Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LV laukut ja lompakot huonosti pukeutuneilla naisilla

Vierailija
22.04.2017 |

Uskooko kukaan että leggingseihin ja likaisiin tennareihin pukeutunut parikymppinen likka olisi käyttänyt 3000€ käsilaukkuun?

T. Mies

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolon näköistä.

Vierailija
2/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne Louis Vuittonin tuotteet nyt on muutenkin aika ruman näköisiä itsessään. Tarkoitus lienee vain viestiä muille, että käyttäjällä on ollut varaa hintavaan tuotteeseen, koska eihän niiden avulla millään tyylitajulla loisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tilaa näitä jäljitelmiä kiinasta parillakympillä. Tiedän monta nuorta tyttöä, jotka harrastaa tätä.

Vierailija
4/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tilaa näitä jäljitelmiä kiinasta parillakympillä. Tiedän monta nuorta tyttöä, jotka harrastaa tätä.

Miten näitä perustellaan tai esitellään kavereille? Kai ne jollain tasolla ymmärtää ettei niitä luultavasti pidetä aitoina muiden silmissä?

Vierailija
5/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buump

Vierailija
6/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineiltä tollaisen ymmärtää, mutta surullista jos aikuinen nainen ostaa laukkuja/vaatteita merkkien perusteella. 

Vierailija
7/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kysyisin, että mitä väliä? LV kassit näyttävät aika lailla siltä, mitä ovatkin: ostoskasseja arkeen. Ja kyllä, ne kuuluvat yhteen legginsien, verkkarien, tennarien ja lenkkarien kanssa,, eikä ne logokassit maksa kolmea tuhatta euroa, muutamia satoja vain. Kenellä tahansa on niihin "varaa" jos on sellaiseen halua.

Mulla ois kllä varaa kolmen tonninkin väskyyn, mutta en oo keksinyt, mitä sellaisella tekisin.

Vierailija
8/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haisee hevoselle niin vastaus on kyllä.

Vierailija
9/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo yli kolmekymppinen, mutta saatan silti pukeutua legginseihin ja tennareihin ja heittää Vuittonin olalle. Ei se kolmea tonnia maksanut, vähän yli tonnin "vain", mutta on ihan arkilaukkuna käytössä. Kehtaan käyttää muitakin merkkilaukkujani, vaikka en olisi viimeisen päälle (tai edes hirveän siististi aina) pukeutunut. En ajattele, että olisin erityisesti vastuussa muille ihmisille pukeutumisestani.

Ja miksikö minulla on merkkilaukkuja? Koska pidän näitä omistamiani laukkuja kauniina ja niiden käyttäminen tekee minut iloiseksi!

Vierailija
10/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne laukut ole yleensä feikkejä.

Vierailija
11/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo esimerkiksi mä sain muk mieheltä sellasen synttärilahjaksi, ei se kolmea tonnia maksanut vaan noin tonnin. Mutta joskus jos vaikka vaan kauppaan lähden tms niin nappaan vaan laukun mukaan ja muut vaatteet saattaa olla epäsiistimmän puoleiset :D

Vierailija
12/12 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin poikaystävä on rikkaasta perheestä. Molemmat ovat siis yliopistossa opiskelevia, eivät tee töitä mutta rahaa kyllä riittää kaiken maailman hömpötyksiin, esim ihan normia käyttää monta sataa euroa ravintolaillalliseen joka lauantai. Kaverini on tyyliltään urheilullinen ja poikkis sitt ostaa sille kalliita laukkuja ja mielestäni se vaan näyttää typerälle kun on juoksutrikoot, oranssi toppi ja iso sohvatyynyn muotonen kymppitonnin logolaukku olalla. En muuten ikinä oo ymmärtäny ett mitä järkeä on saatanan rumassa, paskan värisessä jättilaukussa joka maksaa tuhansia euroja? Miksi niistä ei voi tehdä kauniita?? Ja siis kyllä, on paljon kauniita superkalliita laukkuja, mutta ne useammin ovat niitä joissa se merkin logo ei erotu kilometrin päähän ja ovat muutenkin tyyliltään hillitympiä. Juu, toisen kaunis on toiselle ruma, mutta pitääkö joku niitä järkkyjä laukkuja oikeasti kauniina vai käytetäänkö niitä ihan vain sen merkin takia?