Miten karma on teitä läksyttänyt?
Itse en uskonut ennen karmaan ja oli minusta ihan höpöhöpöä mutta nyt uskon!
Sekaannuin toisten parisuhteeseen ja olin se toinen nainen. Olin todella yksinäinen ja ihastuin väärään mieheen. Suhteemme paljastui aika nopeasti. Nainen muutti heti pois ja pitkänaikaa meillä oli kolmiodraamaa.
No paha eli minä sain palkkani. Olin osasyyllinen siihen että tämän avovaimon unelma särkyi ja hänen rakastamansa mies petti hänet.
Nyt olen loukussa tämän miehen kanssa surkeassa suhteessa jossa kumpikaan ei voi hyvin. Olen niin ahdistunut että päässäni pyörii paljon omaan ja miehen kuolemaan liittyviä ajatuksia. Itken yksin pahaa oloani usein. Mies on sulkeutunut ja ilkeä.
Tämä avovaimo elää mukavaa elämää toisessa kaupungissa ja ainakin netissä vaikuttaa onnelliselta. Mies itki hänen peräänsä kauan ja tiedän että ikävöi vieläkin ja nainen ehkä myös häntä.
Tiedän että olen ansainnut kaiken tämän. Olen oppinut läksyni ja todellakin parantanut tapani! Odotan vain että tämä läksy päättyy ja tämä suhde on ohi niin aion olla hyvä ja reilu ihminen kaikille koko loppuelämäni se on varma!!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meitä erittäin epäoikeudenmukaisesti kohdellut tyyppi on vielä tietämätön pahasta karmasta, joka matkalla hänen elämäänsä.
Milloin kosahtaa, sen tulemme varmasti huomaamaan.
Se kestää vielä jonkin aikaa, koska mitä pahempi karma, sen enemmän se kerää voimia ennen iskemistään.....
Olen samaa mieltä! Karman kosto on pahempi mite pidempään on "haudutettu"
-ap
Eipä juuri mitenkään. Olen kyllä miettinyt omia tekojani, olenko ollut ihan paska ihminen kun työt meni, masennus, lapsettomuus ja köyhyys osui kohdalle. Samaan aikaan kusipää pettäjät ja juopponarkit tekivät lapsia, matkustelivat ja etenivät töissään.
Käänteinen karma?
Tein aikanaan liikaa töitä - nyt niitä ei ole sitten laisinkaan...
Totesin aiemmin, että haluan miehen, jolla on omat hiukset ja hampaat. Olin olevinani hauska.
Sairastuin syöpään, hiukseni putosivat solumyrkyn vuoksi pois päästä ja menetin useamman kulmahampaan elimistössäni olleen tulehduksen vuoksi. Implantteja ei voi laittaa, koska hoidot jatkuvat.
Oikeasti hyvä vitsi. :D
Karma on typerä käsite . Kyseessä on ohmisen itsensä yliminäänsä vasten tehtailema rangaistus korkeintaan. Siinä on kostoa ja pelkoa .
Se ei ole mitenkään välttämätöntä asiat voi oppia ja käsitellä muutenkin positiivisemmin .
Eipä ole Noora Karma mulla ollut opettajana.
Tiedän yhden jolla oli aina tapana ilkkua kaikkia, koulussa kiusasi sen minkä kerkesi. Jopa yhtä aikuisikään asti. Netissä esitti miestä ja mitä kaikkea sekoa... no nyt sen mies kuoli vähä aikaa sitte kolarissa. Elämä hajalla eikä yhtää kaveria tukena. Niin no miksiköhän?
Odotan karman iskevän eksääni, joka kohteli minua useamman vuoden ajan todella huonosti ja harjoitti henkistä väkivaltaa. Onneksi pääsin hänestä lopulta eroon. En toivo miehelle mitään pahaa, mutta toivon vain hänen joutuvan jossain vaiheessa käsittelemään asiat ja ymmärtämään, miten toisia ihmisiä kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden jolla oli aina tapana ilkkua kaikkia, koulussa kiusasi sen minkä kerkesi. Jopa yhtä aikuisikään asti. Netissä esitti miestä ja mitä kaikkea sekoa... no nyt sen mies kuoli vähä aikaa sitte kolarissa. Elämä hajalla eikä yhtää kaveria tukena. Niin no miksiköhän?
Mä kans kiusasin koulussa. Oli kavereita joiden kanssa huudeltiin ja pilkattiin paria hiljaista, yksinäistä nysvää. Nyt olen 26 eikä yhtään kaveria ole ollut pariin vuoteen ja ne mitä joskus oli heillä menee ihan yhtä päin vittua. Nää ketä kiusattiin opiskeli pitkälle ja perusti perheet. Perkele.
Aloitus on kyllä päivän paras vitsi. Aivan selvästi tämän tarinan "ex-nainen" kirjoittajana, katkera siitä että mies löysi uuden ja paremman :) Mies ja uusi "ainakin netin mukaan" onnellisia, sinä taas surullinen ja itsetuhoinen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan karman iskevän eksääni, joka kohteli minua useamman vuoden ajan todella huonosti ja harjoitti henkistä väkivaltaa. Onneksi pääsin hänestä lopulta eroon. En toivo miehelle mitään pahaa, mutta toivon vain hänen joutuvan jossain vaiheessa käsittelemään asiat ja ymmärtämään, miten toisia ihmisiä kohdellaan.
Itsekään en varsinaisesti toivo exälleni mitään pahaa, mutta miettimisen aihetta olisi kyllä.
Hakkasi kännissä huvikseen minua ja rikkoi yhden asuntoni täysin kelvottomaksi, minä maksoin. Hän myös kidutti koiraani ja paljon muuta sairasta. Hänen käytöksensä takia kärsin nyt ahdistuksesta enkä uskalla juurikaan olla muualla kuin kotona. Kaiken tämän hän selitti sillä, että häntä oli isänsä hakannut koko hänen elämänsä. Vaikeaa hänellä on toki lapsena ollut sen tiedän, mutta ei sitä saa muille kostaa eikä siitä ikinä saa mitään hyvitystä.
No enpä tiedä, onko karma vai aikuistuminen, mutta nuorena aikuisena luulin ja kuvittelin olevani jotain erityistä, olin aika pollea. Mutta elämä on kuitenkin opettanut, että olen tavallinen talliainen muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on kyllä päivän paras vitsi. Aivan selvästi tämän tarinan "ex-nainen" kirjoittajana, katkera siitä että mies löysi uuden ja paremman :) Mies ja uusi "ainakin netin mukaan" onnellisia, sinä taas surullinen ja itsetuhoinen.
Voi kun olisikin näin! Minä kuvittelin löytäneeni elämäni miehen kiltin, eläinrakkaan, herkän ja jonkun joka ajattelee kuten minä mutta ei. Rikoin tämän illuusion takia pitkän suhteen ja sain "palkaksi" erittäin hankalan ja itsekään miehen. Ei varmaan tarvitsisi erikseen sanoa mutta mies on myös pettänyt minua. Tiedän että ansaitsen tämän kaiken pahan olon sillä itse olin aiheuttamassa vielä pahempaa oloa toiselle. Nyt olen täysin väsynyt tähän kaikkeen ja vain odotan että kaikki tämä loppuu. Mikään ei kestä ikuisesti.
Ei se karma korjaa yhtään mitään. Pahat porskuttaa, kiltit jää jalkoihin. Elämä kannattaa ottaa niin, että just tällä hetkellä, ja tätä aikasemmin, on tullut ja tulee pelkkää huonoa. Mikä olisi niin paljon helpompi kestää jos edes välillä tulisi jotain pieniä kivoja hetkiä tai juttuja. Mutta muuten - se Karman laki että tulevaisuudessa paha saa palkkansa tulee jättää kokonaan pois oman itsensä takia. Koska tulevasta ei meistä kukaan tiedä vielä mitään - ei sitä mitä meille huominen tuo, tai sitä, miten se muita kohtelee. Toivoahan tosin voi, että kaltoinkohtelevat saavat osansa. Usko ajatuksen voimaan - sen voima on käsittämätön! Niin hyvässä kuin pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se karma korjaa yhtään mitään. Pahat porskuttaa, kiltit jää jalkoihin. Elämä kannattaa ottaa niin, että just tällä hetkellä, ja tätä aikasemmin, on tullut ja tulee pelkkää huonoa. Mikä olisi niin paljon helpompi kestää jos edes välillä tulisi jotain pieniä kivoja hetkiä tai juttuja. Mutta muuten - se Karman laki että tulevaisuudessa paha saa palkkansa tulee jättää kokonaan pois oman itsensä takia. Koska tulevasta ei meistä kukaan tiedä vielä mitään - ei sitä mitä meille huominen tuo, tai sitä, miten se muita kohtelee. Toivoahan tosin voi, että kaltoinkohtelevat saavat osansa. Usko ajatuksen voimaan - sen voima on käsittämätön! Niin hyvässä kuin pahassa.
Onko tosiaan vain satua että paha saa palkkansa? Maailma pyörii sillä että vain vahvat pärjää ja ottaa mitä haluaa ja heikommat väistyköön?
Lopetin harrastukseni, koska siellä oli yksi ihminen, joka oli kova sivaltamaan sanoilla. En halunnut viettää vapaa-aikaani sellaisessa seurassa, missä kuka tahansa aina toisinaan saattoi saada tämän sivaltajan haukut niskaansa. Harrastus ei ollut minulle niin elintärkeä, joten ajattelin päästä tyypistä kätevästi eroon siirtymällä muiden juttujen pariin.
Lopettamispäätöksen tehtyäni tämä sivaltaja alkoi yhtäkkiä tulemaan vastaan joka paikassa: kaupassa, kirjastossa, kadulla, lasten harrastusten yleisössä, tulipa kerran kyläpaikan ovellakin vastaan. Aiemmin en kohdannut häntä missään muualla kuin siellä harrastuksessa. Ajattelin sitten, että näin minulle näytetään, että asioita ei pääse karkuun pakenemalla, vaan ne pitää kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin harrastukseni, koska siellä oli yksi ihminen, joka oli kova sivaltamaan sanoilla. En halunnut viettää vapaa-aikaani sellaisessa seurassa, missä kuka tahansa aina toisinaan saattoi saada tämän sivaltajan haukut niskaansa. Harrastus ei ollut minulle niin elintärkeä, joten ajattelin päästä tyypistä kätevästi eroon siirtymällä muiden juttujen pariin.
Lopettamispäätöksen tehtyäni tämä sivaltaja alkoi yhtäkkiä tulemaan vastaan joka paikassa: kaupassa, kirjastossa, kadulla, lasten harrastusten yleisössä, tulipa kerran kyläpaikan ovellakin vastaan. Aiemmin en kohdannut häntä missään muualla kuin siellä harrastuksessa. Ajattelin sitten, että näin minulle näytetään, että asioita ei pääse karkuun pakenemalla, vaan ne pitää kohdata.
Mä en tajua tätä tai sitten asut tosi pienessä paikassa. Itse olen koulukiusattu enkä ole tavannut entisiä kiusaajiani missään vaikka koulun loppumisesta on yli 20 vuotta. En ole koskaan nähnyt yhden illan juttujani enkä edes vanhoja työkavereita, joita olisi kyllä mukava tavata. Naapureitakaan en näe kuin ihan joskus, vaikka kerrostalossa asutaan.
Isossa kaupungissa on siis puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä tai sitten asut tosi pienessä paikassa. Itse olen koulukiusattu enkä ole tavannut entisiä kiusaajiani missään vaikka koulun loppumisesta on yli 20 vuotta. En ole koskaan nähnyt yhden illan juttujani enkä edes vanhoja työkavereita, joita olisi kyllä mukava tavata. Naapureitakaan en näe kuin ihan joskus, vaikka kerrostalossa asutaan.
Isossa kaupungissa on siis puolensa.
Yksi syy miksi tahtoisin maalta kaupunkiin voisi vain kadota ihmisvilinään mutta kun kaikki on täällä
Meitä erittäin epäoikeudenmukaisesti kohdellut tyyppi on vielä tietämätön pahasta karmasta, joka matkalla hänen elämäänsä.
Milloin kosahtaa, sen tulemme varmasti huomaamaan.
Se kestää vielä jonkin aikaa, koska mitä pahempi karma, sen enemmän se kerää voimia ennen iskemistään.....