Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 32-vuotiaasta miehestä joka työskentelee subwayssa?

Vierailija
22.04.2017 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naiset ajattelevat ihmisistä jotakin työpaikan tai sen puutteen perusteella.

Vierailija
62/69 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yleistymään suomessakin vähän varttuneemmat ihmiset tuon tyylisissä paikoissa jotka mielletään nuorten työpaikoiksi. Eikö tuo ole jopa toivottua esim pikaruokayrityksissä? Harmittelevat miksi ihmisten työura jää lyhyehköksi niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta USA:ssa huomasin, että pikaruokaloissa työskentelee paljon vanhempiakin aikuisia (ja valkoisiakin), kun taas Suomessa se on selkeästi vain nuorten väliaikainen työpaikka.

Jenkeissä on pakko tehdä duunia, kun sossu ei elätä.

Vierailija
64/69 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska tiskillä mietin mitä tilaan enkä työntekijää

Vierailija
65/69 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole franchising-periaatteella toimivia? Eli jos on yrittäjä, niin mikäpä siinä. Mutta ihan vain palkallisena pikaruokaravintolassa... enpäs tiedä.

Vierailija
66/69 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään, pitäisikö ajatella jotain kielteistä/negatiivista ?

Kaikki työ on arvokasta, toisista vaan maksetaan enemmän palkka kuin toisesta.Pääasia että ainakin itse tienaa omat rahansa eikä ole toisien elätettävänä .

Vierailija
67/69 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että mitä hittoa. Onko toi joku pedofiili tai jotaa.

Kysyisin. "Siis mitä sä tääl teet tai jotaa". Voisit olla niiku mun iskä tai jotaa".

"Ootko joku pervo tai jotaa"

Sit se kysyy mult et. "otaks sä jotaa tai jotaa"

Vierailija
68/69 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy, ellei hän sitten ole franchise-yrittäjän ominaisuudessa siellä.

Vierailija
69/69 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin meinasin itsekin vastata, että tuo on työ siinä missä mikä tahansa muukin. Mutta sitten ajattelin, että miksi kaunistelisin asiaa, anonyymejähän täällä ollaan... Eli en mä nyt tietenkään dissaamaan alkaisi, mutta en kyllä toisaalta myöskään itselleni sellaista miestä ottaisi... Ja sanonpa vielä senkin, että mä olen ihan varma, että aika moni muukin noista aikaisemmista vastaajista ajattelee samoin, vaikka eivät kehtaa mitään näin epäkorrektia ääneen sanoakaan.