Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisten naisten haukkuminen "epänormaaleiksi"

Vierailija
22.04.2017 |

Minua on loukannut syvästi jo pidemmän aikaa kommentit joissa sanotaan että suuret rinnat ovat epäluonnolliset. Itse synnyin ja rintani ovat kasvaneet ihan luonnollista vauhtiaan sen jälkeen. Esim. alipainoisena aikuisena kuppikokoni oli DD. Nyt normaalipainoisena aikuisena kuppikokoni on F.
Inhottaa ja satuttaa kun ihmiset puhuvat epänormaalista. En minä ole epänormaali siksi että rintani päättivät kasvaa kokoon DD-F ;,(

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne naiset ole ap:n tisseja haukkunut. Mies ei dissaa isoja tissejä.

Olen isorintainen ja mua ei koskaan ole kukaan nainen haukkunut. Sen sijaan pojat koulussa nimittelivät lehmäksi ja miehet tuijottivat tai jopa kourivat baarissa.

Vierailija
22/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kukaan haukukaan. Enemmän siis ihmetyttää tämä rasvattomien fittnes -pimujen silarityyli. Ja yleensäkin tää luonnottomuus-tyyli. Eli näkeehän sen nyt onko ne aidot vai ei. Monilla on ihan epänormaalit ilmapallot. Luinen rintakehä josta lähtee silaripallo ( Sofia B, Martina A jne), josta näkee kilometrin päähän että on proteesi kyseessä. Harvalla kuitenkaan on sellaiset rinnat jos rasvaprosentti on vedetty ihan alas... Onhan luonnonoikkuja toki, mutta yleensä ei paljon

Eivät tiedä onko silikonit vai ei, minulle on joskus sanottu että "olen ottanut liian isot silarit" . Tosin en esiinny julkisilla paikoilla bikineissä vaan paita päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on aidot, silloin ne on aidot. Aika usein massiiviset rinnat hoikassa raamissa eivät ole aidot.

Mutta kun on meitä kapeaselkäisiä, joilla on luonnostaan isot rinnat. Joten et voi tietää vaatteet päällä näkemästi ihmisestä yhtään mitään.

Ja lisäksi miksi isorintaisia yleensä (oli silikonit tai ei) sinun kuvitelmiesi mukaan saisi mollata? Sehän on huonoa käytöstä.

Ja siitä vielä pidemmälle: miksi jonkun ihmisen rinnat tai mikään vartalon osa tai vartalo yleensä kuuluu sinulle yhtään mitenkään? Kun ei kuulu. Muiden ulkonäön arvostelu on vain huonoa käytöstä ja pahimmillaan kyse voi olla jo seksuaalisesta ahdistelusta.

Vierailija
24/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat silareiksi sanoneet.

Vierailija
25/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen isorintainen ja mua ei koskaan ole kukaan nainen haukkunut. Sen sijaan pojat koulussa nimittelivät lehmäksi ja miehet tuijottivat tai jopa kourivat baarissa.

Todella törkeetä! Olisit menny sanoon pokelle et viskaa pihalle tollasen.

Vierailija
26/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat silareiksi sanoneet.

Itseä aina ärsyttää et miehet pääsee sosiaalisissa tilanteissa niin paljon helpommalla mut tosiasia on et miehen suusta tuo voi olla kehukin..

Vierailija
27/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh! Kyllä täällä maailmassa kuule haukutaan epänormaaleiksi milloin isorintaisia, pienirintaisia, liian hoikkia tai lihavia tai normaalipainoisia, kapealanteisia, leveälanteisia, lyhyitä, keskipitkiä ja pitkiä, tummia, vaaleita, ristiverisiä, ohut- ja paksuhuulisia, reisivaolla varustettuja tai reisivaottomia, lihaksikkaita tai pehmeämpiä, milloin mitäkin.. Naisen ulkonäkö on ainaisen arvostelun kohteena.

Jos aina lotkauttaa korvaansa arvostelulle, niin se jos mikä on loputon suo. Kehujen ja hyväksynnän kerjääminen av:lla on säälittävää. Hanki itsetunto ja keskity oleelliseen.

Vierailija
28/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen ulkonäkö on ainaisen arvostelun kohteena." Miksi?

Vierailija
29/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvännäköinen vartalo, mut kaameet niskakivut?

Vierailija
30/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissejä on kehuttu. Mä haluaisin pienemmät. On liian isot.

Vierailija
31/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen tehtävä on perinteisesti ollut olla kaunis ja miehen valloituksena mieskunnon osoitus. Tämä on kyllä pikku hiljaa muuttumassa. Naiset kouluttautuvat pidemmälle ja yhä enemmän alkaa näkyä yhteiskunnallisesti menestyneitä naisia, joilla on toiboy. Miesten ulkonäköön alkaa sitä myöten kohdistumaan myös paineita.

Vierailija
32/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukuvikana" peritty isot tissit mullakin. Äidinäidillä ja isänäidillä, äidillä isot tissit. Näillä mennään.

