Miksi toi Saimi Nousiainen on noussut joksikin tyyliguruksi ja ko. alan asiantuntijaksi?
Hän on malli, joka opiskellut kirjallisuutta yliopistossa. Luvut tosin jääneet kesken. Mikä hiton asiantuntija hän nyt on? Hirveä harakka ainakin itse, ei ainakaan mitään klassista tyylitajua. Kulmakarvat ajeltu pois ja punainen säkkäräpörrö tukkana. Milloin mitäkin turkoosit hiihtarit & keltainen toppi& mustat korkkarit-yhdistelmiä. Itsekin voisin stailata ko. tyyliä ja vieläpä pikkurahalla.
Kommentit (6)
Kai se on sitten tosi cool, mutta mun silmiä ei kyllä viehätä...
Vierailija:
Kai se on sitten tosi cool, mutta mun silmiä ei kyllä viehätä...
oikeisiin mallikuvioihin. Ainakin oon tykännyt sen kuvista. En kuitenkaan näkisi sitä missään Anttilan alusvaatemallina.
Mun mielestä Saimi on ihana persoonallinen piristyspaketti. Hän ainakin uskaltaa olla erilainen :) Uskon myös vahvasti, että Saimilla on kokemusta muodista / tyyleistä yms enemmän kuin meillä taviksilla, jotka ei olla oltu noissa malli piireissä mukana :)
voi tyttöparka, onpas kamalan ruma. En siis tiennyt, että hän on malli : ) Mutta niissä pääsykokeissa tuli juteltua aika paljon hänen kanssaan ja myöhemminkin olemme kohdanneet, ja täytyy sanoa, että ihan fiksu nainen hän kyllä on. Varmasti ihan osaava hommassaan.
PS. MÄ päsin kouluun, Saimi ei.
Käsittääkseni ne kulmat ei oo ajeltu vaan sillä ei oikeesti kasva kulmakarvoja.