Onks sulle tehty juurihoito?
Kommentit (13)
On tehty. Kunnon puudutus kannattaa vaatia. Itselläni puudutettiin johtopuudutus suun perälle, puudutus ikeneen hampaan molemmin puolin ja lopuksi hampaan sisälle avaamisen jälkeen. Viisi puudutusta kaikkineen kun tulehtunut hammas. Yhtään ei sattunut juurikanavien putsaus sen jälkeen. Oli hyvä lääkäri ja hampaasta tuli hieno.
On tehty ..hoito kesti koko vuoden.nyt selvisi muutaman vuoden jälkeen röngtenissä hampaan juuressa on edelleen tulehdus piilevän ja lääkäri olisi poistamassa koko hampaan vaikka täysin oireeton
Vierailija kirjoitti:
"On tehty. Kunnon puudutus kannattaa vaatia. Itselläni puudutettiin johtopuudutus suun perälle, puudutus ikeneen hampaan molemmin puolin ja lopuksi hampaan sisälle avaamisen jälkeen. Viisi puudutusta kaikkineen kun tulehtunut hammas. Yhtään ei sattunut juurikanavien putsaus sen jälkeen. Oli hyvä lääkäri ja hampaasta tuli hieno."
Minulle hammaslääkäri selvitti, että puudutusta ei tarvita, koska hammaslääkäri on kuollut. Pelästyin ja pyysin,että voisiko kuitenkin puuduttaa. Sain puudutuksen, mutta en riittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On tehty. Kunnon puudutus kannattaa vaatia. Itselläni puudutettiin johtopuudutus suun perälle, puudutus ikeneen hampaan molemmin puolin ja lopuksi hampaan sisälle avaamisen jälkeen. Viisi puudutusta kaikkineen kun tulehtunut hammas. Yhtään ei sattunut juurikanavien putsaus sen jälkeen. Oli hyvä lääkäri ja hampaasta tuli hieno."
Minulle hammaslääkäri selvitti, että puudutusta ei tarvita, koska hammaslääkäri on kuollut. Pelästyin ja pyysin,että voisiko kuitenkin puuduttaa. Sain puudutuksen, mutta en riittävää.
Piti kirjoittaa hammas
On. Oli vähän epämiellyttävää kun piti monta kertaa käydä hoidossa ja oli ties mitä työkaluja suussa, esim. joku sylki-imuri laitettiin ja se painoi vähän kielen alla olevaa kovaa kohtaa.
Mutta ei siinä muuten mitään ongelmaa ollut. Vähän kuin olisi hammasta paikattu, mutta todella pitkän ja monimutkaisen kaavan kautta.
Juurihoito tehtiin 2015, ja se hammas on muuten edelleen suussani. Ja ehjä.
On tehty, eikä hermo puutunut , mutta koko kasvot. Sieltä hammaslääkäri reiästä kiersi sen hampaan elävän osan. Oi että olin kauhuissani.
Nykyään on asia erilainen. Voi vaikka nukutuksessa antaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
On tehty, eikä hermo puutunut , mutta koko kasvot. Sieltä hammaslääkäri reiästä kiersi sen hampaan elävän osan. Oi että olin kauhuissani.
Nykyään on asia erilainen. Voi vaikka nukutuksessa antaa tehdä.
Juu, sama lävitse mulle, puolet kasvoista puutui ja oli hermosärkyä usean tunnin.
Ei, mutta tuli mieleen jostain syystä nää yhdyssana-asiat - onko sulle tehty juurihoito / juuri hoito.
On tehty. Hammas oli jotenkin kuollut eikä juurihoitokaan juurikaan sattunut. Odotin pahempaa. Jonkin kipulääkereseptin lääkäri kirjoitti, mutta ei tullut mieleenkään hakea sitä apteekista.
Minulla oli juuri hoito.
t. jännämies
On. Sitten kun puudutus onnistui lopulta, itse juurihoito oli jopa hassun tuntuista. Harmi että yksi juuri jäi hoitamatta ja 10 vuotta myöhemmin päätti mädäntyä. Sitten tulehtuneen leukaluun kera uusintahoito juurihoitoekspertillä. Paljon rahaa sille. Lopputulos lopulta hyvä.
Juurihoitoon jouduttiin alunperin, kun pidin 10 vuotta väliä hammaslääkärillä käymisestä. En suosittele.
On käynnissä parhaillaan. Yksi juurikanavista oli niin tulehtunut, että sen puhdistus aiheutti ikävän hermosäryn. Puudutus ei auttanut . Istunnon päättyessä koko oikeanpuoleinen alaleukani oli korvaan asti kipeä. Meni muutama tunti ennen kuin kipu loppui. Toivottavasti tämä eka puhdistus oli pahin,eikä kipu olisi yhtä voimakas seuraavalla kerralla. Eli ei ollut miellyttävä kokemus, mutta siedettävä kuitenkin.