voi että 3-6 vuotiaat tytöt on ärsyttäviä! t.tarhatäti
Kommentit (26)
välittämään toisista-ei syrjimään tai puukottamaan selkään. rakastakaa!!!!!!
Vierailija:
Olen tullut siihen tulokseen että tytöissä näkyy jo pieenstä pitäen se inhottava piirre että olemme toisillemme susia. Kalkatamme ja sihisemme kuin kalkkarokäärmeet toistemme selän takana varsinkin ja jo pienestä alkaa se ällöttävä kikatus ja supina tyyliin " tsihihhihhahhaaa mepä ei olla sun kaa/ei olla ton kaa" jauhanta.
Puistattavaa!
kyllä se selkään puukottamis ja selän takana kälätys toiminta on meissä naisissa jotenkin sisään rakennettu ominaisuus ja piirre.
Osaavat olla TODELLA ärsyttäviä, mutta myös tosi ihania. Mutta tosiaan seura tekee kaltaisekseen, ei tarvita kuin yksi " ei leikitä ton kaa" -tyyppi, niin draama on taattu tyttöjen keskuudessa. No, toisaalta osaavat ne pojatkin.
Sen takia olen ronkeli ketä hoidan kun on valinnan varaa onneksi,
välillä on jopa jonotuslista.
Eikä se ole ongelma koska lapset menevät kindergarteniin 4 vuotiaina ja vanhemmat ovat yleensa halukkaita laittamaan lapsensa jo etukäteen tarhaan joka voi bussi kuljettaa lapsen kindergarteniin.
Ei tarvi vaihtaa hoitopaikkaa ja aloittaa koulua samaan aikaan, helpompi lapselle.
terv. se toinen pph ulkomailla
Vierailija:
muuten kylla valikoi lapsiani tuolla tavalla!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen tullut siihen tulokseen että tytöissä näkyy jo pieenstä pitäen se inhottava piirre että olemme toisillemme susia. Kalkatamme ja sihisemme kuin kalkkarokäärmeet toistemme selän takana varsinkin ja jo pienestä alkaa se ällöttävä kikatus ja supina tyyliin " tsihihhihhahhaaa mepä ei olla sun kaa/ei olla ton kaa" jauhanta.
Puistattavaa!