Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun livereaktioita tulee niin vähän enää ketjuun jaksoista. Moni katsoo kai ennakkoon, mutta ei halua/jaksa sitten tänne kommentoida fiiliksiä ja onhan se tylsä spoilata. Sitten ei tuu juuri kommentteja lähetysten aikaankaan, ku useat on juurikin kattonu etukäteen.
ei tätä jaksa lukea kun täällä on koko jakso selostettuna jo viikkoa ennen
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä mitä tyypit vetää Samun päivänä. Muutenki mielenkiinnolla odotan Samun jaksoa, ku kieli on eri. Onko joskus muut artistit vetäny suomeksi englkielisiä biisejä? Mulla ei ole jotenki muistikuvia aikasemmilta kausilta.
En osaa kuvitella Niken tai Ollin laulamassa englanniksi..
Ei. Anna Abreun päivänä lauloivat kaikki englanniksi??
Piti tulla oikein kattomaan tähän ketjuun, oonko ainoa, jonka mielestä Petra on aivan hirveää kuunneltavaa. Tokihan ohjelmassa noiden täytyy toisiaan kehua ja taputella selkään, mutta ei Petra tuolla repivällä äänellään ja puutteellisella laulutekniikallaan olisi koskaan päässyt pinnalle ilman Tiktakia. Ja Tiktak ei olisi koskaan päässyt pinnalle, jos se ei olisi koostunut epätavallisen nuorista naisjäsenistä, joita isommat tahot rupesivat työntämään eteenpäin, vaikka porukalla ei poikkeuksellista musiikillista lahjakkuutta tai visiota ollut kellään. Muistan lukeneeni, että laulajaksi olis halunnu useampi siinä vaiheessa, kun bändiä koulussa ruvettiin kasaamaan musiikinopettajan johdolla. Rumpaliksi ei olis halunnu kukaan, mutta lopulta Tuuli ryhtyi siihen. Eli täysin tuottamalla tuotettu bändi, johon jostain syystä valittiin erittäin heikko laulaja. Eipä sillä, tykkäsin mäkin 12-vuotiaana Tiktakista (hyviä roolimalleja kuitenkin pikkutytölle olivat siinä, että tytötkin voi soittaa bändissä).
Vain elämää katsellessa, Petran epävireistä, ohutta kiljuntaa kuunnellessa meinaa tulla vaan päänsärky :(
Go kirjoitti:
Ole hyvä ja mene itse laulamaan xD
En ole laulaja enkä esiintyvä artisti. Jätän ne hommat sellaisille, jotka sen osaavat. Näin olisi toivottavaa myös Petran toimia.
Vierailija kirjoitti:
Go kirjoitti:
En ole laulaja enkä esiintyvä artisti. Jätän ne hommat sellaisille, jotka sen osaavat. Näin olisi toivottavaa myös Petran toimia.
Juu juu.
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla oikein kattomaan tähän ketjuun, oonko ainoa, jonka mielestä Petra on aivan hirveää kuunneltavaa. Tokihan ohjelmassa noiden täytyy toisiaan kehua ja taputella selkään, mutta ei Petra tuolla repivällä äänellään ja puutteellisella laulutekniikallaan olisi koskaan päässyt pinnalle ilman Tiktakia. Ja Tiktak ei olisi koskaan päässyt pinnalle, jos se ei olisi koostunut epätavallisen nuorista naisjäsenistä, joita isommat tahot rupesivat työntämään eteenpäin, vaikka porukalla ei poikkeuksellista musiikillista lahjakkuutta tai visiota ollut kellään. Muistan lukeneeni, että laulajaksi olis halunnu useampi siinä vaiheessa, kun bändiä koulussa ruvettiin kasaamaan musiikinopettajan johdolla. Rumpaliksi ei olis halunnu kukaan, mutta lopulta Tuuli ryhtyi siihen. Eli täysin tuottamalla tuotettu bändi, johon jostain syystä valittiin erittäin heikko laulaja. Eipä sillä, tykkäsin mäkin 12-vuotiaana Tiktakista (hyviä roolimalleja kuitenkin pikkutytölle olivat siinä, että tytötkin voi soittaa bändissä).
