Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
1301/1715 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikke lauloi tosi huonosti Samun päivänä.

Ot. Paras porukka tähän asti. Jotenkin noi on niin rennosti keskenään, ja eka kerta kun saa nauraa ääneen Vain elämää katsoessa laulajien jutuille. :D

Niken esitys Samun päivä on todella hirveä. Huonoin vain elämää kappale koskaan (olen katsonut kaikki kaudet). Äläkää kommentoiko ''tee itse parempi'' ''laula itse paremmin'' ''räppää itse paremmin'' jokainen meistä olisi tehnyt biisin paremmin tai korkeintaan yhtä hyvin. Nikkeä on kumminkin turha syttää, enemmänkin syytän Leri Leskistä joka ei ole sanonut mitään ja soittanut vain

Mä kans kelasin et oli aika olematon. Mua vähä huvitti myös et Samuki keskitty tilittämään sitä et kuin rohkee Nikke oli ku eka kertaa lähti enkuks vetää räppiä. Ei kait se kummemin kehunu itse vetoa?

Vierailija
1302/1715 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle valkeni vasta tämän ohjelman aikana, että miksi Petran ura ei ole lähtenyt nousuun.

Syy ei olekaan sen biiseissä tai huonossa materiaalissa.. olen ajatellut, että hän tarvitsee vain hitin.

Mutta syy on siinä, että Petra ei ole riittävän valovoimainen artisti eikä oikeastaan edes kummoinen laulaja. Muistan jo TikTakin aikaan ihmetelleeni, kun Petran lauluääntä kehuttiin, eikä se mielestäni ollut silloinkaan mitenkään erikoinen..

Aika huono äänirekisteri, hengästyy aika helposti ja ääni tuntuu jotenkin tukkoiselta. Ääntä pitää myös puristaa ulos tuskaisen näköisenä ja etenkin se Pokka veto oli jotenkin rimanalitus.. Sitä raivoa pitäisi osata säädellä, eikä käyttää esiintymistä terapiasessiona.. katsojana se lähinnä vaivaannutti, mutta samalla mietin, että koska siltä katkeaa verisuoni.

Mutta Irinan Kiitos kaikesta cover osoitti, että Petra on itseasiassa loistava sanoittaja ja hyvä biisintekijä. Luin sitten hänen sanoituksiaan lisäänkin ja todellakin toivoisin, että Petra kirjoittaisi biisejä esim. Irinalle eikä laulaisi itse. Petran lyriikat on oikeasti koskettavia ja kertovat naisen elämästä.

Kiitos kaikesta- cover oli ihan supermahtava ja kuulostaa Irinan biisiltä! Irina teki siitä hitin, ei Petra.

Petran kannattaisi jättää lauluhommat muille ja keskittyä hittien tekemiseen muille.

En tätä laulamisen teknistä puolta osaa arvioida, mutta mielestäni se on jo hyvä piirre, jos lauluääni ei jätä kylmäksi, ja laulaja onnistuu välittämään tunteita. Tulee mieleen esim. Tik Takin laulu Samantekevää, joka ei varmaan millään tavalla kertonut Petran omasta elämästä, mutta eläytyvän laulamisen ansiosta kuulija todella uskoo, että Petra on itse se laulun kertoja. Ehkä häneltä puuttuu sellainen esiintymisvarmuus, että voisi esittää mitä tahansa, mitä eteen tuodaan, mutta kyllä Spotify-kuuntelujen perusteella näissä Vain elämää -lauluissakin on ollut mielestäni onnistuneita versioita, esim. Puuttuva palanen.

Tästä suosioaiheesta sen verran, että Suomessa on aika pienet markkinat ja kovin monta huippusuosittua laulajaa ei vaan voi samanaikaisesti olla. Petran kohtalo ei ole mitenkään ainoalaatuinen, esim. Nylonbeatin Jonnan sooloura on kulkenut melko vaisusti, vaikka hän onkin parempi laulaja kuin Erin. Mutta jos jaksaa yrittää, niin jossain vaiheessa ne kalikat voivat osua paikalleen.

Petrassa ei ole pätkän vertaa tähtiainesta, ei karismaa, ei lauluääntä jota jaksaisi kuunnella. Ei riitä että on kaunis, se ei vaan enää nykyään riitä. Jos tämän ohjelman kautta Petra saa faneja, hyvä niin koska muuten uran olisi tosiaan voinut kokonaan kuopata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1715 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1304/1715 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa menny vaisuksi tää ketju.

Kivat otsikot IS kannessa eilen Samun vanhoista talouspetosjutuista, ihan niinku olia joku tuorekin juttu :D

Vierailija
1305/1715 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1306/1715 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI SINÄ, joka olet lataillut Bachelor Suomen ja TIS-ennakkojaksoja Dailymotioniin tänä ja viime vuonna, nimimerkki kwwklkw, haluan kiittää sinua arvokkaasta työstäsi. Yksi pyyntö minulla olisi vielä, jos se olisi mitenkään mahdollista toteuttaa; voisitko ladata perjantaina klo 20.00 ilmestyvän Vain elämää Lauran päivän vielä? Oma Ruutu+ loppui juuri ja Samun päivä nähty jo, joten yhden viikon kärvistely ilman Vain elämäätä olisi katastrofi!

Arvostaisin suuresti.

Vierailija
1307/1715 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaikki toivonassa katsomoon kausi 2:a!

Vierailija
1308/1715 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomo? 2A?

Vierailija
1309/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tarkemmin onko Samun ja sen gf:n välit poikki tosissaan vai mitä tapahtuu? Näin komistuksen painelevan hesalaiseen yökerhoon pari viikkoa sitten mutta en ikävä kyllä ollut parhaimmillani silloin enkä uskaltanut lähteä perään, ajattelin kokeilla uudestaan nyt viikonloppuna. Luin haastattelusta että Samu ei tykkää tyrkyistä joten mitä tässä nyt sitten keksii, saa nähdä mutta silikonit pääsevät esille varmasti :)

Ajattelin myös käyttäytyä vähän lapsellisesti ja herättää huomiota siten. Kyllä mulle kelpais pelkkä panokin, mutta mielelläni olisin rokkarin muusa ja lähtisin Saksaan. Olen opiskellut sitä jo valmiiksi. Saksaa siis. Edustaisin varmasti paremmin kuin nykyinen. Olisin myös valmis synnyttämään vahvoja poikalapsia.

Vierailija
1310/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI SINÄ, joka olet lataillut Bachelor Suomen ja TIS-ennakkojaksoja Dailymotioniin tänä ja viime vuonna, nimimerkki kwwklkw, haluan kiittää sinua arvokkaasta työstäsi. Yksi pyyntö minulla olisi vielä, jos se olisi mitenkään mahdollista toteuttaa; voisitko ladata perjantaina klo 20.00 ilmestyvän Vain elämää Lauran päivän vielä? Oma Ruutu+ loppui juuri ja Samun päivä nähty jo, joten yhden viikon kärvistely ilman Vain elämäätä olisi katastrofi!

Arvostaisin suuresti.

Olipa hyvä että muistutit, itelläki menossa umpeen. Pitääpä käydä maksamassa 7,95.

Onneksi en mee sen takia konkurssiin, nii näkee loputki jaksot ennakkoo

Vierailija
1311/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin suuresti.

Olipa hyvä että muistutit, itelläki menossa umpeen. Pitääpä käydä maksamassa 7,95.

No mulla ei ole omaa korttia vaan kirjotin salaa isin kortista ku ei siit kummiskaan ois menny rahaa

Vierailija
1312/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin suuresti.

No mulla ei ole omaa korttia vaan kirjotin salaa isin kortista ku ei siit kummiskaan ois menny rahaa

Voit käyttää sitä korttia uudestaan. Tee vaan Ruutuun uusi tunnus toisella sählöpostiosoitteella ja saat taas kuukauden kokeilun.

Vierailija
1313/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin suuresti.

Voit käyttää sitä korttia uudestaan. Tee vaan Ruutuun uusi tunnus toisella sählöpostiosoitteella ja saat taas kuukauden kokeilun.

Oikeesti no kidding??

Vierailija
1314/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fucking way

Eli siis vaan rajattomasti vaikka 12 eri sähköpostiosoitteella saa VUODEN!!!

Vierailija
1315/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan tarkemmin onko Samun ja sen gf:n välit poikki tosissaan vai mitä tapahtuu? Näin komistuksen painelevan hesalaiseen yökerhoon pari viikkoa sitten mutta en ikävä kyllä ollut parhaimmillani silloin enkä uskaltanut lähteä perään, ajattelin kokeilla uudestaan nyt viikonloppuna. Luin haastattelusta että Samu ei tykkää tyrkyistä joten mitä tässä nyt sitten keksii, saa nähdä mutta silikonit pääsevät esille varmasti :)

Ajattelin myös käyttäytyä vähän lapsellisesti ja herättää huomiota siten. Kyllä mulle kelpais pelkkä panokin, mutta mielelläni olisin rokkarin muusa ja lähtisin Saksaan. Olen opiskellut sitä jo valmiiksi. Saksaa siis. Edustaisin varmasti paremmin kuin nykyinen. Olisin myös valmis synnyttämään vahvoja poikalapsia.

Samu osaa varmasti arvostaa vähän povekkaampaa seuraa sen tikku-ukko-tödönsä jälkeen.

Vierailija
1316/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksi ohjelman kiinnostavinta antia on nuo Ruudussa olevat klipit, joissa päivän artisti esittelee mitä herkkuruokaa on tarjolla lounaalla ja illallisella. Ai että on aina niin hyvännäköistä. Harmi, ettei osuutta ole mahdutettu varsinaisiin jaksoihin ja menee siten useimmilta ohi. Ihan ekoilla kausillahan vielä ruuat esiteltiin ohjelma-ajalla.

Vierailija
1317/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! <3333

Vierailija
1318/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samun mielissään ku saa kerranki olla se keskipiste :D

Vierailija
1319/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan ollin näköstä settiä! Tykkään!

Vierailija
1320/1715 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöltähän tuo kuulosti. Ja siks en varmaan juurikaan lämmenny ite.