Pyykkipulverin käyttö esim. wc-pöntön pesussa?
Sillä saan nopeaan pytyn hohtamaan paljon paremmin kuin varsinaisilla wc-pönttöaineilla. Toimiiko myös tiskialtaaseen ja tiskipöytään, vai vaurioittaako pinnan jotenkin?
Käyttääkö muut mihin tarkoituksiin ja onko ok?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää vielä tänä päivänä pyykkipulveria!?!
Minä, kun en halua maksaa nestemäisen pesuaineen vedestä ja muovipullosta, jonka valmistamiseen käytetään öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, kun en halua maksaa nestemäisen pesuaineen vedestä ja muovipullosta, jonka valmistamiseen käytetään öljyä.
Teillä ei vielä muovinkeräystä? Nestemäinen on parempi vaihtoehto anyways.
Jos polttaa ruuan kattilanpohjaan, saa kattilan puhtaaksi, kun keittää siinä hetken vettä ja pyykkipulveria. Täytyy vaan tiskata kattila huolella sen jälkeen.
Mäkin käytin sitä pulveria vessan lavuaarin puhdistamiseen ennen kuin vaihdoin nestemäiseen. Toimi mahtavasti
Saa kai sitä muuhunkin käyttää,kuin pyykinpesuun, mutta kannattaa suojata kädet ja noudattaa varovaisuutta, kun on kuitenkin melko tymäköistä tiivisteistä kyse. Tosin monet pöntönpesuaineet on ihan hirveitä myrkkyjä, hajukin melkein syövyttää nenäkarvat, pyykkipulveri noista vaihtoehdoista on vähemmän myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei vielä muovinkeräystä? Nestemäinen on parempi vaihtoehto anyways.
Luuletko tosissasi, että muovinkeräys tekee muovista ekologista? 😂
Eikö useimmissa pulvereissa ole zeoliittia? Se selittäisi sen hyvän pesutuloksen pöntön ja lavuaarin kanssa. Savi toimii siinä hankausaineena.
Pesen sillä hampaat.