Matkailetko mieluummin puolisosi vai kavereittesi kanssa? Miksi?
Kumpi pääsee mukaan, kumppani vai kaveri? Miksi?
Kommentit (5)
Puolison. Hän on mun paras ystäväni joten paras matkakumppani samalla:) Matkustan myös työkseni joten lomat vietän mieluiten mieheni ja perheeni kanssa
Puolison kanssa, koska olemme samikset. Kerran erehdyin kaverin kanssa matkalle ja ei koskaan enää! Puolison kanssa esim pidämme hotellihuoneen lähes jääkaappilämpötilassa, mutta sitten tuo kaveriseuralainen puolestaan kielsi kokonaan ilmastoinnin käytön vaikka huone oli kuin sauna.
Mieheni kanssa matkustan aina, miksikö? No koska me satutetaan lomat yhtä aikaa ja meillä on aina kivaa. Silloin kun lapset olivat pieniä, matkustettiin perheenä.
Eri naisystävien kanssa tietenkin,avokin kanssa en lähde edes kauppaan.
Molempien. Matkustelen myös äitini kanssa.
Mulla on todella vapaat aikataulut, työni voin tehdä milloin haluan ja yleensä teenkin lyhyellä aikavälillä paljon töitä eteenpäin ja pääsen näin ollen reissaamaan suht usein verrattuna perustoimistotyöläisen arkeen. Eli aina olen valmis lähtemään kun joku pyytää ja kohde natsaa. :D
Tänä vuonna olen reissannut mieheni kanssa (uusi vuosi), kahden eri ystäväni seurassa, ensi kuussa lähden reissuun äitini kanssa, kesällä menemme miehen kanssa ja eiköhän loppuvuodeksikin joku reissu järjesty jonkun ystäväni/äitini kanssa. :) Ensi vuonna mennään miehen ja kaveripariskunnan kanssa pidemmälle reppureissulle.