Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
601/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikissa Turussa asuville Robinin tyttöystävä on ollu tiedossa jo vuosia. Itsekin heidät pongaillut muutamaan kertaan. 

Vierailija
602/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niken kysymykset Robinin naiselämää kohtaan menivät jo vähän kiusallisiksi (naureskelua 'yksiavioisuudelle'), onneksi Samu tuli väliin ja pisti pelin poikki. Robin on kuitenkin edelleen ns "lapsitähti", lasten suosikki - seksi/ naiskokemusten jakaminen Vain Elämää -ohjelmassa ei takuulla kuulu Robinin imagoon. Tuli myös vähän huonot vibat Nikestä tuossa keskustelussa, tuntuu, että naiset ovat hänelle kertakäyttötavaraa.

Samat fiiliksit, kaks ekaa jaksoa pidin Nikkeä tosi symppiksenä ja fiksuna. Tai no fiksuna ja fiksuna, mut siis sillai et on oppinu asioita kokemusten kautta. Mut tässä Robinin jaksossa tää veto joka oli omistettu Petralle, naimisissa olevalle äiti-ihmiselle, meni jopa ehkä vähä yli. Tai sillai yli että kyllä mua ois jo alkanu ahistaa tuollanen! Vaikka huumoria varmasti olikin, mut jo aika hyvän maun rajoilla liikuttiin. Sitte toisekseen just nää naisutelut tuohon sävyyn, liekkö käy vaan niin kateeksi ku Robinilla naisia riittäs joka sormelle ja varpaalle JOS niin haluais. Vaikka luulen kyllä että on Nikelläki vientiä, ainaki tän ohjelman jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on kyllä vaan niin ihana ja fiksu nuorimies, ei ole toista samanmoista!

Vierailija
604/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niken kysymykset Robinin naiselämää kohtaan menivät jo vähän kiusallisiksi (naureskelua 'yksiavioisuudelle'), onneksi Samu tuli väliin ja pisti pelin poikki. Robin on kuitenkin edelleen ns "lapsitähti", lasten suosikki - seksi/ naiskokemusten jakaminen Vain Elämää -ohjelmassa ei takuulla kuulu Robinin imagoon. Tuli myös vähän huonot vibat Nikestä tuossa keskustelussa, tuntuu, että naiset ovat hänelle kertakäyttötavaraa.

Samat fiiliksit, kaks ekaa jaksoa pidin Nikkeä tosi symppiksenä ja fiksuna. Tai no fiksuna ja fiksuna, mut siis sillai et on oppinu asioita kokemusten kautta. Mut tässä Robinin jaksossa tää veto joka oli omistettu Petralle, naimisissa olevalle äiti-ihmiselle, meni jopa ehkä vähä yli. Tai sillai yli että kyllä mua ois jo alkanu ahistaa tuollanen! Vaikka huumoria varmasti olikin, mut jo aika hyvän maun rajoilla liikuttiin. Sitte toisekseen just nää naisutelut tuohon sävyyn, liekkö käy vaan niin kateeksi ku Robinilla naisia riittäs joka sormelle ja varpaalle JOS niin haluais. Vaikka luulen kyllä että on Nikelläki vientiä, ainaki tän ohjelman jälkeen...

Mää oon osittain samanmieltä tuosta Nikestä, mutta mun mielestä Robinilta saa kysellä mistä haluaa ja mitä haluaa. Se on kuitenki täysikänen ja ei sitä oo kukaan suojelemassa esim. lehtihaastatteluissakaan kysymyksiltä. Eri asia sitten haluaako vastata ja miten tarkasti. Tokikin ihmisen yksityisyyttä ja arvoja pitää kunnioottaa ja osata lopettaa tinkaaminen jos huomaa että toinen osapuoli ei halua avautua naisasioistaan sen enempää. Ja kun kaikki varmaan yleisesti ottaen tietää että Robinin perässä juoksee tyttöjä ja naisia hirveitä määriä, niin nämä naiskysymykset varmasti seuraa perässä niin kauan ku julkisuudessa on.

Vierailija
605/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin sanoo K-kirjaimen aina G:nä

Magaa

Gaatuu

No hei, eikös se oo Turuust? Tai jostain sieltäpäin.

Vierailija
606/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ostin kyllä ihan täysillä tän Samun vetämän Onnellisen, ei siis ole Robinin tuotanto mulle oikestaa ollenkaa tuttua aikasemmin. Mutta jotenki tää teema -sopivasti onnellinen-, jotenki niin ajatuksena ihana.

Ja Samu ba Robin on muutenki niin ihana kaksikko.

607/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Petran ekaa jaksoa. Onhan tuo Robin nyt kyllä aivan mielettömän ihana! :) En ihmettele yhtään että tytöt on seonneet. Mielettömän kauniisti lauloi tuon Tuuleksi taivaan rantaan.

Vierailija
608/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Nikke veti Robinin päivänä?

Vierailija
609/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesärenkaat

Vierailija
610/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesärenkaat, pikkusen överimmäksi vedettynä sanotukseltaan.

Vierailija
611/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ku tossa Robinin päivässä oli et aluksihan se oli sellasta hypetystä, revitään hiuksista ja vaatteista.

En tiiä onko se sitte kovin muuttunu, mutta kyllä aika törkeesti viime kesänäki revittiiin keikalla paita auki/rikki. Ja Voi kamala sitä huudon määrää ku kundi nousi takas lavalle....

Vierailija
612/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Olli vähän yksinkertainen ja lapsellinen? Hakaneula korvasta läpi, voi vittu. Okei, lapsenakin työnsi jäätelötikun perseeseen, mutta täytyykö sitä omaa kovuutta tosiaan koko ajan osoitella? Muutenkin jutut on ihmeellisiä. Onko yli viiskymppisellä äijällä tosiaan "likkakaveri"? Kyllä artisteista kyllä irtoaa uusia puolia, joita ei ole ennen nähty.

Vierailija
613/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! "Kattokaa kaikki nyssaatana kun mää oo niin kova jätkä et hakaneulanki työnnän korvaaaan" Odottaako se jotain ihastelua ja kehua? Vittu mikä spede.

Vierailija
614/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3848 kirjoitti:

Taas kerran aivan loistava jakso. Robinista huokuu se positiivinen asenne ja hyvänmielen energia. Ihanan vilpitön ja hyväntahtoinen poika ja nuoresta iästään huolimatta hyvin avaava jakso. Härskiä huumoria oli myös kerrakseen, kun Olli ja Samu sitä viljelivät joka käänteessä!

Hauskaa oli se, että Petran päivän tavoin huomasin tässäkin lähes tauotta itsekseni typerän näköisenä. Kyllä nuo ovat luoneet mielettömän yhteishengen. Kaikki aktiviteetit yhdessä on kivoja eivätkä pitkästyttäviä toisin kuin aikaisemmilla kausilla. Sanoisin, että maisemanvaihdos teki todella hyvää tälle ohjelmalle! Näkymät sieltä linnalta laaksoille ja vuorille ovat niin hienot, että täytyypä katsoa jos itsekin tuonne varaisi joskus matkan.

Muutama kysymysmerkki jäi kyllä ilmoille, kun muut eivät omilta kysymyksiltään antaneet Robinin puhua loppuun muun muassa rakkausasiassa. Olen itse ollut siinä käsityksessä mitä täälläkin palstajuoruja tullut luettua, että Robinilla on ollut jo yli vuoden ellei parikin sama tyttöystävä, nimikirjaimet A. A. Robinin puheista sai kuitenkin sen käsityksen, ettei olisi ainakaan kuvausten aikaan seurustellut kenenkään kanssa, kun puhui siitä miten on vaikeaa löytää sellainen, jota uskaltaisi rakastaa ja jotenkin sai vain sellaisen kuvan, että sellaista ihmistä ei olisi vielä löytynyt.

Täällä kuitenkin joku sanoi, että Ilta Samien haastattelussa kertoi että tyttöystävä on. Onko jossain välissä sitten eronnut ja aloittanut suhteen jonkun toisen kanssa, vai onko siis koko ajan ollut yhdessä saman tytön kanssa? Instagramista ainakin katsoin, että seuraavat toisiaan edelleen.

Tykkäsin Niken ja Ollin vedoista paljon, Nikellä todella härskit sanoitukset ja nopea räppiosuus oli loistava. Ollin nyt vaan oli muuten niin huvittava, ettei voinut olla tykkäämättä :D Lindholmin Ollie! Nerokasta. Pidin myös Petran ja Lauran esityksistä. Lauralla oli hyvä meininki, ja Petra meni niin nollasta sataan esityksensä aikana, innostui räppäämäänkin ja Nikke-parka aivan ihastunut. Taisi sydän särkyä kun Petra alkoi puhua miehestään yhdessä kohtaa.

