Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö räväköistä naisista?

Vierailija
21.04.2017 |

Siinä kysymys.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitetaan räväkällä. Jos on sellainen tosi äänekäs kiekuja joka koko ajan heittää jotain seksisävytteistä tai seksististä läppää, niin en.

Vierailija
2/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tykkää.

Tykkään rauhallisista ja kilteistä.

Jos naisen tinder profiilissa lukee räväkkä niin swiippaan vasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin räväkkä.

Musta kouvolatukka punaisella raidalla, kiroilu ja kaljanjuonti kuppilassa kun on yleensä se, mikä tekee naisesta "räväkän". Siinä tapauksessa ei.

Vierailija
4/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vastenmielisiä.

Vierailija
5/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pidän hillityistä ja kohteliaista, muita ihmisiä huomioivista niin naisista ja miehistäkin. Kaikenlainen "räväkkyys", draamailu ja itsekorostus on tosi vastenmielistä.

Vierailija
6/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Järkkyjä. Onneksi en tunne ketään räväkkää.

Vierailija
7/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja joudun tekemään töitä semmoisen kanssa. Olen ihan loppu.

Vierailija
8/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Mieluummin hienovaraisesti kuittaillen kuin suoraan puhuen.

Vierailija
9/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan.

Räväkäksi itseään kuvailevat ovat pahoja suustaan, kiroilevat ja heittävät huonoa vitsiä lähinnä itse sille nauraen. Räväkkyys näkyy myös ulkonäössä: punaisen tai violettiraitaisen kouvolatukan lisäksi löytyy tekokuitutissitoppia, niittilaukkua ja farkkuja kivoilla koristeilla tai kulutuksilla.

Vierailija
10/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Sinkkumies 39 vuotta.

Vierailija
11/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Supersosiaalinen ja kova höpöttäjä on liikaa kaltaiselleni rauhalliselle miehelle. Mistä sellaisen mukavan kotihiiren löytäisi? :)

Vierailija
12/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä😊

Vierailija
13/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hyi. Viimeinen ihmistyyppi, jonka kanssa haluan olla missään tekemisissä.

Vierailija
14/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Supersosiaalinen ja kova höpöttäjä on liikaa kaltaiselleni rauhalliselle miehelle. Mistä sellaisen mukavan kotihiiren löytäisi? :)

Jos koskaan selvität vastauksen tuohon kysymykseen niin kerro mullekin.

t. rauhallinen kotihiirimies

Vierailija
15/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko räväkät niitä, jotka ajattelevat että "sanon vain ääneen mitä ajattelen, en siis ole epäkohtelias vaan rehellinen"? Tai niitä, jotka huutelevat kovaan ääneen epäkorrekteja mielipiteitään tai alapäävitsejä nauraen itse päälle?

Itse kutsun tuota sivistymättömyydeksi ja käytöstapojen puutteeksi. Minua viehättää hillityn kohtelias (normaali) käytös, älykkyys ja lempeys. Pukeutuminen saa olla vaikka väreiltään räväkämpää, se ei haittaa, jos on kuitenkin tyylikäs eikä mikään tissitoppi-makkarankuori.

Vierailija
16/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon itse juuri tuollainen miellyttämishaluinen, kotona ja metsissä viihtyvä nössykkäerakko. Minä kyllä toisinaan nautin räväköiden ihmisten seurasta, sopivissa annoksissa! Tarkoitti se sitten vaikka hieman pahasuista, kovaäänistä, ryypiskelevää, pikkutuhmaa tai sitten muuten vain äänekästä ja mielipiteitään laukovaa henkilöä. Erilainen tuulahdus omaan hiljaiseen elämääni! :) Mutta tosiaan, sopivissa annoksissa ja vain tosinaan...

Vierailija
17/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä räväköin joskus sellaisten miesten seurassa jotka mielellään puhuvat kaksimielisesti naisista, mutta eivät samaa soisi naisille. Eli kun alkaa liikaa ärsyttää miesten sovinnaisuus. Muuten en ole räväkkä, aika hissukka oikeastaan. En pidä liian räväköistä puheista kenenkään kohdalla.

Vierailija
18/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen räväkkä vaikka minulla ei kouvolatukkaa olekaan. MInä en välitä siitä mitä te räväköistä naisista ajattelette enkä tule koskaan asettumaan ruotuun hiljaiseksi hissukaksi niin kuin te haluaisitte.

Vierailija
19/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sana on kamala. Räväkkä.

Vierailija
20/22 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen räväkkä vaikka minulla ei kouvolatukkaa olekaan. MInä en välitä siitä mitä te räväköistä naisista ajattelette enkä tule koskaan asettumaan ruotuun hiljaiseksi hissukaksi niin kuin te haluaisitte.

Kuinka räväkkää! Nyt kumoa siideri kurkkuun, röyhtäise ja pieraise!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi