Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattomampikin mies komistuu, kun antaa kunnon parran kasvaa!

Vierailija
21.04.2017 |

Mies, jos olet mielestäsi vaatimaton perunanaama, ratkaisu ongelmaasi - sillä ongelmahan se on, kun ei naista saa - on kunnon metsuriparta! Enpä tiedä, että ketään kunnon skegge olisi rumentanut, päinvastoin!

Ahhh, yksi komea partamies ajeli karvansa pois ja voi ei, mikä muodoton potaatti sieltä paljastui. Minun kiinnostukseni loppui sitten siihen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kasva parta ollenkaan ja sitä olen monesti harmitellut koska esim. tämän kuvan kaltainen parta voisi nostaa paljon ulkonäkötasoani:

http://www.so-tennis.fr/wp-content/uploads/2015/07/Benoit-Paire-Roland-…

Vierailija
2/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan avioeron jos mies ajaa parran pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään M kirjoitti:

Itsellä ei kasva parta ollenkaan ja sitä olen monesti harmitellut koska esim. tämän kuvan kaltainen parta voisi nostaa paljon ulkonäkötasoani:

Ylipitkä tumma sänki on kyllä komea, mutta jos parta ei kasva, käytä tekopartaa? Naisillakin on lisäkkeitä ties missä. Miksei siis miehilläkin!

Ap

Vierailija
4/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta. Melkein mies kuin mies on nätimpi parralla kuin ilman. Eikä sen parran edes tartte olla mikään supertuuhea metsuriparta, harvempikin voittaa vauvanpyllynaaman mennen tullen.

(Pitkistä hiuksista saa vielä rutosti bonuspisteitä lisää ;) )

Vierailija
5/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin mene.  Ei ketää kiinnosta, oli parta tai ei.

Vierailija
6/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei parralle! Harva mies osaa pitää sellaisen niin siistin näköisenä, että lopputulos jotenkin parantaisi ulkonäköä. Miehen oma mielikuva voi olla, että nyt näytän Stockan kuvaston ja Dressman-miehen tyyliseltä, mutta oikeasti vaikutelma on epäsiisti, ikäistään vanhemman oloinen spurgu. Henkilökohtaisesti en pidä myöskään suutelemisesta tai muusta lähikontaktista karkeilla ihokarvoilla varustetun miehen kanssa, koska se raapii ikävän tuntuisesti omaa ihoani.

Vierailija
7/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan totta. Mun miehellä oli parta kun tavattiin. Muutama kuukausi myöhemmin hän  ajoi sen kokonaan pois, ja voi kauhea mikä pieni feminiininen leuka hänellä olikaan. Oli siinä ja siinä jatkanko suhdetta (jos olisi ollut ensitreffeillä noin, niin homma oisi jäänyt siihen).  Taisi huomata mun järkytyksen ja siitä lähtien on parta pysynyt.

Vierailija
8/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi mitään M kirjoitti:

Ylipitkä tumma sänki on kyllä komea, mutta jos parta ei kasva, käytä tekopartaa? Naisillakin on lisäkkeitä ties missä. Miksei siis miehilläkin!

Ap

Naamaan liimattu tekoparta olisi sinusta hot?

Anna mun kaikki kestää, nyt on jo todella kova partafetisisti palstalla :'D

Vierailija
9/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään monilla ketjun naisilla on negatiivisia kokemuksia siitä, että miehen parran alta on paljastunut jotenkin epämiehekäs kasvojen muoto tms, ja siksi siinä parrassa "roikutaan" niin voimallisesti. Minusta kyllä asiat ovat olleet huomattavasti helpompia, kun olen jo kättelyssä valinnut miehen, jonka ei tarvitse peitellä tai naamioida mitään piirrettä itsessään, eli olen kokenut hänet viehättäväksi sellaisella (kasvojen) rakenteella kuin mikä hänellä luonnostaan on.

Vierailija
10/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on YÖK! Duunikaverikin ajoi kamalan tursakkeensa pois ja sielta alta paljastuikin ihan komea mies.

Vierailija
11/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Gösta Sundqvistilla oli hyvä parta. Ilman partaa oli kuin Tittelintuure!

Vierailija
12/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parta pahoille kasva -turpa jouhet joutaville. 

Vierailija
13/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parta on nyt enää ainoa asia, jolla voin parantaa asemaani naismarkkinoilla, niin sitten täytyy luovuttaa. Mieluummin ilman partaa kuin naista!

Vierailija
14/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen skekke?

Vierailija
15/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kasvata partaa kun se kuulemma kutiaa. hän olisi paljon sexymmän näköinen parrankassa.

Sänkikin sopii hänelle, mutta senkin hän ajaa nopeeta pois.

Eikä sen parran tarvi pitkä olla, vähän edes.

Vierailija
16/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta. Melkein mies kuin mies on nätimpi parralla kuin ilman. Eikä sen parran edes tartte olla mikään supertuuhea metsuriparta, harvempikin voittaa vauvanpyllynaaman mennen tullen.

Täällähän mä oon, pitkä tukka ja parta :)

Vierailija
17/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Stan Saanila on todella epäsiistin näköinen tursakkeineen.

Vierailija
19/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän mä oon, pitkä tukka ja parta :)

Missä siellä? :D

Vierailija
20/27 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neckbeard ei näytä hyvältä kenelläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä