Kaapo, Gabriel, Kaapro tai Kaappo?
Olen joskus ennenkin huvin vuoksi kysynyt, mikä tänään nimipäiväänsä viettävä on sinusta kaunein/kivoin nimi? Voidaan ottaa mukaan ruotsalaisesta kalenterista myös Gabriella, ortodoksikalenteria minulla ei valitettavasti ole käytössäni...
Mutta siis: Kaapo, Gabriel, Kaapro, Kaappo vai Gabriella? Ja miksi?
t. abaco :o)
Kommentit (12)
Se on minusta komea nimi..komeahan pojan nimen juuri pitää ollakin (oma mielipiteeni). Pojan nimessä b, g, r ja el-loppu on minusta hyvinkin komeaa! Tähän G-kirjaimeen olen ihastunut ihan viimeaikoina ja pidän kovasti myös G-kirjaimella alkavista monista tyttöjen nimistä, esim. Greta.
Gabriel-nimessä on jotain vanhahtavaa ja modernia samassa nimessä.
olen tämän valinnan kerran tehnyt -).
Suomalaisin näistä, reipas ja veikeä nimi!
.. että Kaapo ja Gabriel olisivat tämän päivän " ääniharavat" ;o) Kaappo ja Kaapro ovat paljon harvinaisempiakin. Tosin yksi Kaapro on jo tänä vuonna saanut nimen, onnea hänelle!
Oma suosikkini on Gabriel :o) Yksi suosikkinäyttelijöitäni on irlantilainen Gabriel Byrne, siis aivan ihana Mies!! Ja jotenkin pidän tuosta nimestä myös tosi paljon ;o) ja erityisesti englanniksi lausuttuna ' geibriel' ... Kaunis!
Hyvää viikendiä kaikille!
t. abaco
minun " samaa sarjaa" oleva suosikkini on Kaaro (4m) :)
Ärrä tuo särmää, kuitenkin kaunis ja sujuva. Karo on myös mukava, vaikkei varsinaisesti tähän sarjaan kuulukaan.
Olen ehdotellut tätä nimeä tulevalle pojalle (sopisi hyvin nimisarjaamme ja tykkään siitä kovasti), mutta mies nikottelee:) Tulee kuulemma mieleen Musta-Kaapu ja koulussa kiusataan... mä taas en ymmärrä miten siitä voi vetää johtopäätöksen musta-kaapu.... tuleeko jollain ´vastaava mielleyhtymä? :)
Kaapro, siinä on eniten särmää!
Myös Aapro (98 m) on kivempi kuin Aapo tai Aappo. :) Tosin tulee vähän mieleen apropoo tai abracadabra.
Minulle ei tule eikä ole tullut Kaaposta Musta-Kaapu mieleen! Eikä kyllä haittaisi vaikka tulisikin, minä tykkäsin tyypistä! Eikös se ollut sellainen ovela ja nopsa roisto, eikä kuitenkaan kovin paha :o) Kaaposta tulee mieleen sellanen vähän totinen, suloinen lukutoukka poika. Ei todellakaan mikään alamaailman mies!
Se vaan on minusta hieno nimi!