Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellin varaaminen kahdelle aikuiselle ja pikkulapselle

Vierailija
21.04.2017 |

Olen varailemassa hotellia reissuun meidän perheelle. Meitä on lähdössä minä, mies ja meidän 2v.

Aiemmin olen yleensä aina varannut hotels.comin kautta, mutta nyt tulikin tenkkapoo. Meille kun riittäisi ihan perus kahden hengen huone parivuoteella. Lapsi voisi nukkua meidän välissä. Valintakriteereiksi pitää varmaan kuitenkin laittaa 2 aikuista ja 1 lapsi? Noin tulee kuitenkin paljon vähemmän vaihtoehtoja, kun sivusto tarjoaa huoneita, joissa esim. parivuode ja vuodesohva. Voiko laittaa kriteeriksi vain 2 aikuista ja varata huoneen? Jos ilmoitan vaikka s.postilla hotelliin, että mukaan tulisi myös 2-v., joka voi nukkua välissä? Vai voivatko sanoa, ettei se käy?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoshotels ainakin tarjoaa lapsi 0-2v kohdalle vaihtoehdot "pinnasängyssä" (yleensä matkasänky) ja "vieressä".

Me laitetaan aina tuo vieressä ja toisinaan nukkuu vieressä, toisinaan omassa matkasängyssään.

Vierailija
2/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokoshotels ainakin tarjoaa lapsi 0-2v kohdalle vaihtoehdot "pinnasängyssä" (yleensä matkasänky) ja "vieressä".

Me laitetaan aina tuo vieressä ja toisinaan nukkuu vieressä, toisinaan omassa matkasängyssään.

Tuollainen kohta olisi kyllä tosi hyvä joka hotellinvaraussysteemissä, ilman tota ikärajaa vain.

Nyt on juuri ongelma, kun tuollaista ei ole, niin voiko vain varata kahden hengen huoneen kahdelle aikuiselle ja ilmoittaa lapsesta erikseen hotellille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kohta olisi kyllä tosi hyvä joka hotellinvaraussysteemissä, ilman tota ikärajaa vain.

Nyt on juuri ongelma, kun tuollaista ei ole, niin voiko vain varata kahden hengen huoneen kahdelle aikuiselle ja ilmoittaa lapsesta erikseen hotellille?

Totta kai voi.

Vierailija
4/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Olen respassa töissä. Jos on vauva mukana ettekä tarvi omaa petiä/pinnasänkyä hälle, ei tarvis välttämättä edes ilmoittaa mutta hyvähän se on, tai kirjoittaa varauksen kommentteihin että mukana vauva joka nukkuu vieressä. Lisähintaa ei meillä ainakaan tästä/pinnasängystä tule

Vierailija
5/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hotelliin ennen varausta ja kysy? Luulisi onnistuvan, tietysti voivat pitää kalliimpaa hintaa yli 2v yöpyjälle ( aamiaiskustannukset ehkä?)

Vierailija
6/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kelasin että miks edes ilmoittaa. ehkä sisäänkirjautumisen yhteydessä sit, jos oliskin joku lisämaksu mut mistä se olis?

Vierailija
7/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi maksaa tietty, Urpo!! Mieti lentoja!!

Vierailija
8/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voit varata 2 aikuiselle. Niin teen aina

Joskus ovat mussuttaneet että huoneeseen ei mahdu vauvasänkyä mutta kun oon tarkentanut ettei sitä edes tarvita niin on ollut ok.

Vierailija
9/9 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! Mä varmaan mietin liikaa näitä varauksia tehdessä... :-)

6: Ilman varmuutta ei viitsi paikan päälle paukauttaa, jos jostain syystä eivät huolisikaan lasta siihen huoneeseen. Tai tuskin kukaan respassa niin sanoisi, ettei lapsi voi tulla, mutta mistäs näistä koskaan tietää. :-D

5: Nuo aamiaiskustannukset oli hyvä pointti.

4: Periaatteessa joo ei mitään ekstraa tarvittaisi kuin tuo aamiainen ja ehkä yksi ylimääräinen pyyhe.

Lähinnä kai tuo yli 2v ikä arvelutti, kun ei ole mikään vauva enää. Että onko se vähän kuin yrittäisin salakuljettaa "yli-ikäistä" lasta samaan hintaan 2 hengen huoneeseen...

Vaikuttaako muuten huoneen hinnan määräytymiseen se, onko siellä 2 aikuista vaiko 2 aik. + 2v lapsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän