Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisten naisten haukkuminen "epänormaaleiksi"

Vierailija
22.04.2017 |

Minua on loukannut syvästi jo pidemmän aikaa kommentit joissa sanotaan että suuret rinnat ovat epäluonnolliset. Itse synnyin ja rintani ovat kasvaneet ihan luonnollista vauhtiaan sen jälkeen. Esim. alipainoisena aikuisena kuppikokoni oli DD. Nyt normaalipainoisena aikuisena kuppikokoni on F.
Inhottaa ja satuttaa kun ihmiset puhuvat epänormaalista. En minä ole epänormaali siksi että rintani päättivät kasvaa kokoon DD-F ;,(

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh

Vierailija
2/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepas loogisesti. Jos isot on epänormaalit, niin mitä ovat silikonit :)

Älä välitä muiden kotkotuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena en ole kuullut törkykommentteja, mutta teini-iässä kyllä kiusattiin rintojen takia senkin edestä. Vieläkin vihaan tissejäni, onneksi kukaan ei enää kommentoi niitä mitenkään.

Vierailija
4/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on aidot, silloin ne on aidot. Aika usein massiiviset rinnat hoikassa raamissa eivät ole aidot.

Vierailija
5/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täydellinen! Mahtavuutta!

Vierailija
6/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä lue niitä kommentteja.

Vierailija
7/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isot tissit tosi on

Vierailija
8/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää saada kuulla olevansa lehmä, tai että jopas on utareet, tai että ohhoh mitkä ryntäät... Ja nämä eivät edes ole ISOT vielä. Tsemppiä kohtalotovereille. T, 70G/H

Vierailija
9/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen huomannut sen, jos sulla on ihan normaalit esim C kokoa, saat jo niistä pilkkaa kuulla! Tissittömät ovat kateellisia, joten mitä tuosta isommat sitä enemmän kateutta. Vaikka itse koen että on koko mikä tahansa, se on normaalia, isot tai pienet tai siltä väliltä, kaikki yhtä hyviä. Ja jokainen voi itse määrittää missä raja menee.. stemppiä.

T. C-kuppi

Vierailija
10/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole vielä erityisen isot, oletan, että ympärysmittasi on aika pieni. Mulla on 75K, eikä nämäkään mitkään järkyttävän isot ole. Käytätköhän oikean kokoisia liivejä? Suomessa ei muuten yleensä käytetä myöskään kokomerkintänä DD:tä, vaan kirjaimet etenevät ihan järjestyksessä, samoin lähes koko EU:n alueella. Jotkut valmistajat jättävät I:n pois välistä sekaannusten välttämiseksi.

Vierailija
11/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen huomannut sen, jos sulla on ihan normaalit esim C kokoa, saat jo niistä pilkkaa kuulla! Tissittömät ovat kateellisia, joten mitä tuosta isommat sitä enemmän kateutta. Vaikka itse koen että on koko mikä tahansa, se on normaalia, isot tai pienet tai siltä väliltä, kaikki yhtä hyviä. Ja jokainen voi itse määrittää missä raja menee.. stemppiä.

T. C-kuppi

C on pieni kuppikoko, no onhan se isompi, jos ympärysmittaa on 90 tai enemmän, mutta sitten on kyllä melkoisen lihavakin.

Vierailija
12/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienirintainen, enkä käsitä miksi jotkut kuvittelevat minun kadehtivan isoja rintoja. Newsflash, en todellakaan kadehdi. Kaverillani on tosi isot rinnat, ja ne painavat oikeasti niin paljon, että hänelle tulee mustelmia rintsikansoljistakin. Eikä pysty harrastamaan mitään aktiivista liikuntaakaan. Olen vain iloinen omista pienistä rinnoistani, enkä ole koskaan kuullut yhdenkään miehenkään olevan niihin tyytymätön.

Vierailija
13/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Itselläni on myös f-kuppi. Olen kyllä muutenkin pyöreä. Mutta minun rintojani ei ole kukaan koskaan kommentoinut minulle. Ja en pidä niitä mitenkään jättikokoisina.

Luomut ja silikonit ovat kyllä täysin erimalliset, luomurinnat eivät pönkötä palloina.

Vierailija
14/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole vielä erityisen isot, oletan, että ympärysmittasi on aika pieni. Mulla on 75K, eikä nämäkään mitkään järkyttävän isot ole. Käytätköhän oikean kokoisia liivejä? Suomessa ei muuten yleensä käytetä myöskään kokomerkintänä DD:tä, vaan kirjaimet etenevät ihan järjestyksessä, samoin lähes koko EU:n alueella. Jotkut valmistajat jättävät I:n pois välistä sekaannusten välttämiseksi.

Kyllä mulla on lappu 20 vuotta vanhoissa liiveissä DD, misä lie valmistettu, en tiedä.

Vierailija
15/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan haukukaan. Enemmän siis ihmetyttää tämä rasvattomien fittnes -pimujen silarityyli. Ja yleensäkin tää luonnottomuus-tyyli. Eli näkeehän sen nyt onko ne aidot vai ei. Monilla on ihan epänormaalit ilmapallot. Luinen rintakehä josta lähtee silaripallo ( Sofia B, Martina A jne), josta näkee kilometrin päähän että on proteesi kyseessä. Harvalla kuitenkaan on sellaiset rinnat jos rasvaprosentti on vedetty ihan alas... Onhan luonnonoikkuja toki, mutta yleensä ei paljon

Vierailija
16/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rinnoista kommentteja kuulee, tosin kommentoija ei yleensä ole toinen nainen vaan mies. Ainakin kouluaikoina tyttöjä, joilla oli isot rinnat kutsuttiin poikien toimesta lehmiksi jne ja rintoja ryntäiksi. Todennäköisesti poikienkaan tarkoitus ei ollut haukkua, mutta sosiaalisesti kömpelöinä eivät vaan osanneet ilmaista kiinnostustaan paremmin. Ikinä en ole kuullut naisten haukkuvan toistensa rintoja. 

Vierailija
17/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomut ja silikonit ovat kyllä täysin erimalliset, luomurinnat eivät pönkötä palloina.

Ei pidä paikkaansa.

Rintojen malli on erilainen eri ihmisillä. Lisäksi rinnat alkavat pienentyä ja veltostua eri iässä eri ihmisillä joten mitään sääntöä ei ole. Jos pitää vielä kohottavia liivejä niin luomut ovat todella napakat pallukat :)

Vierailija
18/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne naiset ole ap:n tisseja haukkunut. Mies ei dissaa isoja tissejä.

Vierailija
19/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, jos Suomessa isoiksi tisseiksi lasketaan K-kuppi. :(

M22

Vierailija
20/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla noin 95% ihmisistä ovat epänormaaleja. Oli sitten isot tai pienet tissit. Pitkä tai lyhyt. Pillukarvat tai ei. Aina löytyy joku, jolle ei toisen piirteet kelpaa. Mutta hei, ei toisten ajatuksista tarvitse välittää. Tietysti muksuna nämä olivat pahoja tilanteitan itsetunnolle, mutta nyt aikuisena ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi