Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luokkakokous Subilla nyt

Vierailija
21.04.2017 |

Olen tässä sivusilmällä katsellut Subilta parhaillaan tulevaa Luokkakokous -elokuvaa ja tää on kyllä oikeasti ihan luokattominta paskaa IKINÄ. Kenen mielestä tämä on oikeasti hyvä elokuva tai edes hauska?

En ole tiukkapipo ja esim. Aamulypsy on ihan suosikki radio-ohjelmani eli tykkään kyllä härskistä huumorista, mutta tämä on ihan luokaton.

Onko paikalla joku, jonka mielestä pätkä on hyvä tai edes ok? Ja jos on, niin mikä tässä pitäisi naurattaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ihan paskaa.

Vierailija
2/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! En katso enkä aio ikinä katsoa, en ole kukkahattu mutta oksettaa etenkin jaajo.. ja alapäähuumori oli ehkä hauskaa kun olin noin 10v. Käsittämätöntä psk.. ja tehneet vielä kakkososan o____O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ajatellut etten ikinä pysty katsomaan kyseistä leffaa mutta hämmästyksekseni huomasin naureskelevani ja tykkääväni leffasta muutenkin. Pitää varmaan katsoa kakkososakin.

Vierailija
4/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä, ajattelin pahinta mutta olihan siellä pari käkätyttävää pätkää :)

Vierailija
5/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosikko. Katso pinnan alle.

6/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös hetken sitä ja oli ehkä juntein leffa ikinä. Pelkkää pilluhuumoria. Pistää miettimään, että kertooko se jotain meistä suomalaisista, kun leffa on vuoden -15 katsotuin kotimainen ja koko vuoden toiseksi katsotuin leffa. Ja olen ihan kyllästynyt Akuun ja Jaajoon. Tuntuu että niiden pärstät on aina ja kaikkialla. 

7/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kyllä kysymys, että kuka tota katsoo? Tai pitää tuosta.

Vierailija
8/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka luokkakokous jopa nauratti paikoin mutta loppu oli ällöttävän ala-arvoinen. Tuli katsottua luokka kokous 2 mut ei naurattanu ollenkaan. Turha tehdä jatkoa enää.

Vierailija
9/9 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt leffaa, tallenne odottaa katsomista. Kuulostaa oikein lupaavalta, pillukakkahuumorista saa parhaimmat naurut!