Vierailija
33/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit on eriparia. Pitäs kai ostaa kahdet rintsikat ja ommella keskeltä kiinni. Löytysköhän ketään jolla toisinpäin eripari rinnat ni vois myydä ne toiset puolet sille! :D Aiheuttaa sellasta ongelmaa että toinen olkain ei pysy ylhäällä.

Vierailija
34/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen tehtävä on perinteisesti ollut olla kaunis ja miehen valloituksena mieskunnon osoitus. Tämä on kyllä pikku hiljaa muuttumassa. Naiset kouluttautuvat pidemmälle ja yhä enemmän alkaa näkyä yhteiskunnallisesti menestyneitä naisia, joilla on toiboy. Miesten ulkonäköön alkaa sitä myöten kohdistumaan myös paineita.

Muttei mun tehtäväni.

Vierailija
35/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole vielä erityisen isot, oletan, että ympärysmittasi on aika pieni. Mulla on 75K, eikä nämäkään mitkään järkyttävän isot ole. Käytätköhän oikean kokoisia liivejä? Suomessa ei muuten yleensä käytetä myöskään kokomerkintänä DD:tä, vaan kirjaimet etenevät ihan järjestyksessä, samoin lähes koko EU:n alueella. Jotkut valmistajat jättävät I:n pois välistä sekaannusten välttämiseksi.

Kyllä mulla on lappu 20 vuotta vanhoissa liiveissä DD, misä lie valmistettu, en tiedä.

Englannissa ja USAssa käytetään DD kokomerkintää. Suomessa myydään kyllä brittiliivejä. DD on sama kuin EU koko E.

Vierailija
36/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, jos Suomessa isoiksi tisseiksi lasketaan K-kuppi. :(

M22

No tiedoksi sinulle, että K-kuppi ei ole rintaliivikoko. Rintaliivikoko koostuu kahdesta (2) eri määreestä: eli kuppikoosta JA ympärysmitasta.

Jos puhutaan siis rintojen absoluuttisesta koosta, pitää tajuta että 65K liivien kuppi on yhtä iso esim. koossa 85G, 100D ja 115A.

Siksi kuppikoko ei kerro rinnan koosta mitään.

Ja nykyisin todellakin valmistetaan rintaliivejä, kuppikoosta AAA aina kokoon N asti. Kun kuppikokoja valmistetaan aina useassa ympärysmitassa, se tarkoittaa että rintaliivikokoja on olemassa useita satoja!

Lisäksi pitää muistaa, että joka maassa on eri kokomerkinnät. Yllä käytin ns. Euro-kokoja, sen lisäksi Euroopassa on erikseen ranskalaiset koot, UK-koot, italialaiset ja espanjalaiset koot. Saksa, Puola, Pohjoismaat yms. käyttävät Euro-merkintää. Tämän lisäksi ainakin USA:ssa, Ausseissa ja Japanissa yms. on omat kokomerkinnät.

DD-kuppi on käytössä sekä UK:ssa että USA:ssa. USA:ssa on lisäksi DDD-kuppikin. DD-kuppi on Eurokoossa lähinnä E-kuppi.

Vierailija
37/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.p ole ylpeä vartalostas! Sulla on varmasti todella kaunis vartalo. :)

Vierailija
38/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole dissausta. Vaan yksinkertaisesti purkavat sitä fiilistä mikä tulee kun on jotain mitä ei saa.

Eivät osaa käsitellä pettymystään. Varsinaisesta inhosta siinä ei todellakaan ole kyse.

Vierailija
39/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole vielä erityisen isot, oletan, että ympärysmittasi on aika pieni. Mulla on 75K, eikä nämäkään mitkään järkyttävän isot ole. Käytätköhän oikean kokoisia liivejä? Suomessa ei muuten yleensä käytetä myöskään kokomerkintänä DD:tä, vaan kirjaimet etenevät ihan järjestyksessä, samoin lähes koko EU:n alueella. Jotkut valmistajat jättävät I:n pois välistä sekaannusten välttämiseksi.

Kyllä mulla on lappu 20 vuotta vanhoissa liiveissä DD, misä lie valmistettu, en tiedä.

Oli mullakin joskus teininä dd liivejä. Jossain vaiheessa oli myös ee liivejä.

Nykyään käytän kokoa 75h tai 70i

Mutta kyllä noita tuplakirjainkokoja edelleen näkee.

Vierailija
40/137 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Itselläni on myös f-kuppi. Olen kyllä muutenkin pyöreä. Mutta minun rintojani ei ole kukaan koskaan kommentoinut minulle. Ja en pidä niitä mitenkään jättikokoisina.

Luomut ja silikonit ovat kyllä täysin erimalliset, luomurinnat eivät pönkötä palloina.

Et ole hoikka/normaali joten kukaan ei ole kateellinen tai himoitse, niin kommentteja ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi