Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi noloa tehdä opinnäytetyö (AMK) parityönä?

Vierailija
03.06.2023 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä oletusarvo oli parityö. Itse tein yksin.

Vierailija
2/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, alle 20-vuotias ilmeisesti kun kyselet noin hönttejä. Yksilötyö tai parityö, aivan se ja sama kunhan se hyväksytään ja saat tutkintopaperit käteesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu opparista. Jos parityöskentelystä on selkeästi enemmän hyötyä, niin mikä ettei. Jos taas tarkoitus on saada hyvä arvostelu toisen siivellä, niin on tosi noloa.

Vierailija
4/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Työläämpää ja hitaampaa se kyllä on kaksin kuin yksin.

Vierailija
5/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on jättää opinnäyte kokonaan tekemättä, jos on kuitenkin opiskellut niin pitkälle että se on ajankohtainen asia. 

Jos pari on fiksu ja aikaansaava ja luotettava eikä yritä siipeillä (ja päinvastoin) niin yhteinen opinnäyte voi jopa nopeuttaa valmistumista. 

Vierailija
6/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ on laaja, niin ei. Mutta insinööritöitä ei yleensä hyväksytä parityönä. Sh- puolella näkyy taas paljon paritöitä ja jopa ryhmissä tehtyjä.

Vierailija
7/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se noloa

Vierailija
8/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt sellaista, eli onko olemassa käsitys, että se olisi joidenkin mielestä noloa?

Vierailija
9/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt sellaista, eli onko olemassa käsitys, että se olisi joidenkin mielestä noloa?

Mä itse ajattelen että se olisi noloa. Mietin että olenko yksin ajatukseni kanssa?

-ap

Vierailija
10/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa ajatella, että tuollainen olisi noloa.

Vierailija
11/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tulee rehellinen vastaus: Onhan se noloa, mutta AMK nyt on muutenkin aika nolo, joten sopii asiaan.

Vierailija
12/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole PolAMK:n normaali toimintatapa eli

Toinen osaa lukea ja toinen kirjoitaa?

Vierailija
13/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Meillä oletusarvo oli parityö. Itse tein yksin.

Ihan hirvee ajatus raahata jotain luuseria perässään! 

Vierailija
14/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnäyte? Siis ns. lopputyökö?

On noloa. Pitäisi olla kielletty. Ei enää paikassa, jonka nimessä on sana korkeakoulu, pitäisi saada tutkintoa sillä, että on löytänyt edes hotain osaavan kaverin antamaan näytöt omasta puolestansa.

Vierailija
15/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opet vaan tykkää kun on vähemmän töitä tarkastettavana.

Vierailija
16/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itse ajattelen että se olisi noloa. Mietin että olenko yksin ajatukseni kanssa?

-ap

En ihan tajua logiikkaasi, miten ja miksi tutkintoon pakollisena kuuluvan opparin kirjoitus kahdestaan olisi jotenkin noloa. Korkeakouluopinnoissahan korostetaan nimenomaan ryhmätyötaitoja. Joutuuhan työelämässäkin viemään läpi erilaisia projekteja ja hankkeita, joissa laaditaan raportteja yms. kahden tai useamman kollegan tiiminä. 

Vierailija
17/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opinnäyte? Siis ns. lopputyökö?

On noloa. Pitäisi olla kielletty. Ei enää paikassa, jonka nimessä on sana korkeakoulu, pitäisi saada tutkintoa sillä, että on löytänyt edes hotain osaavan kaverin antamaan näytöt omasta puolestansa.

AMK:ssa se on nimellä opinnäytetyö.

Itse opiskelen sairaanhoitajaksi ja aion tehdä opparin yksin. Paljon helpompi niin.

Vierailija
18/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää säätöä olisi tehdä jonkun toisen kanssa, yksin pääsee paljon helpommalla ja tulee luultavasti parempi.

Vierailija
19/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitvit nyt taas? :D Vissiin tarkoitus tehdä tästäkin joku amk-mustamaalauslanka.

Yliopistossakin tehdään graduja pari- ja ryhmätöinä. Isommista tutkimushankkeista puhumattakaan. Vaikka teet väikkärin yksin, niin useimmiten teet sen osana isompaa ryhmää. Minäkin teen.

Vierailija
20/26 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini opiskeli psykologian maisteriksi ja teki gradunsa yhdessä kahden muun naisen kanssa. Se varmaan on aloittajan mielestä supernoloa. 

Eipä kai ketään pakoteta työstämään opinnäytettä pareittain vaan se on täysin vapaaehtoinen valinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan