Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu on ihan tyrehtynyt :(
Ei pitäs laittaa näitä jaksoja minnekään etukäteen. Täältä ketjusta suuri osa tuntuu katsovan etukäteen ja jaksoista on varovaista keskustelua sitten viikonloppuna ennakkojakson tultua ruutuun.
Samun hottiudesta taisi olla ihan omakin ketjunsa, mutta todettava se on että Samu on hot...
Ei tää enää kiinnosta ja aiheuta keskustelua. Twiittejäkään ei tule montaa jaksoa kohti.
Irinalla on ilmeisesti niin vahva oma tyyli, että se saa biisin kuin biisin kuulostamaan itseltään. Huomista ja Robinin biisiä odotan kyllä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, harmi kyllä :/
Itekki katon ruutu+ tahtiin, käyn silti täällä näin reaaliaikaan seuraamassa keskustelua ja kommentoimassa jos jotai tulee mieleen. Ei vaan ole enään niin mielenpäällä ne jutut ku heti jakson kattomisen jälkeen, nii harvemmin tulee hirveesti kommentoitua.
Eikä niitä jutuja viitti tänne ruutu+ tahtiiin kovin kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Irinalla on ilmeisesti niin vahva oma tyyli, että se saa biisin kuin biisin kuulostamaan itseltään. Huomista ja Robinin biisiä odotan kyllä tosi paljon.
En spoilaa, mutta Robin on ylimaallisen hyvä huomenna!!!
Robinin hypersuperesitys yhdistettynä Samun ilmeiden vaihtumiseen jännityksestä ja odotuksesta ratkiriemuun - antaa taatusti energiaa ruudun läpikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En spoilaa, mutta Robin on ylimaallisen hyvä huomenna!!!
Robinin hypersuperesitys yhdistettynä Samun ilmeiden vaihtumiseen jännityksestä ja odotuksesta ratkiriemuun - antaa taatusti energiaa ruudun läpikin!
Robin oli kyl hyvä :)
Ja mää kans nauroin Samun ilmeille, monessaki kohtaa jaksoa. Mut etenki siinä just ennen ku Robin alko laulaa :D
Samun sylitanssi kilpailijalle Voice of Germanyssa :D
Vierailija kirjoitti:
Samun sylitanssi kilpailijalle Voice of Germanyssa :D
No nyt en kyllä lämmenny...
Robinin vedossa ei ollut mitään omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Robinin vedossa ei ollut mitään omaperäistä.
Robinin vetohan oli ihan samanlainen ku alkuperäinen, eikait sanoja ollu muutettu ollenkaa?
Mut todella hyvin hän esiintyi ja lauloi, pisteet siitä!
En tiedä sit miks ei ollu lähteny tekee siitä enemmäm omannäköstä. Vaikka sinänsähän tuo sopii Robinille sellaisenaan.
Ei Irina ja Laurakaan sanoihin kajonnu. Niken vaan oli vähän pakko keksiä jotain biisiin, että voi räpätä.
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Samun hottiudesta taisi olla ihan omakin ketjunsa, mutta todettava se on että Samu on hot...
Jos nyt puhelinmyyjä- ja lomaosakekauppias-lookista tykkää ....
Robinin ääni toimii mun mielestä kivasti myös enkuksi, ehdottomasti kannatan Robinin lähtemistä jossain vaiheessa ulkomaan markkkinoille.
Hyvät biisit pitäis vaan saada alle, lavakarisma ja vetovoimaisuus puree kyllä!
Samu on ihan hyvännäköinen, mutta tukka voisi olla stailattu jotenkin muuten. Itseäni on aina ärsyttänyt tuo "hiukset sivulta ja takaa otsalle" -look, Justin Bieberistä alkaen :D
Robin on hyvä esikuva nuoremmille, mutta muuten auttamattoman tylsä. Jostain syystä tykkään Nikestä, vaikka olen vanhempi täti-ihminen (en tietenkään "siinä" mielessä, mutta se on mielestäni hupaisa tyyppi) :P
Vierailija kirjoitti:
Samu on ihan hyvännäköinen, mutta tukka voisi olla stailattu jotenkin muuten. Itseäni on aina ärsyttänyt tuo "hiukset sivulta ja takaa otsalle" -look, Justin Bieberistä alkaen :D
Robin on hyvä esikuva nuoremmille, mutta muuten auttamattoman tylsä. Jostain syystä tykkään Nikestä, vaikka olen vanhempi täti-ihminen (en tietenkään "siinä" mielessä, mutta se on mielestäni hupaisa tyyppi) :P
Nii-i tollaset jännämiehethän ne muka vetoaa. Niinku esim. Nikke.
Mua se ei kyllä viehätä tippaakaan. Tollanen epävarmuuden peittäminen kaksmielisyyksillä yms,joo ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i tollaset jännämiehethän ne muka vetoaa. Niinku esim. Nikke.
Mua se ei kyllä viehätä tippaakaan. Tollanen epävarmuuden peittäminen kaksmielisyyksillä yms,joo ei kiitos
No jaa, en ehkä pitäisi jännämiehenä. Nuorena ja hölmönä kyllä.
t. samainen täti