Miten karma on teitä läksyttänyt?
Itse en uskonut ennen karmaan ja oli minusta ihan höpöhöpöä mutta nyt uskon!
Sekaannuin toisten parisuhteeseen ja olin se toinen nainen. Olin todella yksinäinen ja ihastuin väärään mieheen. Suhteemme paljastui aika nopeasti. Nainen muutti heti pois ja pitkänaikaa meillä oli kolmiodraamaa.
No paha eli minä sain palkkani. Olin osasyyllinen siihen että tämän avovaimon unelma särkyi ja hänen rakastamansa mies petti hänet.
Nyt olen loukussa tämän miehen kanssa surkeassa suhteessa jossa kumpikaan ei voi hyvin. Olen niin ahdistunut että päässäni pyörii paljon omaan ja miehen kuolemaan liittyviä ajatuksia. Itken yksin pahaa oloani usein. Mies on sulkeutunut ja ilkeä.
Tämä avovaimo elää mukavaa elämää toisessa kaupungissa ja ainakin netissä vaikuttaa onnelliselta. Mies itki hänen peräänsä kauan ja tiedän että ikävöi vieläkin ja nainen ehkä myös häntä.
Tiedän että olen ansainnut kaiken tämän. Olen oppinut läksyni ja todellakin parantanut tapani! Odotan vain että tämä läksy päättyy ja tämä suhde on ohi niin aion olla hyvä ja reilu ihminen kaikille koko loppuelämäni se on varma!!
Kommentit (30)
karma - peruutus
karma - peruutus
Asioilla on seuraksesi sanotaanko näin.
Jotenkin jännästi vaan tuntuu kuin olisi kirottu siihen asti kunnes on ikääkuin sovittanut syntinsä.
Joskus sitä karmaa kannattaa vähän avustaa. Kosto on suloinen, sanotaan!
Vrajendra Kumar Prabhu
Alun perin sana karma tarkoittaa yksinkertaisesti toimintaa, ja se tulee sanskritin Kriyā -alkuisesta sanasta Kriyā - luoda. Tästä tulevat sanat luova, luominen. Tämä on sanan ensimmäinen merkitys. Mutta koska kaikella toiminnalla on seurauksia, termi karma tarkoittaa myös toiminnan reaktioita tai seurauksia.
Toimintakyky tai toiminta-karman energia tulee sielusta, joka on tietoisuuden kantaja, ja siksi alkuperäinen toiminta on luonteeltaan henkistä ja sen päämäärä on rakastava luova vaihto Korkeimman sielun, Jumalan, kanssa. Kun sielu, jolla on osittainen itsenäisyys, päättää tulla riippumattomaksi Jumalasta, se tulee aineelliseen maailmaan... Tässä vieraassa ympäristössä sielu peittyy vastaavaan pukuun - aineelliseen kehoon - ja nyt sielun energia alkaa kulua muuhun toimintaan - ulkoisen kehon tarpeiden palvelemiseen. Sielu ei voi toimia lainkaan, koska sen luonne on aktiivinen. Se on kuin jarruton auto; sen on jatkuvasti suunnattava energiansa jonnekin. Sielu ei voi lakata elämästä, sillä se on ikuinen, koska se on osa Jumalaa…
...
...karmaa on kolmenlaista:
1. Karma on hurskasta toimintaa, jota tehdään Vedojen suositusten perusteella. Se takaa paremman aineellisen ruumiin tulevassa elämässä ja luo kaiken aineellisen vaurauden.
2. Vikarma - Vedojen vastainen syntinen toiminta - johtaa sielun alempiin elämänmuotoihin ja alentaa näin ollen onnellisuuden tasoa.
3. akarma - alkuperäinen henkinen toiminta, joka palauttaa sielun ikuiseen henkiseen muotoonsa, vapauttaa sen uudestisyntymiskierrosta ja antaa sille mahdollisuuden palata ikuiseen asemaansa henkimaailmassa. Tähän toimintaan kuuluu erilaisia Jumalan palvelemisen muotoja.
...
Kaksi ensimmäistä karman tyyppiä aiheuttavat ulkoisesti erilaisia seurauksia, mutta kummassakin tapauksessa sielu pysyy tämän maailman vankina joko enemmän tai vähemmän mukavassa sellissä. Kolmas toimintatyyppi on akarma - Jumalan palveleminen, ja se vapauttaa sielun aineellisista kahleista.
