Naapurin päivystys parvekkeella alkanut.
Kommentit (39)
Outoa kun en ole itse edes kenenkään tupakointia tai parvekkeella istumisia huomannut. En tosin keskity kuin omiin asioihini.
Voi luoja että repesin tolle musavehkeet parvekkeelle -sirkukselle :D
Meitä kyttää vastapäisen talon asukas. Ollaan puolituttuja lasten kautta ja aina, jos meillä on vaikka ollut vieraita, hän kysyy seuraavan kerran tavatessa, että ketäs teillä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun en ole itse edes kenenkään tupakointia tai parvekkeella istumisia huomannut. En tosin keskity kuin omiin asioihini.
Ehkä olet niin onnekas, ettei naapurisi polta. Se katku nimittäin tunkee lasitetun parvekkeenkin rakojen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet niin onnekas, ettei naapurisi polta. Se katku nimittäin tunkee lasitetun parvekkeenkin rakojen välistä.
Keskityt vain omiin tupakoihisi :)
Vierailija kirjoitti:
Suosittele naapurillesi e-savuketta. Itse olen luopunut tupakasta tämän avulla ja nautin jo etukäteen kesästä. Makoilen partsilla, nautin juomia ja puhaltelen hyväntuoksuista vesihöyryä.
Onnea elämään jos luulet sen olevan se terveellinen vaihtoehto tupakoinnille. Se on joko lopetus tai koko potti. Sähkösavukkeissa ei mainita edes mitä ne sisältävät.
Naapuri leikkasi kaikki puut ja pensat matalaksi, jotta pääsee paremmin kyyläämään. Ja kun ulko-ovi narahtaa, . ryntää ulos höpöttämään tikusta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittele naapurillesi e-savuketta. Itse olen luopunut tupakasta tämän avulla ja nautin jo etukäteen kesästä. Makoilen partsilla, nautin juomia ja puhaltelen hyväntuoksuista vesihöyryä.
Onnea elämään jos luulet sen olevan se terveellinen vaihtoehto tupakoinnille. Se on joko lopetus tai koko potti. Sähkösavukkeissa ei mainita edes mitä ne sisältävät.
Kyllä mainitaan. Totta kai tiedän, että tuskin tämäkään terveellistä on. Se on kuitenkin minun asiani. Ketjussa on kyse siitä, mikä tekee naapurin elämästä ikävää ja on myös terveyshaitta.
Joudun pitää ikkunat kiinni naapurini tupakoinnin vuoksi. Ymmärrän hyvin sua Ap! Miekestäni kaikilla tulisi olla oikeus nauttia oleskelusta omalla parvekkeellaan ilman kohtuuttomia haju-tai meluhaittoja.
Tekisinkö aloitteen taloyhtiöön asiasta? Vai onko "vasikointia?"
Voithan kartoittaa muiden asukkaiden mielipiteet ja niiden pohjalta miettiä jatkoja.
Ala polttaa pilvee. Se on hyvän hajuista :D
Kerro hänelle suoraan, että asia sinua häiritsee.
Ainiinku et
Mä: sun rööki ärsyttää mua
Hän: ahaa, minäpä lopetan sen
Vierailija kirjoitti:
Ainiinku et
Mä: sun rööki ärsyttää mua
Hän: ahaa, minäpä lopetan sen
😂😂😂
Muuttakaa omiin taloihinne jos ette kestä kerrostaloissa asua. Maalaiset stadissa vikisee naapureista. Voi luoja.
Käsi sydämellä; kuinka montaa ei-tupakoivaa ei oikeasti haittaa naapurista tuleva lähes jatkuva savupilvimuodostelma?