Vain elämää 2017 OFFICIAL
Kommentit (1715)
Sori mut mua häiritsee vähän toi Petran itsesäälissä vellominen. Tik tak oli aikansa juttu, Petra vois jo päästää irti ja antaa menneiden olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt Irinan biiseistä, mutta hänellä on kyllä tosi kaunis ääni!
Petran kappaleesta tuli irinamainen, mun mielestä oikein hyvä versio.
Tuo Ollin ilme kun se esiintyy. :D
Olenko ainut joka ei pitänyt Ollin vedosta, jotenkin hirmu sekavan oloinen kun yritti kuunnellla, ja komppi tuntui olevan edellä tai laulu jäljessä :(
Siis miks mä en nähny robinin,Niken ja samun esityksiä vaikka ohjelmaa seurasin..? Vai menikö ne multa vain ohi..
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on jäänyt vähän epäselväksi, että oliko bändin tarkoitus edustaa jotain 2000-luvun lesbojen vallankumousta. Kaikki bändin jäsenistä pukeutuivat poikamaisesti ja kaikilla oli lyhyt ja poikamainen tukka. Lävistyksiä yllin kyllin yms.
Olen suunnilleen saman ikäinen kuin Tiktakin jäsenet. En kuunnellut bändiä, mutta voin sanoa, että juuri tuollaista oli 2000-luvun alun teinimuoti. Itsellänikin oli lyhyet hiukset ja kaiken maailman reisitaskuhousuja ja repaleisia t-paitoja, jotka olivat paljon "poikamaisempia" kuin nykyinen tyylini tai edes tyylini 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis miks mä en nähny robinin,Niken ja samun esityksiä vaikka ohjelmaa seurasin..? Vai menikö ne multa vain ohi..
Lounasesitykset tuli eilen! Ohjelma jaettu nykyään kahteen osaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli jo eilisessä jaksossa.
Olikohan Robin alasti tuossa suihkukohtauksessa vai uikkarit päällä? Ehti toosa jo kostua...
N38
Robinin päivä:
Irina: Sua Varten
Laura: Milloin nään sut uudestaan
Olli. Frontside Ollie
Kohdassa 1:35 Robinin päivässä näkyy taustalla dildo?
Mikä se Ollin nimitys pippelille oli? Robin?!
Robin siis ajaa punaisia päin koska kuvittelee niiden olevan vihreitä
Mikä se "Cheekin vanha mase" juttu oli? Siis Cheekin exä vai joku manageri
Nikke Ankara on mielettömän hot.
En ole koskaan tykännyt Irinan biiseistä, mutta hänellä on kyllä tosi kaunis ääni!