Vain elämää katsellessa, Petran epävireistä, ohutta kiljuntaa kuunnellessa meinaa tulla vaan päänsärky :(
Ei se ainakaan Sannia huonompi ole. Kun saa energiaa vaativan rockin sovituksen on mahtava, kuten Nikke Ankaran biisin kanssa ja myös Irinan Pokka oli todella hyvä. Tuollaiseen ei moni pysty, on nähty tässäki ohjelmassa kuin supersuosittu Juha Tapio tms yrittää olla stadionrock ja on yhtä rock kuin riparin isonen kertoessaan pahiselämästään ennen uskoon tuloa eli siis kotiintuloajan skippaaamisesta 15minuutilla.
Robinia kehutaan musikaaliseksi ja sitä se onkin, mutta on aivan todella alkanut ärsyttää se honottava laulutyyli joka on pelkkää kuviointia. Biisit menee ihan tukkoon ja Robinin ääni ei lähde vaan on vaisu. Sillä on kaikki edellytykset oikeasti hyväksi laulajaksi kunhan menisi oppiin.
Vierailija kirjoitti:
Laura on tosi nuiva tyyppi. Ennen tykkäsin, mut sit olin keikalla ja oli tosi ylimielinen ja tyly.
Mitä oon tätä kautta sivusilmällä seurannut niin en oo kuullut sen sanovan vielä sanaakaan. Tän kauden turhake.
Turhake? Ehdottomasti parhaita laulajia ja esiintyjiä tällä kaudella. Ei se nyt kyllä ainakaan turhake ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää katsellessa, Petran epävireistä, ohutta kiljuntaa kuunnellessa meinaa tulla vaan päänsärky :(Ei se ainakaan Sannia huonompi ole. Kun saa energiaa vaativan rockin sovituksen on mahtava, kuten Nikke Ankaran biisin kanssa ja myös Irinan Pokka oli todella hyvä. Tuollaiseen ei moni pysty, on nähty tässäki ohjelmassa kuin supersuosittu Juha Tapio tms yrittää olla stadionrock ja on yhtä rock kuin riparin isonen kertoessaan pahiselämästään ennen uskoon tuloa eli siis kotiintuloajan skippaaamisesta 15minuutilla.
Robinia kehutaan musikaaliseksi ja sitä se onkin, mutta on aivan todella alkanut ärsyttää se honottava laulutyyli joka on pelkkää kuviointia. Biisit menee ihan tukkoon ja Robinin ääni ei lähde vaan on vaisu. Sillä on kaikki edellytykset oikeasti hyväksi laulajaksi kunhan menisi oppiin.
Mäki olen vähä ihmettellyt tuota Robinin lauluääntä, jossain biiseissä se kuulostaa tosi hyvälle ja tavallaa ääni itessään on tosi magee, sellanen pehmeä. Mut nimeenomaan jossain se menee nasaaliksi ja tukkoikseksi. Ei jotenki vaan lähde. Luulen et se ns. ongelma on vaan jossai pienessä kikassa äänen käytössä, se on niin tarkkaa säätämistä tuo laulaminen. Nimim. Kokemusta on :D
Tää on tosi jännä ku oon iha pari kertaa kuullu Robinii livenä, ja niissä oli ehdottomasti ääni paremman kuulonen.
Ei se missään nimessä huono ole, kokonaisuudessaa parhaita artisteja ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on tosi nuiva tyyppi. Ennen tykkäsin, mut sit olin keikalla ja oli tosi ylimielinen ja tyly.
Mitä oon tätä kautta sivusilmällä seurannut niin en oo kuullut sen sanovan vielä sanaakaan. Tän kauden turhake.
Turhake? Ehdottomasti parhaita laulajia ja esiintyjiä tällä kaudella. Ei se nyt kyllä ainakaan turhake ole...
Laura on kyllä taitavimpia laulajia teknisesti, mutta täysin kylmä artistina. Valitettavasti. Ei mitään läsnäoloa lavalla ja siitä oikein huokuu semmoinen " olen muita parempi"-asenne.
Oliko? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä mitä tyypit vetää Samun päivänä. Muutenki mielenkiinnolla odotan Samun jaksoa, ku kieli on eri. Onko joskus muut artistit vetäny suomeksi englkielisiä biisejä? Mulla ei ole jotenki muistikuvia aikasemmilta kausilta.
En osaa kuvitella Niken tai Ollin laulamassa englanniksi..Ei. Anna Abreun päivänä lauloivat kaikki englanniksi??
Jonne Aaronin päivänä ainakin Katri Helenalle oli suomennettu "Still Alive". Ja Cheek räppäsi suomeksi Negativen Giving upin, muistaakseni kertsi oli kuitenkin alkuperäisestä, ainakin osittain.
