Vaatimattomampikin mies komistuu, kun antaa kunnon parran kasvaa!
Mies, jos olet mielestäsi vaatimaton perunanaama, ratkaisu ongelmaasi - sillä ongelmahan se on, kun ei naista saa - on kunnon metsuriparta! Enpä tiedä, että ketään kunnon skegge olisi rumentanut, päinvastoin!
Ahhh, yksi komea partamies ajeli karvansa pois ja voi ei, mikä muodoton potaatti sieltä paljastui. Minun kiinnostukseni loppui sitten siihen.
Kommentit (27)
Otan avioeron jos mies ajaa parran pois.
ei voi mitään M kirjoitti:
Itsellä ei kasva parta ollenkaan ja sitä olen monesti harmitellut koska esim. tämän kuvan kaltainen parta voisi nostaa paljon ulkonäkötasoani:
http://www.so-tennis.fr/wp-content/uploads/2015/07/Benoit-Paire-Roland-…
Ylipitkä tumma sänki on kyllä komea, mutta jos parta ei kasva, käytä tekopartaa? Naisillakin on lisäkkeitä ties missä. Miksei siis miehilläkin!
Ap
Tää on totta. Melkein mies kuin mies on nätimpi parralla kuin ilman. Eikä sen parran edes tartte olla mikään supertuuhea metsuriparta, harvempikin voittaa vauvanpyllynaaman mennen tullen.
(Pitkistä hiuksista saa vielä rutosti bonuspisteitä lisää ;) )
Ei se niin mene. Ei ketää kiinnosta, oli parta tai ei.
Ei ja ei parralle! Harva mies osaa pitää sellaisen niin siistin näköisenä, että lopputulos jotenkin parantaisi ulkonäköä. Miehen oma mielikuva voi olla, että nyt näytän Stockan kuvaston ja Dressman-miehen tyyliseltä, mutta oikeasti vaikutelma on epäsiisti, ikäistään vanhemman oloinen spurgu. Henkilökohtaisesti en pidä myöskään suutelemisesta tai muusta lähikontaktista karkeilla ihokarvoilla varustetun miehen kanssa, koska se raapii ikävän tuntuisesti omaa ihoani.
Joo, ihan totta. Mun miehellä oli parta kun tavattiin. Muutama kuukausi myöhemmin hän ajoi sen kokonaan pois, ja voi kauhea mikä pieni feminiininen leuka hänellä olikaan. Oli siinä ja siinä jatkanko suhdetta (jos olisi ollut ensitreffeillä noin, niin homma oisi jäänyt siihen). Taisi huomata mun järkytyksen ja siitä lähtien on parta pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
ei voi mitään M kirjoitti:
Itsellä ei kasva parta ollenkaan ja sitä olen monesti harmitellut koska esim. tämän kuvan kaltainen parta voisi nostaa paljon ulkonäkötasoani:
Ylipitkä tumma sänki on kyllä komea, mutta jos parta ei kasva, käytä tekopartaa? Naisillakin on lisäkkeitä ties missä. Miksei siis miehilläkin!
Ap
Naamaan liimattu tekoparta olisi sinusta hot?
Anna mun kaikki kestää, nyt on jo todella kova partafetisisti palstalla :'D
Näköjään monilla ketjun naisilla on negatiivisia kokemuksia siitä, että miehen parran alta on paljastunut jotenkin epämiehekäs kasvojen muoto tms, ja siksi siinä parrassa "roikutaan" niin voimallisesti. Minusta kyllä asiat ovat olleet huomattavasti helpompia, kun olen jo kättelyssä valinnut miehen, jonka ei tarvitse peitellä tai naamioida mitään piirrettä itsessään, eli olen kokenut hänet viehättäväksi sellaisella (kasvojen) rakenteella kuin mikä hänellä luonnostaan on.
Parta on YÖK! Duunikaverikin ajoi kamalan tursakkeensa pois ja sielta alta paljastuikin ihan komea mies.
Minusta Gösta Sundqvistilla oli hyvä parta. Ilman partaa oli kuin Tittelintuure!
Ei parta pahoille kasva -turpa jouhet joutaville.
Jos parta on nyt enää ainoa asia, jolla voin parantaa asemaani naismarkkinoilla, niin sitten täytyy luovuttaa. Mieluummin ilman partaa kuin naista!
Mun mies ei kasvata partaa kun se kuulemma kutiaa. hän olisi paljon sexymmän näköinen parrankassa.
Sänkikin sopii hänelle, mutta senkin hän ajaa nopeeta pois.
Eikä sen parran tarvi pitkä olla, vähän edes.
Vierailija kirjoitti:
Tää on totta. Melkein mies kuin mies on nätimpi parralla kuin ilman. Eikä sen parran edes tartte olla mikään supertuuhea metsuriparta, harvempikin voittaa vauvanpyllynaaman mennen tullen.
Täällähän mä oon, pitkä tukka ja parta :)
Jos ei parta kasva, kokeile: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e5/b5/46/e5b5466c4178bad97878…
Esim Stan Saanila on todella epäsiistin näköinen tursakkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän mä oon, pitkä tukka ja parta :)
Missä siellä? :D
Neckbeard ei näytä hyvältä kenelläkään.