Naapurin päivystys parvekkeella alkanut.
Kommentit (39)
I feel you. Tosin meidän naapuri polttaa myös talvisin n. 2 kertaa tunnissa parvekkeella. KAIKKI savut (mikä lie halpismerkki) savut tulee meille. Kyllä on itsekästä.
Suosittele naapurillesi e-savuketta. Itse olen luopunut tupakasta tämän avulla ja nautin jo etukäteen kesästä. Makoilen partsilla, nautin juomia ja puhaltelen hyväntuoksuista vesihöyryä.
Eipä tarvi päivystää ku nään sen AINA ku liikun talosta ulos. Myös haistan, kun tupakansavu leijailee kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Suosittele naapurillesi e-savuketta. Itse olen luopunut tupakasta tämän avulla ja nautin jo etukäteen kesästä. Makoilen partsilla, nautin juomia ja puhaltelen hyväntuoksuista vesihöyryä.
No eipä oikeen tuu rupateltua. Ne sähköröökit tuoksuu niin hyvältä! Ilokseni niitä haistelisin. Mut nyt MUN parveke haisee ihan ummehtuneelle tuhkakupille!!!
Minä oottelen vielä, milloin naapuri aloittaa tupakkaterrorisoinnin. Viime kesänä kävi noin kaksi kertaa tunnissa ja kaikki savut ja hajut meille, jos ovi tai ikkuna sattui sillä puolen olemaan auki. Tykkää pitää myös käytettyjä koiranpaskapusseja terassillaan, kesäkuumalla tosi herkullinen tuoksahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä oikeen tuu rupateltua. Ne sähköröökit tuoksuu niin hyvältä! Ilokseni niitä haistelisin. Mut nyt MUN parveke haisee ihan ummehtuneelle tuhkakupille!!!
Kiva kuulla! Ja pointti tässä on se, että e-savukkeen höyry ei ole millään tavalla toisten terveyttä haittaavaa, joten hyvällä omalla tunnolla voi höyrytellä.
Mun naapuri istuu parvekkeellaan aina ku ei oo töissä. Ja tupakkaa menee. Kauhulla odotan kesää. Saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla! Ja pointti tässä on se, että e-savukkeen höyry ei ole millään tavalla toisten terveyttä haittaavaa, joten hyvällä omalla tunnolla voi höyrytellä.
En halua olla ilonpilaaja, olen itsekin höyryttelyn kannalla ja omistan sähkötupakan, mutta sitä höyryä ei ole tutkittu vielä niin paljon, voisi väittää ettei siitä ole haittaa. Mutta mikä tahansa on parempi kuin tupakansavu, joten sähkörööki on siihen nähden loistava vaihtoehto!
Tavallaan toivon, että laki kieltäis parveketupakoinnin taloyhtiön niin halutessa.
Mua taas ei häiritse tupakansavu mutta naapureilla on tapana raahata parvekkeilleen kesäksi musavehkeet ja joka ikinen soittelee omaa poppiaan. Täällä on kuin jossain sekopäisessä sirkuksessa kun joka parvekkelta raikaa eri biisi ja vuoronperään vääntävät volyymia kovemmalle.
Eikö jotain hävetä istua aina yksin parvekkeella? Aina. Yksin. Hän ja tupakka-aski.
En tiedä onko meidän taloyhtiössä otettu tupakointikieltoa käsittelyyn. Ainakaan ei ole mennyt läpi, koska ei ole tullut mitään lappuja. Harmi, koska taas joutuu kärsimään parveketupakoinnista. Toisaalta parvekkeella oli viime kesänä niin paljon ampiaisia, että ei sitä muutenkaan voinut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ei häiritse tupakansavu mutta naapureilla on tapana raahata parvekkeilleen kesäksi musavehkeet ja joka ikinen soittelee omaa poppiaan. Täällä on kuin jossain sekopäisessä sirkuksessa kun joka parvekkelta raikaa eri biisi ja vuoronperään vääntävät volyymia kovemmalle.
😣😣😣
Vierailija kirjoitti:
Eikö jotain hävetä istua aina yksin parvekkeella? Aina. Yksin. Hän ja tupakka-aski.
Kai sitä nyt sentään parvekkeellaan saa olla yksin, jos haluaa? Tämäkin keskustelu alkaa mennä jo vähän sivuun.
Vierailija kirjoitti:
😣😣😣
Sanoiko joku, ettei saisi istua yksin? Musta vaan on surullista, ettei jonkun elämässä oo muuta kuin se parveke ja tupakka :(
Ei juuri yksityisyyttä kerrostaloissa oo. Joka pierukin kuuluu seinän läpi, saati parvekkeella...
Mullakin on kyttäävä parvekenaapuri mutta se ei sentään tupakoi. Vielä on vähän liian kylmä päivystykseen mutta sitten seurataankin silmä kovana kaikkien kulkemiset. Tiedän tämän, koska hän kailottaa parvekkeellaan puhelimeen ja kuulen kuinka päivittelee että mihinkähän se Pekka meni niin aikaisin aamusta ja missähän joku toinen naapuri on kun ei ole moneen päivään näkynyt jne. No, ainakaan mikään hämäräjengi ei pääse pihapiirissä kulkemaan huomaamatta. 😄
Ja pitää erottaa, mikä on kyttäystä ja mikä ihan normaalia havainnointia. Ap
Joo, selkeästi sä sitä naapuria päivystät.