Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meikkivoide teillä on? Entä kuinka paljon meikkivoiteesta voi maksaa?

Vierailija
22.04.2017 |

Mulla on ollu nyt yks tuubi tota Lumenen Blur meikkivoidetta, enkä tykänny siitä yhtään. Tosi kuivattava ja huonon tuntunen naamassa. Nyt se on vihdoin melkein loppu, ja ajattelin että voisin hankkia paremman, ja oikeen sävysen seuraavaks.
Tarkotus ois löytää kuivalle iholle melko vaalee ja oikeesti PEITTÄVÄ meikkivoide, mikä ei kuitenkaan oo liian paksu.
Hinta ei juurikaan ole este, sillä laadusta olen valmis maksamaan enemmänkin.

Mitä meikkivoidetta te suosittelisitte? Kuinka hintavaa se on?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bare Mineralsin Original -jauhemainen meikkipohja (n. 45€) ollut käytössä noin kuukauden, enkä enää palaa takaisin tavallisiin meikkivoiteisiin! :-)

Tämä oli huonoin meikkivoidekokeiluni. Ei peitä mitään, ei kestä, huonot värit ja ärsytti ihoa. Siis kaikki pielessä.👎🏻

Olen jo useamman vuoden vannonut korealaisten bb-voiteiden nimeen, Skin79 ja Missha ovat hyviä merkkejä. Sävyt on tarpeeksi vaaleita tällaiselle kalpealle, jolle esim. Lumene on ihan liian keltainen tai oranssi.

Vierailija
62/66 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lancome testattu eläimillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon jo vuosia käyttänyt Baremineralsin Original-mineraalipohjaa. Heti jos vaihdan hetkeksi voidemaiseen meikkivoiteeseen, alkaa tulla enemmän mustapäitä ja näppylöitä. Mutta mun iho on normaalisti ihan ok kunnossa ja tykkään luonnollisesta pohjasta, joten mineraalipohja sopii hyvin. Hyvä sivellin pitää olla.

Vierailija
64/66 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lancome testattu eläimillä?

petan sivujen mukaan on testattu

Vierailija
65/66 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elf flawless finish- meikkivoide, hinta 5 euroa. Seuraavaksi aion testata edellä mainittuja korealaisia bb-voiteita.

Vierailija
66/66 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä varsinaista meikkivoidetta lainkaan, tekee kasvoistani vain epäluonnollisen näköiset. Töihin töpöttelen sienellä kasvoille vain tätä. Maksaa noin kympin...

https://www.google.fi/search?q=lumene+natural+code&client=ms-android-hu…:

Riittää pitkään ainakin itsellä, ja peittää melko hyvin. En tykkää pitää paksua "pakkelikerrosta" , tämä on sopivan kevyt. Ainoa vika, että alkaa tuntua jotenkin kutisevalta levittämisen jälkeen. Lienenkö allerginen, mutta onneksi en käytä päivittäin ja silloin kun käytän niin puhdistan kasvot hyvin illalla ennen nukkumaanmenoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän