Mikä meikkivoide teillä on? Entä kuinka paljon meikkivoiteesta voi maksaa?
Mulla on ollu nyt yks tuubi tota Lumenen Blur meikkivoidetta, enkä tykänny siitä yhtään. Tosi kuivattava ja huonon tuntunen naamassa. Nyt se on vihdoin melkein loppu, ja ajattelin että voisin hankkia paremman, ja oikeen sävysen seuraavaks.
Tarkotus ois löytää kuivalle iholle melko vaalee ja oikeesti PEITTÄVÄ meikkivoide, mikä ei kuitenkaan oo liian paksu.
Hinta ei juurikaan ole este, sillä laadusta olen valmis maksamaan enemmänkin.
Mitä meikkivoidetta te suosittelisitte? Kuinka hintavaa se on?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Gosh foundation drops sävyssä 002. Aivan ihana meikkivoide, kevyt ja tuntuu mukavalta, tarvittaessa saa kerrostettua todella peittäväksi. Hintaa on tällä 20€. Itse voisin maksaa meikkivoiteesta maksimissaan 30-40€, jos se on todella hyvää ja riittoisaa.
Mulla siis rasvoittuva sekaiho, joka tykkää kukkia kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kjaer Weis. Myydään Joliessa, jolla myös nettikauppa. Sävy kannattaa käydä valitsemassa kivijalkamyymälässä. Meikkivoiteella on hintaa useita kymppejä, mutta se on riittoisaa, ja sitä voi kerrostaa, joten erillistä peitevoidetta ei tarvita. Tuotesarja on sellainen, että eka ostokerralla ostetaan tuote rasioineen, ja jatkossa täyttöpakkauksia, joten säästät rahaa ja ympäristöä. Jopa ripsiväriin on täyttöpakkaus, tosin ripsarin harja voisi olla parempi.
Mulle tulee tuosta näppylöitä, en voi käyttää lainkaan.
Lancomen (45 €) ja Lorealin (20 €) Cushion-meikkivoiteet kosteuttavat mielestäni kivasti. Ja hyviä molemmat, vaikka hintaeroa on!
Iholle käytän vain aurinkopuuteria, maksaa 3,7 e Tokmannilla. Muuten kyllä meikkaan joka päivä. Silmien rajaus ja ripsari , vaalea huulikiilto, rusketa ripsaria vähän myös kulmakarvoihin ja menoks! Iho on hyvä, ei peiteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misshan Perfect Cover BB-voide sekä cushion-voide. Korealaisissa sarjoissa (samoin japanilaisissa) on usein tarpeeksi vaaleita sävyjä ja myös keltapohjaisia. Pinkki voide punertavalle iholle ei ole hyvä idea.
Helena Rubinsteinilla on Magic jotain niminen peitevoide, erittäin pigmenttinen, tarpeeksi vaalea.
Joskus käytössä myös Joe Blasco.
Nyt harkinnassa Misshan Tension-voide.
Innostuin ehkä kuukausi sitten jostain Misshan meikkivoiteesta, mutte se unohtui. Harmi kun en noista sävyistä tiedä yhtään, niin vaikea tilata :( -ap
Suomalaisesta Bearel-verkkokaupasta voi ostaa Misshan BB-voidenäytteitä, 3 kpl 0,30 €.
En oo löytänyt vuosien mittaan yhtäkään itselle sopivaa meikkivoidetta, käytössä on The Body Shopin Tea Tree BB-voide. Peittävyydessä olis ehkä toivomisen varaa, mutta peitettäviin kohtiin käytän sitten Joe Blascon meikkivoidetta, se olis ihan liian tönkkö ja pakkelinen koko naamalla käytettäväks.
Lumenen CC Medium sattuu olemaan niin täsmällisesti oman ihoni värinen, ettei sitä tarvitse oikeastaan laittaa kuin nenään ja punottaviin poskipäihin arkena. Ehkä ei ihan niinkään peittävä tarvitsisi olla.
Olen käyttänyt Lancomen Teint Miraclea, enkä ole sen jälkeen voinut palata enää Lumenen meikkivoiteisiin. Lumenen CC-voiteesta en tykännyt yhtään, Lancomen Teint Miracle on iholla kevyempi, luonnollisempi ja pysyy pitkään. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gosh foundation drops sävyssä 002. Aivan ihana meikkivoide, kevyt ja tuntuu mukavalta, tarvittaessa saa kerrostettua todella peittäväksi. Hintaa on tällä 20€. Itse voisin maksaa meikkivoiteesta maksimissaan 30-40€, jos se on todella hyvää ja riittoisaa.
Mulla siis rasvoittuva sekaiho, joka tykkää kukkia kunnolla.
Missä tätä myydään? Miten hyvin kestää naamalla; alkaako päivän mittaan leviämään?
Tällä hetkellä Armani luminous silk, mutta useamman vuoden käytin diorin nudea..ja sitä ennen jotain toista dioria. Sanoisin että 40-50 e ok hinta meikkivoiteille. Diorskin forever vois olla ap:lle hyvä kokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misshan Perfect Cover BB-voide sekä cushion-voide. Korealaisissa sarjoissa (samoin japanilaisissa) on usein tarpeeksi vaaleita sävyjä ja myös keltapohjaisia. Pinkki voide punertavalle iholle ei ole hyvä idea.
Helena Rubinsteinilla on Magic jotain niminen peitevoide, erittäin pigmenttinen, tarpeeksi vaalea.
Joskus käytössä myös Joe Blasco.
Nyt harkinnassa Misshan Tension-voide.
Innostuin ehkä kuukausi sitten jostain Misshan meikkivoiteesta, mutte se unohtui. Harmi kun en noista sävyistä tiedä yhtään, niin vaikea tilata :( -ap
Misshaa voi tilata mm. tästä saksalaisesta Missha-nettikaupasta. Ja siellä on ainakin nämä sampler-testipakkaukset :) Mä olen aika kalpea ja käytän nro23 ja 21. Tuo 21 on joskus liian vaalea ja 13 on superkalvakka!
Oletteko lorealin cc-voiteiden käyttäjät huomanneet, että nyt voiteisiin on tullut uudistus ja todella huonoon suuntaan.
Yritin sitkeästi kokeilla ensimmäisen kokeilukerran jälkeen uudestaan, mutta pakko oli uskoa, että ennen niin hyvä tuote ei enää sopinutkaan iholleni.
Diorin nude. Paras kaikista! Tästä en luovu koskaan.
Minä olen aina ennen käyttänyt kalliita voiteita, mutta nyt olen todennut että l'Orealin true match ajaa saman asia. Kuivahko iho, ja peittää, ja sävyjä paljon, tulee samettimainen olo. Käytän siis töissä.
Lumen bb:tä olen käyttänyt, on peittävää. Lumenen cc ei peitä riittävästi.
Ketjussa puhutaan myös lauderin double wearista, jota käytän kesällä. Se ei ole meikkivoide, eikä peitä yhtään. Se on vain värillinen kosteusvoide.
N48
Vierailija kirjoitti:
Oletteko lorealin cc-voiteiden käyttäjät huomanneet, että nyt voiteisiin on tullut uudistus ja todella huonoon suuntaan.
Yritin sitkeästi kokeilla ensimmäisen kokeilukerran jälkeen uudestaan, mutta pakko oli uskoa, että ennen niin hyvä tuote ei enää sopinutkaan iholleni.
Olen huomannut saman! Kun tuubin ulkonäkö muuttui, kajottiin myös sisältöön. Uusi ei toimi yhtä hyvin enää itsellänikään, levittyvyys, peittävyys ja pysyvyys on heikompaa mitä aiemmassa CC-voiteessa. Siksi olenkin nyt minäkin etsimässä toista voidetta. :(
Ihan harmittaa, koska on ollut huippuhyvä voide mulle tähän asti ja hinta kohtuullinen vaikka ei halvimpia olekaan.
Bare Mineralsin Original -jauhemainen meikkipohja (n. 45€) ollut käytössä noin kuukauden, enkä enää palaa takaisin tavallisiin meikkivoiteisiin! :-)
Chanelin Perfection lumiere velvet. Levittyy hyvin, peittää riittävästi, mattapinta, ei tarvitse erikseen puuteria. Erittäin riittoisa. En muista tarkkaa hintaa, ehkä n. 50 eur.
Minäkään en tykännyt Lumenen Blurista. Testasin sitä vielä silloin, kun vaalein, saatavilla oleva sävy oli aika tumma. Käytän nyt Misshan BB-voidetta. Tykkään siitä, vaikka siinä on aika voimakas tuoksu. Ajattelin testata seuraavaksi Misshan tyynymeikkivoiteen. Noiden Misshan voiteiden hinta on vähän alle 20 €. Sopiva hinta itselleni. En ehkä maksaisi vajaata 50 € (esim. suositut Estee Lauderin Double Wear tai Make Up Forever HD), vaikka ne olisivat kuinka hyviä. En meikkaa niin usein, että kannattaa panostaa voiteeseen, jota en ehdi käyttää loppuun sen käyttöajassa.