Tuo on muuten oikeesti aika hassua et miten "tuntematon" Samu on täällä vrt. miten suosittu bändi SA on esim. Saksassa
Onko muiden mielestä Samulla jutut kuin vanhalla äijällä, tyhmiä kaksimielisyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Go kirjoitti:
Tää kommentti oli vähän kuin mun suusta. Turha sanoa että "mene itse laulamaan paremin" kun ei meidän tarvitse, koska se ei ole meidän ammatti eikä me olla tungettu julkisuuteen sen takia. Petra on tuolla hakemassa mainosta musiikilleen jota ei kukaan oo kuunnellut vuosikausiin eikä ihme koska on niin mitäänsanomatonta eikä muija tod osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää katsellessa, Petran epävireistä, ohutta kiljuntaa kuunnellessa meinaa tulla vaan päänsärky :(Ei se ainakaan Sannia huonompi ole. Kun saa energiaa vaativan rockin sovituksen on mahtava, kuten Nikke Ankaran biisin kanssa ja myös Irinan Pokka oli todella hyvä. Tuollaiseen ei moni pysty, on nähty tässäki ohjelmassa kuin supersuosittu Juha Tapio tms yrittää olla stadionrock ja on yhtä rock kuin riparin isonen kertoessaan pahiselämästään ennen uskoon tuloa eli siis kotiintuloajan skippaaamisesta 15minuutilla.
Mäki olen vähä ihmettellyt tuota Robinin lauluääntä, jossain biiseissä se kuulostaa tosi hyvälle ja tavallaa ääni itessään on tosi magee, sellanen pehmeä. Mut nimeenomaan jossain se menee nasaaliksi ja tukkoikseksi. Ei jotenki vaan lähde. Luulen et se ns. ongelma on vaan jossai pienessä kikassa äänen käytössä, se on niin tarkkaa säätämistä tuo laulaminen. Nimim. Kokemusta on :D
Tää on tosi jännä ku oon iha pari kertaa kuullu Robinii livenä, ja niissä oli ehdottomasti ääni paremman kuulonen.
Ei se missään nimessä huono ole, kokonaisuudessaa parhaita artisteja ehdottomasti.
Mua huvittaa ku just Robinin ääntä ja laulutyyliä syynätään niin tarkkaan, mää en ole koskaan ajatellu sen olevan mitenkään honottova. Robinilla on itseasiassa aika persoonallinen se ääni, tosi taipuisa ja ääniskaala on älyttömän monipuolinen.
Toki julkisuudessa olevista artisteista saa esittää mielipiteitä, eihän se väärin ole :)
Mä en oo kyllä Laurasta saanut mitenkään ylimielistä kuvaa. Musta tuntuu että se ei vaan tykkää olla keskipisteenä eikä ylipäänsä ole niin yltiösosiaalinen ja energinen, ku vaikka Samu ja Robin.
Ymmärrän että ei ehkä tän tyyppiset ihmiset ole kaikille sitä mieluisinta ja hauskinta seuraa. Ei ole niin innokas ja heittäytyvä persoona.
Laulajana ja esiintyjänä todella osaa hommansa!
Minä en ihan ymmärrä Samu Haberin tyyliä muita miespuolisia ohjelmassa olevia kohtaan. Ihan kuin hänellä olisi jokaisen kanssa jonkinlainen erityinen man crush ja tarve määritellä ja analysoida jokaista ja hakea vahvistusta omille havainnoilleen toisista muulta porukalta. Ekana huomasin että Samun jutut pyörivät hänen Ollissa näkemänsä erityisyyden ja koomisuuden ympärillä, mutta tuo sama määrittelemisen tarve hänellä on oikeastaan suhteessa jokaiseen miehistä.
Petra yrittää liikaa tehdä esityksistä jotenkin erilaisia. Petran ääni oli parhaimmillaan TikTakin yksinkertaisissa popkipaleissa, joissa ei liikaa yritetty leikitellä äänellä, vaan pysyttiin siinä hyvin selkeässä melodiassa ilman sen kummempia krumeluureja.
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä kuulen Petran äänen ihan toisin. Siinä on rosoa ja tummia sävyjä sekä raikkautta eikä se minusta ole mitenkään erityisen epävireinen. Tykkään ja olen aina tykännyt hänen äänestään ja esiintymisestään.