Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet teinin tavaroille ja huoneelle

Vierailija
23.04.2017 |

kun tämä lähtenyt opiskelemaan?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun tämä lähtenyt opiskelemaan?

Mä olen valinnut teinin huonekalut ja tavarat niin että se voi ottaa ne mukaansa lähtiessään opiskelemaan. Eli  huone tyhjentyy automaattisesti  joten voin sisustaa sen työ/vierashuoneeksi. Eivätkö kaikki fiksut vanhemmat toimi näin?

Joo. Ihan kaikki toimivat aivan kuten sinäkin. Sinun tapasi on se ainoa ja oikea. Mitään muuta fiksua tapaa ei tietenkään ole olemassa.

Vierailija
42/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v ja opiskelen Helsigissä. Huoneeni vanhempieni luona on ennallaan. Heillä on aika iso talo ja huoneeni siellä on isompi kuin tämä yksiö missä asun. Sanomattakin selvää siis, että kamani eivät mahtuisi nykyiseen asuntooni mitenkään. Käynkin vahempieni luona, tai sanon yleensä kotona, todella usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen oma huone vanhempieni luona ja olen 43 v.

Vierailija
44/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt se välivaihe, että teini asuu enimmäkseen koululla mutta käy kotona joka toinen viikonloppu. Ei olla tässä vaiheessa tehty huoneelle oikein mitään, kun teini kuitenkin säännöllisesti käy. Sitten lukion jälkeen kun muuttaa omaan kämppäänsä, niin luonnollisesti siirtyy teinin vaatteet, tavarat ja huonekalut sinne uuteen kotiin. Mies haaveilee, että muutetaan meidän makkari teinin huoneeseen ja päästään myös käyttämään vaatehuonetta, joka on teinin huoneessa. Meidän nykyisestä makkarista tehdään varmaan työhuone.

Vierailija
45/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiota pitää ennalleen vaan tehdään huone jossa voi viettää aikaa ja sisustetaan se erilaiseksi.

Sellaiseksi että teinikin viihtyy.

Sellainen viihtyisä huone jonne tykkää mennä ihan kuka vaan.