Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin päivystys parvekkeella alkanut.

Vierailija
21.04.2017 |

Tupakoi lähes ketjussa. Hyi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä; kuinka montaa ei-tupakoivaa ei oikeasti haittaa naapurista tuleva lähes jatkuva savupilvimuodostelma?

Vierailija
22/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun en ole itse edes kenenkään tupakointia tai parvekkeella istumisia huomannut. En tosin keskity kuin omiin asioihini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että repesin tolle musavehkeet parvekkeelle -sirkukselle :D

Vierailija
24/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kyttää vastapäisen talon asukas. Ollaan puolituttuja lasten kautta ja aina, jos meillä on vaikka ollut vieraita, hän kysyy seuraavan kerran tavatessa, että ketäs teillä kävi.

Vierailija
25/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun en ole itse edes kenenkään tupakointia tai parvekkeella istumisia huomannut. En tosin keskity kuin omiin asioihini.

Ehkä olet niin onnekas, ettei naapurisi polta. Se katku nimittäin tunkee lasitetun parvekkeenkin rakojen välistä.

Vierailija
26/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet niin onnekas, ettei naapurisi polta. Se katku nimittäin tunkee lasitetun parvekkeenkin rakojen välistä.

Keskityt vain omiin tupakoihisi :)

Vierailija
27/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele naapurillesi e-savuketta. Itse olen luopunut tupakasta tämän avulla ja nautin jo etukäteen kesästä. Makoilen partsilla, nautin juomia ja puhaltelen hyväntuoksuista vesihöyryä.

Onnea elämään jos luulet sen olevan se terveellinen vaihtoehto tupakoinnille. Se on joko lopetus tai koko potti. Sähkösavukkeissa ei mainita edes mitä ne sisältävät.

Vierailija
28/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri leikkasi kaikki puut ja pensat matalaksi, jotta pääsee paremmin kyyläämään. Ja kun ulko-ovi narahtaa, . ryntää ulos höpöttämään tikusta asiaa.

Vierailija
29/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittele naapurillesi e-savuketta. Itse olen luopunut tupakasta tämän avulla ja nautin jo etukäteen kesästä. Makoilen partsilla, nautin juomia ja puhaltelen hyväntuoksuista vesihöyryä.

Onnea elämään jos luulet sen olevan se terveellinen vaihtoehto tupakoinnille. Se on joko lopetus tai koko potti. Sähkösavukkeissa ei mainita edes mitä ne sisältävät.

Kyllä mainitaan. Totta kai tiedän, että tuskin tämäkään terveellistä on. Se on kuitenkin minun asiani. Ketjussa on kyse siitä, mikä tekee naapurin elämästä ikävää ja on myös terveyshaitta.

Vierailija
30/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pitää ikkunat kiinni naapurini tupakoinnin vuoksi. Ymmärrän hyvin sua Ap! Miekestäni kaikilla tulisi olla oikeus nauttia oleskelusta omalla parvekkeellaan ilman kohtuuttomia haju-tai meluhaittoja.

Vierailija
31/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisinkö aloitteen taloyhtiöön asiasta? Vai onko "vasikointia?"

Vierailija
32/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kartoittaa muiden asukkaiden mielipiteet ja niiden pohjalta miettiä jatkoja.

Vierailija
33/39 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala polttaa pilvee. Se on hyvän hajuista :D

Vierailija
34/39 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle suoraan, että asia sinua häiritsee.

Vierailija
35/39 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiinku et

Mä: sun rööki ärsyttää mua

Hän: ahaa, minäpä lopetan sen

Vierailija
36/39 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiinku et

Mä: sun rööki ärsyttää mua

Hän: ahaa, minäpä lopetan sen

😂😂😂

Vierailija
37/39 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä asut?

Vierailija
38/39 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä.

Vierailija
39/39 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa omiin taloihinne jos ette kestä kerrostaloissa asua. Maalaiset stadissa vikisee naapureista. Voi luoja.