Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meikkivoide teillä on? Entä kuinka paljon meikkivoiteesta voi maksaa?

Vierailija
22.04.2017 |

Mulla on ollu nyt yks tuubi tota Lumenen Blur meikkivoidetta, enkä tykänny siitä yhtään. Tosi kuivattava ja huonon tuntunen naamassa. Nyt se on vihdoin melkein loppu, ja ajattelin että voisin hankkia paremman, ja oikeen sävysen seuraavaks.
Tarkotus ois löytää kuivalle iholle melko vaalee ja oikeesti PEITTÄVÄ meikkivoide, mikä ei kuitenkaan oo liian paksu.
Hinta ei juurikaan ole este, sillä laadusta olen valmis maksamaan enemmänkin.

Mitä meikkivoidetta te suosittelisitte? Kuinka hintavaa se on?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maybellinen dream matte mousse ja lumenen natural coden joku mattameikkivoide, molemmat on olleet ihan hyviä, ja hinta jotain kympin luokkaa.

Vierailija
2/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen cc on hyvä, n. 15€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan otsikkoon eli käytän Joe Blascoa, maksaa n. 50 euroa mutta on pienestä purkista huolimatta riittoisaa ja peittävää. Oikean sävyn löytämiseksi kysyin apua, kun ostin tuota ensimmäisen kerran.

Sinulle en osaa suositella mitään; voisit kysyä apua jossain myymälässä ja testata eri tuotteita.

Vierailija
4/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC-voide ollut pitkään käytössä. Tätä ennen käytin Diorin Foreveriä ja Lancomen Teint idole ultraa, mielestäni Lumene hakkaa nämä mennen tullen.

5/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen ja L'Oréalin CC-voiteita mulla. Eli ihan markettikosmetiikalla pärjään, eikä ole ollut tarve ostaa kalliimpia kun noi toimivat ihollani hyvin.

Vierailija
6/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsin meikkivoide. Itselläni Teint joku (mattaisempi) ja True Radiance (rasvaisempi / kuultavampi). Suosittelen! (Kysy myyjältä oikea sävy :) )

Maksaa n. 40 eur.

Vierailija
7/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä 4e, ei kyllä ole ihan hirveen vaalea se vaaleinkaan sävy. Puuterina Joe blasco. Meikkivoiteista kokeiltu diorit yms

Vierailija
8/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita puolet kosteusvoidetta ja puolet meikkivoidetta, jos ihosi on kuiva. Itselläni Lorealin True Match ja siihen joukkoon laitan kevyttä kosteusvoidetta. Peittää hyvin mut ei oo liian paksu.

Vierailija
9/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt vuosia Estee Lauderin meikkivoidetta. Jos on tarvetta kestävämmälle meikille tai ihossa enemmän peitettävää ( hormoninäppyjä) , käytän Estee Lauderin double wearia, jos kaipaan kevyempää meikkiä niin sitten double wear lightia. Nuo maksaa jotain 47 euroa Suomessa, mutta tilaan lookfantasticilta niin ei maksa kuin noin 35 euroa.

Vierailija
10/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen cc on hyvä, n. 15€

Olen tätäkin testannut ennen tuota blurria, mutta muuttui oranssiksi naamassani. Muuten kyllä tykkäsin. -ap

Vierailija
11/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday mineralsin mineraalimeikkipohja. Maksaa 20 euroa, kestää monta kuukautta, mun käytössä vuoden.

Vierailija
12/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Everyday mineralsin mineraalimeikkipohja. Maksaa 20 euroa, kestää monta kuukautta, mun käytössä vuoden.

Tilasin itseasiassa EDM sen testeripakkauksen pari viikkoa sitten, mutta ei ole saapunut vieläkään.. liekö hukkunut postissa

Vierailija
13/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin itseasiassa EDM sen testeripakkauksen pari viikkoa sitten, mutta ei ole saapunut vieläkään.. liekö hukkunut postissa

Oho, laita sinne viestiä! Mun paketit sieltä tulee kyllä nopeasti, näytteet tuli saman viikon aikana.

Vierailija
14/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephoran peruameikkivoide, taitaa olla niin 17 euroa.

Vaalea sävy on oikeasti vaalea ja itsellä ainakin peittävä.

Joskus iho on kuiva, joten lisään meikkivoiteeseen kosteusvoidetta.

Vierailija
15/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Teint Miracle, n. 50 euroa. Laivalta ja ulkomailta tilattuna saa n. 10 euroa halvemmalla. Itselläni ainakin paras meikkivoide, jota olen kokeillut. Tarpeeksi peittävä mutta ei kuitenkaan pakkelimainen ja kestävä. Hyvin myös keltapohjaisia ja tummia sävyjä.

Miinuksena tietysti korkea hinta mutta en muuten käytä juurikaan kosmetiikkaan rahaa. Mieluummin myös maksan hieman enemmän minulle sopivasta tuotteesta, kuin sitten vaikka puolet halvemmasta, joka ei esim. peitä tarpeeksi.

Vierailija
16/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käytössäni Clarinsin Everlasting Foundation. Maksaa muistaakseni n. 42 euroa, mikä on mielestäni paljon, mutta yksi pullo kestää käytössäni lähemmäs vuoden. On siis todella riittoisaa ja helppo levittää iholle. Peittää myös hyvin ja jättää kauniin pinnan iholle. Vaalein sävy toimii minulla ympäri vuoden (talvella joskus voisi olla hitusen vaaleampikin), ja olen siis hyvin vaaleaihoinen, jonka on vaikea löytää sopivia sävyjä meikkivoiteista. Tuo vaalein sävy ei ole ollenkaan punertava, mikä on yksi ehdoton kriteeri omalle iholleni, jos en halua näyttää porsaalta.

Kannattaa aina käydä pyytämässä näyte meikkivoiteesta, ennen kuin ostaa sokkona. Olen tuolla tavalla välttänyt lukuisia virheostoksia!

Vierailija
17/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt lancome teint idole ultra ja lancome teint miraclesta. Ultra paksumpi ja miracle kevyempi. Loistava tuote. Maksaa n 50e. Nyt käytössä make up storen meikkivoide ja siitä en tykkää.

Vierailija
18/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Lumene CC.

Seuraavaksi aion kokeilla joko Estee Lauderin Double wearia tai sitten jo mainittua Lancomen Teint Miraclea.

Olen näitä hypistellyt jo kaupassa, mutta jäi ostamatta kun mietin että Beauty Blender kuitenkin jonkin verran imaisee meikkivoidetta, joten pitäisi varmaan sen käytöstä luopua jos käyttää 3x kalliimpaa meikkivoidetta...

Vierailija
19/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esthelle & thild: Biohydrate all-in-one tinted moisturizer nimihirvitys :D Oon tosi tyytyväinen että tää on toiminut, on aika kevyt mutta ei kuivata mun ihoa ja pysyy hyvin vaikka on ekomeikki. Mulla on vielä aika hankala pintakuiva mutta rasvoittuva iho. Peittävämpää voidetta kaipaavalle en suosittele, mutta kevyttä lopputulosta kaipaaville kyllä.

Vierailija
20/66 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tykännyt Teint Miraclesta, harmillisesti siitä ei ihan täydellistä sävyä vain löydy. Toinen kiva on ollut Urban Decayn Naked Skin. Molemmat ovat toimineet normaalilla iholla, jossa on kuitenkin huokosia ja aknen jälkiä. Kumpikaan ei ole täyspeittävä, mutta pienet virheet kuitenkin peittyvät ja isommatkin tasoittuvat, ja toisaalta ei tule pakkeloitua yleisilmettä niin herkästi. Eivätkä ihon pinnan epätasaisuudet korostu, vaikka nämä eivät myöskään ihan täysmattaisia ole, vaan pinta jää vähän himmeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan