Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meikkivoide teillä on? Entä kuinka paljon meikkivoiteesta voi maksaa?

Vierailija
22.04.2017 |

Mulla on ollu nyt yks tuubi tota Lumenen Blur meikkivoidetta, enkä tykänny siitä yhtään. Tosi kuivattava ja huonon tuntunen naamassa. Nyt se on vihdoin melkein loppu, ja ajattelin että voisin hankkia paremman, ja oikeen sävysen seuraavaks.
Tarkotus ois löytää kuivalle iholle melko vaalee ja oikeesti PEITTÄVÄ meikkivoide, mikä ei kuitenkaan oo liian paksu.
Hinta ei juurikaan ole este, sillä laadusta olen valmis maksamaan enemmänkin.

Mitä meikkivoidetta te suosittelisitte? Kuinka hintavaa se on?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomella useampikin hyvä meikkivoide.

Samoin Sephoralla.

Nämä vaihdellen käytössä.

Vierailija
22/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor Lasting performance! Olen kokeillut monia kalliitakin selektiivisten sekä kohtuuhintaisten semiselektiivisten sarjojen sarjojen meikkivoiteita, ja tuo on kyllä paras! Superkestävä ja tosi peittävä, mutta hyvin levittyvä ja luonnollisen näköinen, kun kiinnittää voiteen irtopuuterilla. 101 Ivory beige on suomalaiselle iholle hyvä. 100 liian vaalea ja 102 liian tumma. 101 sävy ei ole myöskään tippaakaan punainen, kuten monet vastaavan tummuusasteen voiteet ovat. Ja irtopuutereista Isadoran on parempi kuin Max factorin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käytössäni Clarinsin Everlasting Foundation. Maksaa muistaakseni n. 42 euroa, mikä on mielestäni paljon, mutta yksi pullo kestää käytössäni lähemmäs vuoden. On siis todella riittoisaa ja helppo levittää iholle. Peittää myös hyvin ja jättää kauniin pinnan iholle. Vaalein sävy toimii minulla ympäri vuoden (talvella joskus voisi olla hitusen vaaleampikin), ja olen siis hyvin vaaleaihoinen, jonka on vaikea löytää sopivia sävyjä meikkivoiteista. Tuo vaalein sävy ei ole ollenkaan punertava, mikä on yksi ehdoton kriteeri omalle iholleni, jos en halua näyttää porsaalta.

Kannattaa aina käydä pyytämässä näyte meikkivoiteesta, ennen kuin ostaa sokkona. Olen tuolla tavalla välttänyt lukuisia virheostoksia!

Kävin eilen testaamassa tätä ja tuota Double Wearia, joista molempien vaaleimmat sävyt olivat liian tummia. -ap

Vierailija
24/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee myös kaikki Lumenet liian punasävyiseksi ja oranssiksi. Se on huono sellaiselle henkilölle, jolla on viileä sävy ihossaan.

25/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Nude Perfection Glow Foundation (sävy Soft Honey). 

Vierailija
26/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku Lancomen meikkivoiteen käyttäjistä käyttänyt myös jonkin aikaa Lumenen CC-voidetta? Olisi kiva kuulla mitä eroja on esim. Lancome teint idole ultra VS. Lumene CC?

Vierailija
27/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshan Perfect Cover BB-voide sekä cushion-voide. Korealaisissa sarjoissa (samoin japanilaisissa) on usein tarpeeksi vaaleita sävyjä ja myös keltapohjaisia. Pinkki voide punertavalle iholle ei ole hyvä idea.

Helena Rubinsteinilla on Magic jotain niminen peitevoide, erittäin pigmenttinen, tarpeeksi vaalea.

Joskus käytössä myös Joe Blasco.

Nyt harkinnassa Misshan Tension-voide.

Vierailija
28/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Natural Code Skin Perfector. Maksaa kympin ja on hyvä. 

Vierailija
29/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen Superbalanced Silk SK15. Sekaiho / rasvoittuva iho. 

Vierailija
30/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquelta on tullut nyt sellaiset väritipat tms., joilla saa muutettua oman kosteusvoiteensa meikkivoiteeksi. Mitä enemmän tippoja laittaa, sen enemmän tulee pigmenttiä. En ole testannut vielä, mutta kuulostaa mahtavalta tuotteelta, jos toimii kunnolla ja löytyy oikea sävy. Eikä ollut edes pahan hintainen, alle 40 €. 

Vierailija
31/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjaer Weis. Myydään Joliessa, jolla myös nettikauppa. Sävy kannattaa käydä valitsemassa kivijalkamyymälässä. Meikkivoiteella on hintaa useita kymppejä, mutta se on riittoisaa, ja sitä voi kerrostaa, joten erillistä peitevoidetta ei tarvita. Tuotesarja on sellainen, että eka ostokerralla ostetaan tuote rasioineen, ja jatkossa täyttöpakkauksia, joten säästät rahaa ja ympäristöä. Jopa ripsiväriin on täyttöpakkaus, tosin ripsarin harja voisi olla parempi.

Vierailija
32/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misshan Perfect Cover BB-voide sekä cushion-voide. Korealaisissa sarjoissa (samoin japanilaisissa) on usein tarpeeksi vaaleita sävyjä ja myös keltapohjaisia. Pinkki voide punertavalle iholle ei ole hyvä idea.

Helena Rubinsteinilla on Magic jotain niminen peitevoide, erittäin pigmenttinen, tarpeeksi vaalea.

Joskus käytössä myös Joe Blasco.

Nyt harkinnassa Misshan Tension-voide.

Innostuin ehkä kuukausi sitten jostain Misshan meikkivoiteesta, mutte se unohtui. Harmi kun en noista sävyistä tiedä yhtään, niin vaikea tilata :( -ap

Vierailija
33/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome teint miracle ensi viikolla tarjouksessa Sokoksella, oisko bonuskortilla 42,90. Näin ikäihmisenä panostan juurikin meikkivoiteeseen, kosteusvoiteet ym meikit (ripsiväriä, meikkivoidetta lukuunottamatta) markettikamaa.

Vierailija
34/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Joe Blascoa (Joe Blasco Ultrabase Foundation). Maksaa muistaakseni ~50e. Äiti aikoinaan toi töistänsä tuota kokeiltavaksi. Luottotuote jo viidentoista vuoden ajan :) Peittää ja ainakin mun naamalle riittää nuppineulanpään verran tuotetta. 

Vierailija
35/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decay Naked Skin

Maksaa noin 40€, mutta yhdestä purkista riittää pitkäksi aikaa. Mulla kestää yks purkki 6-8kk. Tykkään.

Vierailija
36/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Laider Perfectionist. Täydellinen meikkivoide, ei niin kuivaa kuin double wear, mutta yhtä peittävää ja samat sävyt. Hintaa en muista, Kicksiltä saa ja kannattaa hyödyntää alekupongit siinä. Sävyjä paljon, jopa niitä vaaleita.

Vierailija
37/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Lumenen Blur on taas mun mielestäni aivan ihanaa, sävy 00 sopivan vaalea. Mulla on rutikuiva iho, laitan alle aina kosteusvoiteen ja kasvoöljyä sekä levitän meikkivoiteen kostealla sienellä (We Care Iconin, Sokokselta 3-6e riippuen onko tarjous).

Vierailija
38/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isadoran Nude Super Fluid Foundation.

Hinta yleensä 20-25e.

Sopii täydellisesti pintakuivalle, hieman rasvoittuvalle iholle, jolla kaikki muut meikkivoiteet ovat aina kiristäneet ja hilseilleet pois.

Vierailija
39/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosh foundation drops sävyssä 002. Aivan ihana meikkivoide, kevyt ja tuntuu mukavalta, tarvittaessa saa kerrostettua todella peittäväksi. Hintaa on tällä 20€. Itse voisin maksaa meikkivoiteesta maksimissaan 30-40€, jos se on todella hyvää ja riittoisaa.

Vierailija
40/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urban Decay Naked Skin

Maksaa noin 40€, mutta yhdestä purkista riittää pitkäksi aikaa. Mulla kestää yks purkki 6-8kk. Tykkään.

Urban Decayn pisteellä mulle suositeltiin ennemmin All Nighteriä kuin tätä! Pitäisi testata kyllä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän