Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut säälimunaa?

Vierailija
21.04.2017 |

Jos olet niin onko muisto siitä mieluinen vai haluaisitko mielummin unohtaa sen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Exältä sain eron aikaan. Hänellä ei ollut enää mitään tunteita tai haluja minua kohtaan mutta halusi vähän pehmentää tilannettani. Haluaisin unohtaa ihan kaikki senaikaiset tapahtumat.

Vierailija
2/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fyysisesti. Mutta kerran kun elämässäni oli kaikki pielessä niin soitin yhdelle miespuoliselle kaverille ja jossain vaiheessa puhelun aikana kysyin että haittaako häntä jos runkkaan samalla kun jutellaan. En nyt tietenkään varma ole että salliko hän sen pelkästä säälistä mutta kuitenkin tilanne oli sellainen ettei hän pystynyt kieltäytymään koska ei halunnut olla turhan julma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin joskus mitä pitäisi ajatella miehistä jotka ensin eivät ole yhtään kiinnostuneita naisesta mutta kun nainen kertoo tarpeeksi nyyhkytarinoita siitä kuinka lapsi on kuollut ja väkivaltainen exä uhkailee niin sitten he ovat valmiina menemään naisen kanssa vaikka yhdyntään asti... ovatko he hyväsydämisiä hyväntekijöitä vai pahimpia horoja? vaikea kysymys

Vierailija
4/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan :D olin todella surullinen ja ahdistunut, kun mieheni pani minua piristääkseen. Se toimi oikein hyvin!

Vierailija
5/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu, mutta en oo koskaan ollu vaillakaan. Exä sensijaan yhdessäolomme loppuaikoina sanoi: antaisit nyt edes vähän säälipillua. Siinä vaiheessa karisi kaikki viimeisetkin tunteet kyseistä ihmistä kohtaan.

Vierailija
6/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vonkaa tyylikkäästi ja charmilla niin silloin hän voi saada munaa. Jos vonkaaminen on sellaista vollotusta tyyliin: "Byhyy! Sä et tykkää musta jos et anna!", niin silloin hän voi saada korkeintaan säälimunaa.

Vierailija
7/13 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu etten mieheltäni muuten saakaan kuin joskus säälistä.

Vierailija
8/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin eilen saada...

Vierailija
9/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on saako säälistä vai muusta syystä. Saatu mikä saatu.

Vierailija
10/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNOHTAA! KIITTI SILMISTÄ!

Vierailija
11/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitäkin sattunut, että olen huomannut mieheni kanssa, että taisi antaa sillä kertaa lähinnä minun mielikseni. 

Vierailija
12/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitäkin sattunut, että olen huomannut mieheni kanssa, että taisi antaa sillä kertaa lähinnä minun mielikseni. 

Jos haluaa elää vuosikymmenten parisuhteessa onnellisena niin ihan hyvä silloin että osaa nauttia myös siitä kun vastapuoli vaan miellyttää.

Vierailija
13/13 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olin superihastunut erääsen mieheen, joka ei ollut yhtä ihastunut minuun. Hän sitten säälistä pani minua. En minä sitä unohtaa halua, vaikka muisto vähän kirpaiseekin, se oli ihanaa, mutta harmittaa ettei siitä tullut sen enempää. Vähän hyväksikäytetty olo myös, vaikka sainkin mitä halusin, ainakin osittain.