Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattomampikin mies komistuu, kun antaa kunnon parran kasvaa!

Vierailija
21.04.2017 |

Mies, jos olet mielestäsi vaatimaton perunanaama, ratkaisu ongelmaasi - sillä ongelmahan se on, kun ei naista saa - on kunnon metsuriparta! Enpä tiedä, että ketään kunnon skegge olisi rumentanut, päinvastoin!

Ahhh, yksi komea partamies ajeli karvansa pois ja voi ei, mikä muodoton potaatti sieltä paljastui. Minun kiinnostukseni loppui sitten siihen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Erosella on komea parta.

Vierailija
22/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin parta vanhentaa. Muutenkin risuparta on ruma. Pappa!

Sänki on miehekäs ja seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillepa vaan ei kasva kunnon partaa.

En ehkä itse metsuripartaa kasvattaisi mutta hiukan hillitympää tekisi mieli.

Vierailija
24/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän partaiset kaukaa. Tänäänkin keskustelin miehen kanssa joka raapi partaansa jatkuvasti kuin olisi kapi tai kirppuja ollut.

Vierailija
25/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut parta nyt sen 15 v ja tykkään. Välillä pidempi, nyt just trimmautti lyhyemmäksi. Hänellä on hyvä leuka, että on komea ilmankin. Vasta tässä tällä viikolla tajuttiin, että hänellä ei ole kutiava parta. :D

Toiset miehet tosiaan riivii ja rapsuttelee itteänsä koko ajan. Se on rasittavan näköistä. Auttaisko jotkut kosteustuotteet?

Mut joo parta ehdottomasti. :)

Vierailija
26/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yih. En voi sietää partaukkeleita. Kyllä mun mies komeimmillaan kun kerran viikkoon- kahteen kerkeää reuhkansa ajella pois.

Vierailija
27/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on ollut parta nyt sen 15 v ja tykkään. Välillä pidempi, nyt just trimmautti lyhyemmäksi. Hänellä on hyvä leuka, että on komea ilmankin. Vasta tässä tällä viikolla tajuttiin, että hänellä ei ole kutiava parta. :D

Toiset miehet tosiaan riivii ja rapsuttelee itteänsä koko ajan. Se on rasittavan näköistä. Auttaisko jotkut kosteustuotteet?

Mut joo parta ehdottomasti. :)

Eli hän ei vissiin harrasta liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi