.

Hyödynnän kyllä aina alet etenkin ulkovaatteiden suhteen. Muistan, että lapsen ensimmäisen Reimatec-välikausihaalarin ostin normaalihinnalla ja se hirvitti niin, että päätin hyödyntää alet jatkossa. Pojalla on nytkin jo parikin Reimatecin talvihaalaria odottamassa tulevia talvia... Jostain pitäisi taas löytää kiva 104-senttinen välikausihaalari ensi vuodeksi. Sen verran kronkeli olen, että käytettynä en osta juuri mitään. (Jos jollakin muuten sattuu olemaan poikavärinen, 104-senttinen uusi Reimatec-välikausihaalari, minua voi lähestyä meilillä iituli1970@luukku.com.)

Gallup oli kyllä mielenkiintoinen. Kiitos vain aloittajalle! ;-)

Vierailija
25/27 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Reimatec-haalari 81e(norm.117e)

-Reiman Casual 2-osainen puku 54,50e(norm.109e)

-Brion 2-osainen puku 25e(norm.59,90)

-Jonathan-takki(-70%)ja Jonathan henkselihousut(-50%).Näistä olin jo hintalaput poistanut.

-Legon Bionicle takki&housut.Molemmat -50%.

-Muumi kumpparit 15e.

-Kenkiä:Bundgaardin nupukkikengät,Kavatin nupukkikengät,Kangaroosin & Eccon lenkkarit sekä Eccon Goretex nilkkurit.Näiden hintoja en jaksa vaatehuoneen perältä kaivaa,mutta yksistäkään en ole täyttä hintaa maksanut,yleisin aleprosentti ollut -50% tai enemmän.

-Reimatecin hattu&sydvesti

-2xJonathanin sydvesti

-ainakin 10 erilaista pipoa(kerran myytiin Kivat pipoja 2e-3,50e).

-Reimatec-rukkaset&Rasavilin Peukalopotit.

Vielä kun näitä pääsisi käyttämään,mutta kun tuo talvi tuntuu jatkuvan ikuisesti!

Vaatetta on liikaa yhdelle käyttäjälle,mutta kun tykkään pojalle ostella...

Vierailija
26/27 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syntymästä asti eli viime syksystä tähän kevääseen astika rahaa mennyt kahteen H&M Puh-toppapukuun yht. 34¿, kaksi H&M Fleecehaalaria yht. 30¿, Reimatecin välikausihaalari alesta 50¿, Reiman fleecehaalari kevätaurinkoon 24¿, Reiman pipo 13¿, Niken kengät 49¿, Ruskovillan välihaalari ja kypäräpipo noin 60¿, toppatumppuja, -töppösiä, fleecelapasia, -pipoja, kauluria, kaulaliinaa yms. noin 50 eurolla. Näillä siis mennään tämä kevät - ensi syksyn hankinnat jätän syksyyn.

Onneksi kukaan ei kysynyt, paljonko on sisävaatteita tullut osteltua...

Vierailija
27/27 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laskeskelin juuri eilen että meillä on mennyt neljän lapsen hankintoihin 180-100euroa/lapsi. Isommille on vähemmän hankintoja, kun eivät enää ryömi maassa eivätkä kuluta niin paljon vaatteita. Tuo summa sisältää jokaiselle takin+housut, pari pipoa, parit hanskat, saappaat, lenkkarit, kävelykengät ja sandaalit, kesähatut/lippikset ja nuoremmille lisäksi kosteussuojahaalarin tai takin+housut. Kaikille on ostettu vaatteet ja kengät uusina, aika paljon olen onneksi saanut alesta.