Vaatimattomampikin mies komistuu, kun antaa kunnon parran kasvaa!
Mies, jos olet mielestäsi vaatimaton perunanaama, ratkaisu ongelmaasi - sillä ongelmahan se on, kun ei naista saa - on kunnon metsuriparta! Enpä tiedä, että ketään kunnon skegge olisi rumentanut, päinvastoin!
Ahhh, yksi komea partamies ajeli karvansa pois ja voi ei, mikä muodoton potaatti sieltä paljastui. Minun kiinnostukseni loppui sitten siihen.
Kommentit (27)
Ainakin parta vanhentaa. Muutenkin risuparta on ruma. Pappa!
Sänki on miehekäs ja seksikäs.
Kaikillepa vaan ei kasva kunnon partaa.
En ehkä itse metsuripartaa kasvattaisi mutta hiukan hillitympää tekisi mieli.
Kierrän partaiset kaukaa. Tänäänkin keskustelin miehen kanssa joka raapi partaansa jatkuvasti kuin olisi kapi tai kirppuja ollut.
Mun miehellä on ollut parta nyt sen 15 v ja tykkään. Välillä pidempi, nyt just trimmautti lyhyemmäksi. Hänellä on hyvä leuka, että on komea ilmankin. Vasta tässä tällä viikolla tajuttiin, että hänellä ei ole kutiava parta. :D
Toiset miehet tosiaan riivii ja rapsuttelee itteänsä koko ajan. Se on rasittavan näköistä. Auttaisko jotkut kosteustuotteet?
Mut joo parta ehdottomasti. :)
Yih. En voi sietää partaukkeleita. Kyllä mun mies komeimmillaan kun kerran viikkoon- kahteen kerkeää reuhkansa ajella pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on ollut parta nyt sen 15 v ja tykkään. Välillä pidempi, nyt just trimmautti lyhyemmäksi. Hänellä on hyvä leuka, että on komea ilmankin. Vasta tässä tällä viikolla tajuttiin, että hänellä ei ole kutiava parta. :D
Toiset miehet tosiaan riivii ja rapsuttelee itteänsä koko ajan. Se on rasittavan näköistä. Auttaisko jotkut kosteustuotteet?
Mut joo parta ehdottomasti. :)
Eli hän ei vissiin harrasta liikuntaa.
Tommi Erosella on komea parta.