Miehet kertokaa millaisista naisista pidätte
Niin me naiset sitten teilataan ne teidän ihannenaiset rumiksi ja halvoiksi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka brunetti on mieleeni.
Hyi vittu! Olenko ainoa jolle tulee tummatukkaisesta aina mieleen joku brasilialainen slummihutsu joka ottaa kympillä suihin ja antaa kahdella kympillä perseeseen? Ja pitkä nainen ei todellakaan ole naisellinen tai kaunis. Varsinkaan mikään vitun anorektikko joka vaan miettii seuraavaa laihdutuskuuriaan.
Pidän naisista, joilta paljastuu kyrpä haarojen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu! Olenko ainoa jolle tulee tummatukkaisesta aina mieleen joku brasilialainen slummihutsu joka ottaa kympillä suihin ja antaa kahdella kympillä perseeseen? Ja pitkä nainen ei todellakaan ole naisellinen tai kaunis. Varsinkaan mikään vitun anorektikko joka vaan miettii seuraavaa laihdutuskuuriaan.
Et tosiaan ole ainoa. Tummat hiukset on kyllä järkyttävän halvan näköistä. Kuinka joku oikeasti kehtaa?
Mä tykkään tasapainoisista ja hyväntahtoisista naisista. Sellaisista aidoista persoonista, joista huokuu hyvä itsetunto.
Yleisesti ottaen nätit naiset, jotka ovat fiksuja. En tykkää laihoista, mutta en liian lihavistakaan. Semmoinen, isohkot rinnat, litteähkö vatsa, leveä lantio ja iso takamus tyyppinen nainen on täydellinen.
Pyöreistä ja reippaista, vähän niinkuin k-kaupan vanhan pallomainoksen pallot.
Vierailija kirjoitti:
Pidän naisista, joilta paljastuu kyrpä haarojen välistä.
Voi jumalauta noita naisia jotka yrittää niin epätoivoisesti saada kyrpää että hankkivat itselleenkin sellaiset. Kyrpää sinne ja kyrpää tänne wt-bimbot. Enää ei riitä se että saa Instassa heruttaa tissiä ja persettä. Nykylutkat heruttavat siellä kyrpääkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tasapainoisista ja hyväntahtoisista naisista. Sellaisista aidoista persoonista, joista huokuu hyvä itsetunto.
Ei saatana. Enää ei osata imellyttää perunalaatikkoa tai vaihtaa lasten vaippaa kun pitää pyöriä jossain elämänhallintakursseilla ja pohtia mielen tasapainoa ja muuta paskaa. On varmaan hienoa elää sotkuisessa kämpässä ja vaatteet pesemättä kun on löydetty mielen ja itsetunnon aito ja tasapainoinen yhteys. Heräisivät tosielämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu! Olenko ainoa jolle tulee tummatukkaisesta aina mieleen joku brasilialainen slummihutsu
Olet.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen nätit naiset, jotka ovat fiksuja. En tykkää laihoista, mutta en liian lihavistakaan. Semmoinen, isohkot rinnat, litteähkö vatsa, leveä lantio ja iso takamus tyyppinen nainen on täydellinen.
Saatanan silikonibimbo instaperse. Et vissiin ole tietoinen että ihminen on ihan luonnollisesti lihava tai laiha. Halvan ja ruman näköistä kun yritetään väkisin päästä johonkin keskipainoisuuden muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreistä ja reippaista, vähän niinkuin k-kaupan vanhan pallomainoksen pallot.
Voi vittu tätä nykyaikaa. Nykyään ihmisenkin pitää olla mainos. Eikö voisi käydä töissä ja hankkia sillä ruokaa pöytään? Aika saatanan naurettavaa kun joku hutsu tuolla pyörii kaduilla ja selittää ettei myy persettä vaan pelkästään mainostilaa siitä kun se on niin K-kaupan pallomainen.
pyydettiin kommentteja miehiltä, mutta vastaukset ovat sitä luokkaa, että mielipiteensä ilmaisivatkin naiset (taas kerran). Täällä käy aina niin, että miehille tarkoitettuun ketjuun kommentoivatkin naiset. "En ole mies, mutta vastaan kuitenkin..." :DD
Vierailija kirjoitti:
pyydettiin kommentteja miehiltä, mutta vastaukset ovat sitä luokkaa, että mielipiteensä ilmaisivatkin naiset (taas kerran). Täällä käy aina niin, että miehille tarkoitettuun ketjuun kommentoivatkin naiset. "En ole mies, mutta vastaan kuitenkin..." :DD
Eihän tässä pelkästään miehiltä pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä pelkästään miehiltä pyydetty.
Ai. Ketjun otsikko oli sitten harhaanjohtava.
Kauniista.
Ja joka yölle aina uusi.
Sellasista minä poika tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Kauniista.
Ja joka yölle aina uusi.
No niin varmaan tykkäätkin. Pojat ei kylläkään saa naisia. Mut voithan sä katsella vaikka netistä, niin pääset tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniista.
Ja joka yölle aina uusi.
No niin varmaan tykkäätkin. Pojat ei kylläkään saa naisia. Mut voithan sä katsella vaikka netistä, niin pääset tunnelmaan.
Kummasti vaan tuntuu saavan, vaikka se ei sinun maailmankuvaasi sopisikaan.
Mutta yöelämässä liikkuessani olen huomannut että vanhemmilla yli 35-v. mummeleilla se niin helppoa olekaan.
Oletko itse huomannut tämän saman asian ?
Tykkään rumista halvoista naisista.