Se lääkäriään stalkannut nainen täällä. Nyt apua oikeasti :(
Niin eli olen yksin kotona, ovikello soi ja.. Ehdin nähdä että se oli tämä lääkärini. En uskaltanut avata ja olen olovaatteissa ilman meikkiä. Enkä ikinä uskalla soittaakaan mitä asiaa :(
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hän kyllä saattaa luulla, että olisin lopettamassa yhden lääkkeen liian aikaisin. Mutta en nyt osaa sanoa tulisiko sen vuoksi ovelle. Ap
Ei todellakaan tulisi. Yksikään lääkäri joka toimii asiallisesti ei tule potilaan ovelle, ei vaikka kuinka potilas lopettaisi lääkkeen käyttämisen. Ei edes siinä tilanteessa että lapsella on vaikka diabetes eikä vanhemmat suostu antamaan insuliinia. Silloin jos on tarve tarkastaa vointi, kotisairaanhoito tulee käymään kotona TYÖPARINA, ei koskaan vain yksi ihminen. Tässä vaihtoehdot on joko se, että tämä on provo, ap hallusinoi tai lääkäristä pitäisi tehdä kantelu Valviraan jos oikeasti tuli ovelle.
Kyllähän ne Syke-sarjassa ovelle meni. Joten joko tämä tarina on hullun houretta tai ap on mukana jatko-osissa (mitä kylläkään ei ole luvattu).
Se oli hakemassa sinua suljetulle hoitoon. Siellä oli poliisit nurkan takana valmiina laittamaan rautaa ranteisiin. Niin, että kannattaa se stalkkaaminen lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kyllä saattaa luulla, että olisin lopettamassa yhden lääkkeen liian aikaisin. Mutta en nyt osaa sanoa tulisiko sen vuoksi ovelle. Ap
Ei todellakaan tulisi. Yksikään lääkäri joka toimii asiallisesti ei tule potilaan ovelle, ei vaikka kuinka potilas lopettaisi lääkkeen käyttämisen. Ei edes siinä tilanteessa että lapsella on vaikka diabetes eikä vanhemmat suostu antamaan insuliinia. Silloin jos on tarve tarkastaa vointi, kotisairaanhoito tulee käymään kotona TYÖPARINA, ei koskaan vain yksi ihminen. Tässä vaihtoehdot on joko se, että tämä on provo, ap hallusinoi tai lääkäristä pitäisi tehdä kantelu Valviraan jos oikeasti tuli ovelle.
Kyllä kotisairaanhoito käy ihan yksittäin asiakkaiden kotona. Itselläni kävi Turussa ja samoin sukulaisella Oulussa
Ei kuulu kotisairaanhoitoon. Tiedän että kukaan ei usko, mutta kyllä edelleen olen mietteliäs. En oikein tiedä viitsinkö sanoa miehellekään kun tulee kotiin :( Niin aiemmin hänelle henkilökohtaisesti laitoin viestiä tämän lääkkeen lopetuksesta. Siksi ajattelin että olisiko ollut sillä asialla. Vai erehtyikö ovesta. Ei hänellä tässä asu tietääkseni muita tuttuja. Ap
Eikä nyt todellakaan olisi asiallista Valviraan kannella. Koska itsehän olen häntä seuraillut ja häirinnyt ja olenkin siitä tosi pahoillani :( Ap
Voiko sitten satunnaisen seurailun takia vaan hakea hoitoon? Eikö siinä olisi pitänyt ambulanssi olla mukana? Ap
Haluaisin kyllä tietää että mikä tästä tekee hullun puhetta? Ihastuneena olen taipuvainen pieneen stalkkailuun ja tämän miehen kohdalla se meni yli. Olenkin siitä pahoillani ja lopettanut sen jo. Mietin vaan tässä että voihan se olla että jos hän vaan erehtyi ovesta. Ap
Miksei tuollaista hullua haeta hoitoon? Miksi lääkäri tulisi uskomattoman ruman perseen ovelle?
Ei sua usko kukaan. Hullu. Olet samaa sarjaa kuin salkkari Marianne.
Tätä en ymmärrä? Ap