Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken ärsyttävimmät mainokset

Vierailija
22.04.2017 |

Listataan taas mikä mainos saa karvat nousemaan pystyyn ja vaihtamaan kanavaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Juurihan me se tehtiin. Keksi jotain muuta nyt tällä kertaa. Muistellaan vaikkapa viime kesän marjaretkiä.

Vierailija
2/20 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se s**tanan Prisma mainos jossa se"sano se !!huawei nyrkkeilijä! Kanava vaihtuu välittömästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki joissa käytetään lapsia ja yritetään näyttää mahdollisimman viattomilta ja "söpöiltä"

mutta se yksi hammaslääkäri "asiantuntija" on niin ilmeetön robotti kun vaan voi olla, tajuttoman tylsä mainos, oliko siinä nytten joku hammastahna mainos tai sähköharja, mutta kuitenkin

Vierailija
4/20 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hammaslääkärini sanoi kyllä!" xD

Vierailija
5/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaa kuin ammattilainen, minkä alan ammattilainen ja koulutusvaatimus.

Titteli: hammasharjauksen alempi putsaaja tai ylempi.

Vierailija
6/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago, huippukiva!

Tarvitseeko perustella?

Vierailija
7/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni yhdessä mainoksessa nainen lässyttääpi että hotellihuoneessa on söpöjä shampoopulloja ja ruokana pannukakkuja. onko nainen mahdollisesti jälkeenjäänyt?

Vierailija
8/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hiton liikenneturvan mainos. Siis voiko olla nykypäivän tuotantoa? On tainnut joku parhaat päivänsä nähnyt mainosmies saada tuon mainosduunin hyväveliverkoston kautta, sillä sen verran 80-90 -lukulainen tuo mainos on. Todella kökköä ja mielikuvituksetonta.

Vierailija
9/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonni fox fox fox fox fox

Vierailija
10/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bueno, minun Buenoni" oikein kolholla äänellä. 

Vierailija
11/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago! sitä tulee jatkuvalla syötöllä, tosi ärsyttävä!

Vierailija
12/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder Bueno mainos, jossa joka kerta särähtää korvaan sen kun nainen aivan selvästi laulaa "ass closed tight... now, I can dream"

Vierailija
13/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinder Bueno mainos, jossa joka kerta särähtää korvaan sen kun nainen aivan selvästi laulaa "ass closed tight... now, I can dream"

Ostin kerran Buenon, aivan mitättömän makuista.

Vierailija
14/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tv-mainokset ole jo historiaa, ihan niinkuin konkurssiin mennyt Videofirma Makuunikin? Itse lopetin mainosten katselun silloin kun digiboxit tulivat. En hankkinut digitv:tä. Voin katsoa ohjelmia tietokoneella netistä ilman mainoksia. Jos jokin kanava pakkosyöttää mainoksia, jätän ohjelmatkin katsomatta. En siis tunne yhtään mainosta, joten en voi ärsyyntyä niistä!

Vierailija
15/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoin mikään on ärsyttänyt niin paljon kuin Idolsin mainos, siis tämä: Jannika b, maija vilkkumaa, elastinen ja jone nikula seisoo rivissä ja nelli matula(?) alkaa rääkyä "EE-EE-E-OO, anna mun tansii, anna mun laulaa..." Jos kaukosäädin kädessä niin menee vähän h elvetin nopeasti äänet veks 😑

Vierailija
16/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne helvetin pitkät jaarittelumainokset radiossa. 

Vierailija
17/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Evilä, onko se nyt Lidlin mainos? Olen aina inhonnut tätä äijää ja näyttää siinä ihan Twin Peaksin Bobilta. 😱 Mutta onneks se Kreisi Kesä sentään loppu!

Vierailija
18/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kamala Fairyn mainos, jossa äiti antaa ruuanvalmistusastian lapselleen todeten 'voit tiskata tämän itse, koska veit huoneeseesi'.

En oikein jaksa uskoa, että missään perheessä lapset saavat viedä ruuanvalmistusastioita huoneisiinsa.

Vierailija
19/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasieni ja emätin kuivuu ja pukki etsii marjukan piparia...

En ole kuiva femakko, mut joku raja kaikella!

Vierailija
20/20 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lässyttää lapselle: Mitä olet puuhaillut tänään? Lapsi päästää teennäisiä oooo kiljaisuja ja ollaan krokotiilimaassa. Siinä mainoksessa mennään niin ärsyttävän teennäisesti, että oksennus meinaa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan