Isorintaisten naisten haukkuminen "epänormaaleiksi"
Minua on loukannut syvästi jo pidemmän aikaa kommentit joissa sanotaan että suuret rinnat ovat epäluonnolliset. Itse synnyin ja rintani ovat kasvaneet ihan luonnollista vauhtiaan sen jälkeen. Esim. alipainoisena aikuisena kuppikokoni oli DD. Nyt normaalipainoisena aikuisena kuppikokoni on F.
Inhottaa ja satuttaa kun ihmiset puhuvat epänormaalista. En minä ole epänormaali siksi että rintani päättivät kasvaa kokoon DD-F ;,(
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Itselläni on myös f-kuppi. Olen kyllä muutenkin pyöreä. Mutta minun rintojani ei ole kukaan koskaan kommentoinut minulle. Ja en pidä niitä mitenkään jättikokoisina.
Luomut ja silikonit ovat kyllä täysin erimalliset, luomurinnat eivät pönkötä palloina.
Et ole hoikka/normaali joten kukaan ei ole kateellinen tai himoitse, niin kommentteja ei tule.
Suomessa on rintaliivikartan mukaan todella isot rinnat, mutta siinä ei oteta huomioon elopainoa. Briteissä on hoikillakin aivan järjettömän isoja tissejä.
Nyt on vähän offtopic, mutta joku taisi kysyä mistä isokirjaimisia rintaliivejä niin minä olen tilannut täältä:
Sitten vielä pari ihan huippua ulkomaista vaatekauppaa josta saa ISTUVIA paitoja:
http://urkye.pl/en_US/index
www.bravissimo.com/collections/all-clothing/
Noissa vaatekaupoissa on siis jokaiselle vaatekoolle 2-3 rintavuus kokoa ^^ SUOSITTELEN
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän rinnoista kommentteja kuulee, tosin kommentoija ei yleensä ole toinen nainen vaan mies. Ainakin kouluaikoina tyttöjä, joilla oli isot rinnat kutsuttiin poikien toimesta lehmiksi jne ja rintoja ryntäiksi. Todennäköisesti poikienkaan tarkoitus ei ollut haukkua, mutta sosiaalisesti kömpelöinä eivät vaan osanneet ilmaista kiinnostustaan paremmin. Ikinä en ole kuullut naisten haukkuvan toistensa rintoja.
Koulussa tytöt haukkuvat lehmäksi.
Poikien kommentit olivat tyyliä "vittu mikä tissit" "sulla on isommat ku Pamela Andersonilla"
Aikuisena kommentteja on tullut miehiltä ja naisilta. Tuijotusta tulee lähinnä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisen ulkonäkö on ainaisen arvostelun kohteena." Miksi?
Koska naisen tehtävä on perinteisesti ollut olla kaunis ja miehen valloituksena mieskunnon osoitus. Tämä on kyllä pikku hiljaa muuttumassa. Naiset kouluttautuvat pidemmälle ja yhä enemmän alkaa näkyä yhteiskunnallisesti menestyneitä naisia, joilla on toiboy. Miesten ulkonäköön alkaa sitä myöten kohdistumaan myös paineita.
Minulle olisikin loistava juttu, jos naiset valitsisivat nykyään miehiä ulkonäköperustein. Olisin silloin hyvässä tilanteessa komeuteni vuoksi. Valitettavasti asia ei kuitenkaan näin ole, vaan mieheltä odotetaan edelleenkin perinteisiä pärjääjän ja tienaajan otteita. Evoluutio ei etene niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomut ja silikonit ovat kyllä täysin erimalliset, luomurinnat eivät pönkötä palloina.
Ei pidä paikkaansa.
Rintojen malli on erilainen eri ihmisillä. Lisäksi rinnat alkavat pienentyä ja veltostua eri iässä eri ihmisillä joten mitään sääntöä ei ole. Jos pitää vielä kohottavia liivejä niin luomut ovat todella napakat pallukat :)
Jep, tämä on tosi yleinen harhaluulo. Mulla on kuppikoko 75H (Lumingerien liiveissä), ja on ihan pyöreät pallorinnat. Muuten normaalipainoinen. Silikoneiksi on saunailloissa luultu, ihan kuin luomurinnat eivät voisi olla pallomalliset? Olen pitänyt siinä 12-vuotiaasta asti liivejä n. 22-23 h vuorokaudessa, öisinkin kaarituettomia malleja, joten tämän(kin) ansiosta eivät ole päässeet löystymään.
Mutta joo, te joka arvostelette kaikkia pallorintoja silikoneiksi, korjatkaa harhaluulonne!
Pienirintaiset aina jaksaa itkeä sitä, miten joka taholta pieniä tissejä haukutaan ja nauretaan. Mä väitän että isotissiset eniten paskaa niskaansa saavat - miehet pitää jonain seksiobjektina jota saa vapaasti tuijottaa ja koskea, kateelliset naiset haukkuvat. Plus että isot rinnat painavat aiheuttaen mm. selkäkipuja. Mun rinnat on normaalipainossa kokoa 70A ja normaalipainon ylärajoillakin vain kokoa 70B eli suhteessa kroppaan aika pienet silloinkin - siltikään kukaan ei ole koskaan kommentoinut negatiivisesti rintojani. Sen sijaan juuri sinunkin tapaasi hoikka G-kuppinen ystäväni häpeilee kauniita rintojaan jatkuvan kommentoinnin takia.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Itselläni on myös f-kuppi. Olen kyllä muutenkin pyöreä. Mutta minun rintojani ei ole kukaan koskaan kommentoinut minulle. Ja en pidä niitä mitenkään jättikokoisina.
Et ole hoikka/normaali joten kukaan ei ole kateellinen tai himoitse, niin kommentteja ei tule.
Ompas ilkeä kommentti. En ole tuo mutta kuvauksen perusteella voisin olla. Itse en edes kaipais kateutta tai muitakaan kommentteja mut mies haluaa mua ja se riittää.
65 J kirjoitti:
Nyt on vähän offtopic, mutta joku taisi kysyä mistä isokirjaimisia rintaliivejä niin minä olen tilannut täältä:
Sitten vielä pari ihan huippua ulkomaista vaatekauppaa josta saa ISTUVIA paitoja:
http://urkye.pl/en_US/index
www.bravissimo.com/collections/all-clothing/Noissa vaatekaupoissa on siis jokaiselle vaatekoolle 2-3 rintavuus kokoa ^^ SUOSITTELEN
Bravissimo on tosiaan hyvä. Heiltä löytyy jopa paitapuseroita ja siistejä mekkoja oikeasti isorintaisille.
Heillä on myös kunnollisia uimapuku ja bigineitä isorintaisille. Ja niitä rintsikoita myös.
Tuohon urkyeen en olekaan tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen huomannut sen, jos sulla on ihan normaalit esim C kokoa, saat jo niistä pilkkaa kuulla! Tissittömät ovat kateellisia, joten mitä tuosta isommat sitä enemmän kateutta. Vaikka itse koen että on koko mikä tahansa, se on normaalia, isot tai pienet tai siltä väliltä, kaikki yhtä hyviä. Ja jokainen voi itse määrittää missä raja menee.. stemppiä.
T. C-kuppiC on pieni kuppikoko, no onhan se isompi, jos ympärysmittaa on 90 tai enemmän, mutta sitten on kyllä melkoisen lihavakin.
Totta, eihän se iso ole vaan normaali.., miksi monet pitävät niitä suurina ja kadehtivat.
T. C-kuppi, normaalin kokoinen.
Pallomaiset rinnat on kuvottavat oli sitte silarit tai ei. T. Luonnollisuutta arvostava.
Laita kuva kannuistasi. Öljyä meijerisi ja hiero niitä seksysti, naamasi voit laittaa kuvaan jos olet kaunis, muuten ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset aina jaksaa itkeä sitä, miten joka taholta pieniä tissejä haukutaan ja nauretaan. Mä väitän että isotissiset eniten paskaa niskaansa saavat - miehet pitää jonain seksiobjektina jota saa vapaasti tuijottaa ja koskea, kateelliset naiset haukkuvat. Plus että isot rinnat painavat aiheuttaen mm. selkäkipuja. Mun rinnat on normaalipainossa kokoa 70A ja normaalipainon ylärajoillakin vain kokoa 70B eli suhteessa kroppaan aika pienet silloinkin - siltikään kukaan ei ole koskaan kommentoinut negatiivisesti rintojani. Sen sijaan juuri sinunkin tapaasi hoikka G-kuppinen ystäväni häpeilee kauniita rintojaan jatkuvan kommentoinnin takia.
N19
Kaikessa on huonoja puolia. Se ei tarkoita että asia on huono. Isotissiset saa enemmän huomiota, tottakai huomiokin on joskus negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Pallomaiset rinnat on kuvottavat oli sitte silarit tai ei. T. Luonnollisuutta arvostava.
Ja kun rinnat ovat luonnollisesti pallomaiset niin luonnollisuutta arvostavana sinun tulisi arvostaa niitä ;)
Kaikkia muotoja esiintyy, soikeita, pyöreitä, kulmikkaita, taskumaisia jne. kaikke ne ovat yhtä luonnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Eli "luonnolliset" rinnat ovat sellaiset yhdeksän lasta imettäneen Kenia-rinnat? Salli mun nauraa. Kaikkea sitä kateus teettää.
Itsestään huolta pitävän naisen rinnat ovat kiinteänmalliset joka koossa. Huolenpitoon kuuluu mm. laadukkaiden ja tukevien liivien pitäminen, kiinteyttävien rasvojen käyttö etenkin tilanteissa joissa on painonvaihteluita (ml imetys), rintalihasten päivittäinen treeni siinä missä muunkin kropan. Kirjoittajan mukaan itsestään huolta pitäminen toki sitten ole "luonnollisuutta". Luonnollista on antaa painovoiman tehdä tehtävänsä ja levitellä vaan käsiään. Ja katkeroitua sitten toisten kiinteistä rinnoista, kun itsellä on kansallispuvun taskut.
Näitä asioita ei koskaan kannata kysyä naisilta. Joten tässä on miehen mielipide:
Rinnat ovat eräs naiseuden symboli, olivat ne sitten pienet tai isot. Tiedän miehiä, jotka pitävät pienistä terhakoista rinnoista, mutta vähintään yhtä paljon tiedän miehiä, jotka pitävät valtavista raskaista meloneista! Minä kuulun näihin jälkimmäisiin. Menen aivan sekaisin kun näen naisella isot rinnat, varsinkin jos nainen on edes jollain tavalla normaaleissa mitoissa.
Isot rinnat ovat mitä luonnollisin asia eikä niitä pitäisi koskaan hävetä vaan kantaa ylpeydellä.
On kaksi asiaa, jotka ovat ns. rikos ihmiskunnalle. Ensimmäinen on silikonit. Se on typerintä, mitä nainen voi itselleen tehdä. Vaikka olisi kuinka a-kupit, on olemassa miehiä jotka pitävät niistä. Toinen asia on rintojen pienennysleikkaus. Toki voin kuvitella kuinka raskasta se on naiselle jos rinnat ovat valtavat, mutta sitä enenmmän tulee treenata ja venytellä ja käyttää tukea. Jos ihminen ei voisi elää liian isojen rintojen kanssa, ei luonto olisi sitä mahdollistanut.
Olen montaa naista rakastanut, mutta eniten mielessäni on eräs itseäni paljon vanhempi ylihoitaja, joka oli hoikan muodokas ja todella isorintainen...
En tiedä, mutta edelleenkään se pelkkä kuppikoko ei kerro mitään. Jos on vaikkapa D90, niin kyseessä on ylipainoinen tai todella rotevatekoinen nainen, jonka rintavarustus on jopa pienehkö hänen kokoonsa suhteutettuna, kun taas D65 on hoikka tai sirorakenteinen, jolla on isohkot hinkit muuhun kokoon nähden.
Tämä siksi, että monilla tuntuu olevan käsitys, että jos kuppikoko on esim. D, se tarkoittaa "isoa", ottamatta lainkaan huomioon että isouteen vaikuttaa myös ympärysmitta ja se, minkä kokoisesta muuten on kyse. Kupin tilavuus ei ole sama vaan se riippuu ympärysmitasta. Ja näyttää vähän erilaiselta, jos 50-kiloisella on D-kuppi tai 100-kiloisella on D-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli "luonnolliset" rinnat ovat sellaiset yhdeksän lasta imettäneen Kenia-rinnat? Salli mun nauraa. Kaikkea sitä kateus teettää.
Itsestään huolta pitävän naisen rinnat ovat kiinteänmalliset joka koossa. Huolenpitoon kuuluu mm. laadukkaiden ja tukevien liivien pitäminen, kiinteyttävien rasvojen käyttö etenkin tilanteissa joissa on painonvaihteluita (ml imetys), rintalihasten päivittäinen treeni siinä missä muunkin kropan. Kirjoittajan mukaan itsestään huolta pitäminen toki sitten ole "luonnollisuutta". Luonnollista on antaa painovoiman tehdä tehtävänsä ja levitellä vaan käsiään. Ja katkeroitua sitten toisten kiinteistä rinnoista, kun itsellä on kansallispuvun taskut.
Onko joku todella niin itsekeskeinen ja seksistinen että rasvailee rintojaan ja pitää niistä erityistä huolta?
Jos imettää 9 lasta tai vaikka 3 niin tisseistä tulee kansallispuvun taskut, sama kuinka paljon niihin lätkit erioilia. Viimestään 70 kymppisenä ne on kaikilla sellaset rasvaili tai ei. Rinnat on lapsen ruokkimista varten. Nisät. Itsellä ei ole kansallispuvun taskuja..
Isot tai pienet molemmat sytyttää!
Jos ovat luomut!
T:Herra 47
Perustelit juuri itse täydellisesti miksi olet väärässä. Systeemejä on niin monia, että ainoa järkevä on A B C D E F G ja väleihin ne kahden kirjaimen samat. Kaikki muu on loputonta jankkausta.