Mitä ajattelet 32-vuotiaasta miehestä joka työskentelee subwayssa?
Kommentit (69)
Tulee yleistymään suomessakin vähän varttuneemmat ihmiset tuon tyylisissä paikoissa jotka mielletään nuorten työpaikoiksi. Eikö tuo ole jopa toivottua esim pikaruokayrityksissä? Harmittelevat miksi ihmisten työura jää lyhyehköksi niissä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta USA:ssa huomasin, että pikaruokaloissa työskentelee paljon vanhempiakin aikuisia (ja valkoisiakin), kun taas Suomessa se on selkeästi vain nuorten väliaikainen työpaikka.
Jenkeissä on pakko tehdä duunia, kun sossu ei elätä.
Eikös ne ole franchising-periaatteella toimivia? Eli jos on yrittäjä, niin mikäpä siinä. Mutta ihan vain palkallisena pikaruokaravintolassa... enpäs tiedä.
En oikeastaan mitään, pitäisikö ajatella jotain kielteistä/negatiivista ?
Kaikki työ on arvokasta, toisista vaan maksetaan enemmän palkka kuin toisesta.Pääasia että ainakin itse tienaa omat rahansa eikä ole toisien elätettävänä .
Ajattelisin että mitä hittoa. Onko toi joku pedofiili tai jotaa.
Kysyisin. "Siis mitä sä tääl teet tai jotaa". Voisit olla niiku mun iskä tai jotaa".
"Ootko joku pervo tai jotaa"
Sit se kysyy mult et. "otaks sä jotaa tai jotaa"
Sääliksi käy, ellei hän sitten ole franchise-yrittäjän ominaisuudessa siellä.
Ensin meinasin itsekin vastata, että tuo on työ siinä missä mikä tahansa muukin. Mutta sitten ajattelin, että miksi kaunistelisin asiaa, anonyymejähän täällä ollaan... Eli en mä nyt tietenkään dissaamaan alkaisi, mutta en kyllä toisaalta myöskään itselleni sellaista miestä ottaisi... Ja sanonpa vielä senkin, että mä olen ihan varma, että aika moni muukin noista aikaisemmista vastaajista ajattelee samoin, vaikka eivät kehtaa mitään näin epäkorrektia ääneen sanoakaan.
Ainoastaan naiset ajattelevat ihmisistä jotakin työpaikan tai sen puutteen perusteella.