Vaikka karman laki on hyvin hienovarainen, se voidaan havaita suoraan - se on elämän hienovaraisen rakenteen taustalla oleva syy-seuraus-suhde. Fyysisellä tasolla karman laki ilmenee Newtonin kolmantena lakina (toiminnan voima on yhtä suuri kuin vastatoiminnan voima), energian säilymislakina. Energia ei mene minnekään, vaan se vain ottaa toisenlaisen muodon. Moraalisella tasolla karman laki ilmenee sellaisissa sanonnoissa kuin "Mitä kylvät, sitä niität"...
Karma käy läpi eri kypsymisvaiheita. Itänyt karma on nykyinen kehomme kaikkine hyveineen ja puutteineen. Siementen muodossa oleva levittämätön karma varastoituu hienojakoiseen kehoomme ja odottaa aikaansa. Itänyt karma on käytännössä mahdoton muuttaa, ja sitä on yksinkertaisesti siedettävä tekemällä asianmukaisia johtopäätöksiä tulevaisuutta varten. Vedojen mukaan elinajanodotteemme, terveydentilamme, koulutustasomme, perheemme ja taloudellinen tilanteemme on määritelty jo syntyessämme. Nämä ovat asioita, jotka olemme jo ennalta määrittäneet toiminnallamme menneessä inkarnaatiossa, ja nämä asiat yksinkertaisesti ilmenevät nykyisessä elämässä omana aikanaan. Karman itämättömät siemenet voidaan kuitenkin poistaa, jos ihminen haluaa. Jos tavallisia siemeniä käsitellään lämpökäsittelyllä, ne eivät luonnollisesti idä. Nyt istuttamamme karman siemenet takaavat uuden ruumiin myös seuraavassa elämässä.
...
Työ tuo epäilemättä rahaa, mainetta ja tyydytystä, mutta se tuo myös karmaa, joka meidän on koettava, jos toiminta kohdistuu itseemme eikä Jumalaan. Jos ansaitsee rahaa epäoikeudenmukaisella tavalla ja samalla ansaitsee itselleen hirvittävän karman, onko tämä toiminnan onnistumista? Ihannetapauksessa toiminnan pitäisi tuoda sielulle iloa ja vapautumista. Useimmissa tapauksissa ihminen orjuuttaa itsensä toimimaan tietämättään.
Toiminta on joko Jumalan lakien mukaista tai niiden vastaista. Kaikki tuntevat törkeät rikkomukset - murha, varkaus, petos jne. Mutta on myös hienovaraisempia rikkomuksia, joita pidetään nykyään normaalina - alkoholin, tupakan, lihan jne. kauppaaminen. Se, mikä jää huomaamatta ihmisyhteiskunnan epätäydellisessä oikeusjärjestelmässä, ei jää huomaamatta hienovaraisemmilta ja korkeammilta voimilta, jotka ovat korkeamman voiman edustajia.
Se, miten toiminta vaikuttaa tietoisuuteemme ja tulevaisuuteemme, voidaan nähdä esimerkkinä leijaa lennättävästä lapsesta. Jos lapsi kääntää köysikierukan itseensä päin, leija putoaa alas. Jos hän kääntää sen poispäin itsestään, leija nousee taivaalle. Vastaavasti, kun vedämme toiminnan aikana kaiken itseemme, karma kiertyy ympärillemme kuin köysi kelaan ja tietoisuus laskeutuu kuin leija. Kun omistamme toimintamme henkiselle tarkoitukselle, eli kun teemme sitä Jumalalle omistautuneen palvelun hengessä (käännämme toiminnan kelan pois itsestämme), se kohottaa tietoisuuttamme, ja kun olemme ylevässä tietoisuudessa lähellä Jumalaa, voimme kokea ennennäkemätöntä onnea. Antamalla saamme.
Finlandia Hymni [Finnish Patriotic Song]
Kaunis kotimaamme.
Suomalaiset.
Rakkaani.
Rakastan maatamme.
Rakas maamme.
Rakkaat suomalaiset.
Jo soliisin hyvännäköinen niiin olsiin todennäköisesti hakeutunut kaikkkiin bileisiin ja olisin nyt narkkkari.
Eihän sitä vielä tiijä. Sitten, kun syntyy sittisontiaisena takasin, niin voi alkaa miettiä, että tää viestintä meitsin koko tarjoamasta meni kosmisilta voimilta vähän ohi.
h