Varasin ajan brassisokerointiin, jännittää! ensimmäinen kerta siis
Apua :( onko se kamalaa kidutusta? kuinka monta kertaa siinä keskimäärin vedetään karvoja irti? nyt vain kasvattelen vielä karvoja viikon ajan ja kosteutan kunnolla ja kuorin pari pv ennen sokerointia.. muita valmisteluja ei kai voi tehdä
Kommentit (15)
Punoittaako alapää pahasti käynnin jälkeen? Onko seuraavana päivänä sileän ja tasaisen näköinen iho ilman punoitusta/ärsytystä?
Mulla punoitti ja näytti kamalalta ekojen kertojen jälkeen monta päivää, mutta mulla on erikoisen herkkä iho.
Itsellä poistettiin karvat kummulta (halusin vähän jättää kuitenkin) ja "takaa", ja kyllähän se sattui aika paljon (tuli vertakin vähän, karvat niin tiukassa). Sokeroija vielä sanoi että karvani ovat todella tummia ja paksuja joten tulee varmasti kirpaisemaan eli karvan laadustakin on kiinni.
Minulla riippuu ihan päivästä kuinka kipeää käy, ja tietenkin siitä mikä on sokeroinnin väli. Itsellä parhain väli on 3-6 viikkoa, on jo karvat riittävästä kasvaneet mutta ei liikaa.
Kipein kerta oli se kun olin kerran ajellut karvat ja siitä muutaman viikon jälkeen menin brassiin. Kosmetologi sanoi että monesti ajelu saa karvan juuret kiinnittymään kovemmin ihoon ja siksi käy kipeämpään, joten sen jälkeen en ole niitä ajellut vaikka väliä olisikin pidempään.
Minulla iho kestää hyvin, ekan päivän on vähän punainen ja hellä mutta on jo parempi seuraavana päivänä. Alussa oli muutamia sisäänkasvaneita karvoja sen jälkeen vaan nyt ovat vähentyneet. Ja komppaan tuota kommenttia että tekijöissä on eroa ja kannattaa etsiä se osaavin.
Mitä järkeä on kiduttaa itseään tuolla tavalla ja ihan turhan takia.
Mutta kai joillakin naisilla sitten on tuollainen outo itsensä kiduttamisen tarve. Mä en ole koskaan halunnut kiusata itseäni turhan takia. Hyvää seksiä saa ihan luomunakin. Ja muutenkin karvat vaan pehmentävät ja ilmastoivat alakertaa.
Verinen, näppyinen, kipeä, punottava tussu! Mutku muutkin ja mies tykkää 😅😅😅 nuo kuulostaakin jokamiehen unelmalta....
Ihan tiedoksi (toki vain omasta puolestani olen 48 ja viriili mies ,-). En ymmärrä tuota brassi/posliinivillitystä *oikeastaan lainkaan.
Olen ollut sinkkuna nyt kolmisen vuotta, ja tavannut sillä ajalla mukavia ihmisiä...ymmärtänette. * Vain muutamasta olen voinut sanoa että posliininen alapää on ollut eduksi. Naiset sanovat, että miehen peenis on (joskus) hassun näköinen juttu. Samaa voisi sanoa posliinista, useimpien kohdalla.
Kysyisinkin nyt naisilta..tuoko brassi/posliini itselle jotain extrtaa joko omaan oloon tai nautintoon sexissä?
Lyhyesti: mikä tossa brassi/posliinihommassa on "se juttu"? Visuaalisesti se ei (siis minun mielestäni) toimi lainkaan.
Sen sijaan kyllä: siististi tehty kiitorata, se on aivan huippu! Ja heti värähtää! Kommentteja..sekä miehiltä että naisilta.
Pilotti kirjoitti:
Ihan tiedoksi (toki vain omasta puolestani olen 48 ja viriili mies ,-). En ymmärrä tuota brassi/posliinivillitystä *oikeastaan lainkaan.
Olen ollut sinkkuna nyt kolmisen vuotta, ja tavannut sillä ajalla mukavia ihmisiä...ymmärtänette. * Vain muutamasta olen voinut sanoa että posliininen alapää on ollut eduksi. Naiset sanovat, että miehen peenis on (joskus) hassun näköinen juttu. Samaa voisi sanoa posliinista, useimpien kohdalla.
Kysyisinkin nyt naisilta..tuoko brassi/posliini itselle jotain extrtaa joko omaan oloon tai nautintoon sexissä?
Lyhyesti: mikä tossa brassi/posliinihommassa on "se juttu"? Visuaalisesti se ei (siis minun mielestäni) toimi lainkaan.
Sen sijaan kyllä: siististi tehty kiitorata, se on aivan huippu! Ja heti värähtää! Kommentteja..sekä miehiltä että naisilta.
ei kiinnosta jonkun random jampan mielipide! oma mies tykkää. ja itselläkin on seksikäs ja siisti olo, kun koko värkki näkyy kunnolla. sehän vasta seksikästä on! karvat kätkevät sen koko kauneuden piiloon.
Miten Ap tänne eksyi mammat ei hoida "tiukkaa" alapäätänsä."se on mun ikioma viddu"
No sitähää mää just kysyin: eli sä tykkäät ja oma mies tykkää. Asia bueno, ja just että makuja on erilaisia.
Koitin vaan tuoda sen mielipiteen esiin, että brassi ei esteettisesti ole kaikkien mielestä paras. Hyvin hoidettu kiitorata on sellainen, että värkkiosaston koko kauneus on 100% nähtävillä. Tiedätte kyllä.
Ja että myös naiset tiedostavat, että välttämättä kaikki miehet ei pidä posliinia parhaana vaihtoehtona. Osa miehistä kyllä pitää.
Kehtaako reippaasti ylipainoinen mennä brassiin?
Mä sokeroin itse; halpaa helppoa ja eipä.voi valittaa jäljestä.
Ehdottomasti ajeltu vaikka nykyään vaihteluksi voisi joku kiitoratakin olla kiva. Mutta sieltä huulien kohdalta kaikki pois. M43
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ajeltu vaikka nykyään vaihteluksi voisi joku kiitoratakin olla kiva. Mutta sieltä huulien kohdalta kaikki pois. M43
Juuri näin! Nam ja yes!
On se aika kamalaa, mutta alapäästä tulee silkkisen pehmeä.
Mua sattui niin paljon etten ekoilla kerroilla pystynyt kaikkien karvojen poistoon. Siihenkin tottuu ja viimeksi otettiin kaikki pois. Tekijöissä on eroja, joten jos sua ei satu, kannattaa pysyä samalla ja jos taas on ihan kamalaa kidutusta, kokeile seuraavalla kerralla toista.