Oikeastaan kaikki onnistuivat Robinin päivänä, mutta kahta kappaletta jäin vähän kaipaamaan ja ne olivat Boom Kah jota Robin itsekin toivoi ja sitten jo suht vanhaa tuotantoa oleva Hiljainen tyttö. Kaiken kaikkiaan Robinin päivä täytti kaikki odotukset ja olen jo usean Vain elämää-kauden ajan toivonut, että tulisi se kausi jossa Robin on mukana. Tiesin siitä tulevan näin tapahtuma- ja tunnerikas!

Pakko tulla korjaan tuo tyttöystäväjuttu :D Nii saman mimmin kans se on seurustellu kokoajan, ilmeisesti edelleen. Enkä mää edes saanu sellasta kuvaa ohjelmassa, että ei seurustelis. Mää ajattelin nimenomaan sillai, että puhui että miten on ehkä vähän vaikeaa ollut löytää sellainen ketä vois oikeesti rakastaa. Siis nimeenomaan on OLLUT vaikeaa, mutta kuitenkin se on löytynyt :)

Paitsi et en mää tiiä onko se kovin vaikeaa ollut jos tuon ikäsenä seurustellut saman mimmin kans jo useamman vuoden :D

Katsoin pätkän uudestaan ja tällaista Robin sanoi, kun Nikke kysyi että onks ollu paljon likkoi:

"Ei oo. Et kyl sit jos joku nyt niinku lähtökohtasesti..."

Sitten Robin keskeytetään ja jatkaa myöhemmin:

"Oikeesti täs on huomannu sen et on vaikeempi löytää sitä, jota sit oikeesti vois rakastaa. Mulle on vaan tärkeetä se et mä saan olla niiden läheisten ihmisten kanssa, koskaan ei ollu semmonen et nyt pitäis päästä johonki 'zonee' et pystyy vähä juttelee"

Irina kysyy seuraavaksi että onko miesartisteilla paineita "suoritusten" suhteen (naisten kanssa sängyssä):

"Mä voin rehellisesti sanoo et mä en ymmärrä tota. Mä en ymmärrä tollasia yhden yön juttuja."

No joo, nyt uudelleen kuunneltuna voi olla että tyttöystävä oli vielä ja jo silloinkin. Joka tapauksessa hyvin fiksu poika kun ei harrasta kännäilyä tai yhden yön juttuja.

Ollin hauska tokaisu kun jutut alkoi vähän suista raiteilta "Nyt tää mene varmaan mainoskatkolle" ja niinhän se menikin :D

Vierailija
615/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso pettymys. Miksi pitänyt ottaa Yön biiseistä ne kliseisimmät kliseet. Montako albumia se Yö onkaan tehnyt, joku 20. Eikö nää tuntenu muuta tuotantoa nää muut artistit ja olivatko niin laiskoja etteivät jaksanu edes ettiä. Olis nuorempi polvi saanu kuulla että Yöllä oli 80 ja 90-luvulla tosi hyviä biidejä. Niitä ei muista enää kukaan.  Ja he nousevat junaan, Yhden illan varietee, Lasisilmä, Likaiset Legendat. joku, siis vaikka Laura, jolta odotin kunnon rokkivetoa, olis vetänyt oksat pois-versiot. Näitä hemmetin ihmisen poikia on kuultu kyllästymiseen asti. Sekin Ollin veikkaama Kuorotyttö ois ollu hyvä. Tai vaikka Viivy aamukuuteen Lea, tai Syksy. se on olis kunnon ranteet auki-biisi, jäis Rakkaus on lumivalkoinen jälkeen jopa. Tai Enkelille. Robin olis voinu vetää sen. siitä olis tullu hitti.

Vierailija
616/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niileksellä on saamelaisverta, siksi patukka.

Vierailija
617/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli Lindholm ja Laura Voutilainen tanssimassa poskivalssia Satuprinsessan aikana, uuurgh...

Olli vei tyylillä, Robin ja Nikke vemputti.

Vierailija
618/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kauheita yllätyksiä Robinin jaksossa tullu, mutta hauska jakso ja ihailen Robinia todella paljon. Ihan jokanen 18-vuotias ei pystys oleen noinkin avoin ja rohkeasti sitä mitä on. Mua Robinin periaatteet mm. naisjuttujen suhteen ei yllätä, onhan ne ollu aistittavissa hyvän aikaa jos pintaraapasua syvemmälle on menoa seurannu.

Vierailija
619/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niileksellä on saamelaisverta, siksi patukka.

siis mistä seuraa taas faktalle alapeukutus??

nikke ankaran oikee nimi on Niiles ja se on saamelainen nimi ja hän on itse kertonut jossain haastattelussa että hänessä on saamelaisverta ja saamelaiset nyt vaan ei oo pitkiä. joten??

Vierailija
620/1715 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra <3 Robin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan