Pidätkö räväköistä naisista?
Kommentit (22)
Itse en ainakaan tykkää.
Tykkään rauhallisista ja kilteistä.
Jos naisen tinder profiilissa lukee räväkkä niin swiippaan vasemmalle.
Määrittele ensin räväkkä.
Musta kouvolatukka punaisella raidalla, kiroilu ja kaljanjuonti kuppilassa kun on yleensä se, mikä tekee naisesta "räväkän". Siinä tapauksessa ei.
En todellakaan. Pidän hillityistä ja kohteliaista, muita ihmisiä huomioivista niin naisista ja miehistäkin. Kaikenlainen "räväkkyys", draamailu ja itsekorostus on tosi vastenmielistä.
En todellakaan. Järkkyjä. Onneksi en tunne ketään räväkkää.
En. Ja joudun tekemään töitä semmoisen kanssa. Olen ihan loppu.
En pidä. Mieluummin hienovaraisesti kuittaillen kuin suoraan puhuen.
Nimenomaan.
Räväkäksi itseään kuvailevat ovat pahoja suustaan, kiroilevat ja heittävät huonoa vitsiä lähinnä itse sille nauraen. Räväkkyys näkyy myös ulkonäössä: punaisen tai violettiraitaisen kouvolatukan lisäksi löytyy tekokuitutissitoppia, niittilaukkua ja farkkuja kivoilla koristeilla tai kulutuksilla.
En pidä. Supersosiaalinen ja kova höpöttäjä on liikaa kaltaiselleni rauhalliselle miehelle. Mistä sellaisen mukavan kotihiiren löytäisi? :)
En, hyi. Viimeinen ihmistyyppi, jonka kanssa haluan olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä. Supersosiaalinen ja kova höpöttäjä on liikaa kaltaiselleni rauhalliselle miehelle. Mistä sellaisen mukavan kotihiiren löytäisi? :)
Jos koskaan selvität vastauksen tuohon kysymykseen niin kerro mullekin.
t. rauhallinen kotihiirimies
Onko räväkät niitä, jotka ajattelevat että "sanon vain ääneen mitä ajattelen, en siis ole epäkohtelias vaan rehellinen"? Tai niitä, jotka huutelevat kovaan ääneen epäkorrekteja mielipiteitään tai alapäävitsejä nauraen itse päälle?
Itse kutsun tuota sivistymättömyydeksi ja käytöstapojen puutteeksi. Minua viehättää hillityn kohtelias (normaali) käytös, älykkyys ja lempeys. Pukeutuminen saa olla vaikka väreiltään räväkämpää, se ei haittaa, jos on kuitenkin tyylikäs eikä mikään tissitoppi-makkarankuori.
No oon itse juuri tuollainen miellyttämishaluinen, kotona ja metsissä viihtyvä nössykkäerakko. Minä kyllä toisinaan nautin räväköiden ihmisten seurasta, sopivissa annoksissa! Tarkoitti se sitten vaikka hieman pahasuista, kovaäänistä, ryypiskelevää, pikkutuhmaa tai sitten muuten vain äänekästä ja mielipiteitään laukovaa henkilöä. Erilainen tuulahdus omaan hiljaiseen elämääni! :) Mutta tosiaan, sopivissa annoksissa ja vain tosinaan...
Mä räväköin joskus sellaisten miesten seurassa jotka mielellään puhuvat kaksimielisesti naisista, mutta eivät samaa soisi naisille. Eli kun alkaa liikaa ärsyttää miesten sovinnaisuus. Muuten en ole räväkkä, aika hissukka oikeastaan. En pidä liian räväköistä puheista kenenkään kohdalla.
Minä olen räväkkä vaikka minulla ei kouvolatukkaa olekaan. MInä en välitä siitä mitä te räväköistä naisista ajattelette enkä tule koskaan asettumaan ruotuun hiljaiseksi hissukaksi niin kuin te haluaisitte.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen räväkkä vaikka minulla ei kouvolatukkaa olekaan. MInä en välitä siitä mitä te räväköistä naisista ajattelette enkä tule koskaan asettumaan ruotuun hiljaiseksi hissukaksi niin kuin te haluaisitte.
Kuinka räväkkää! Nyt kumoa siideri kurkkuun, röyhtäise ja pieraise!
Riippuu mitä tarkoitetaan räväkällä. Jos on sellainen tosi äänekäs kiekuja joka koko ajan heittää jotain seksisävytteistä tai seksististä läppää, niin en.