Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Säännönmukaisesti kaikki wc-altaan pesuaineet ja raikasteet haisee inhottavan pistävälle.
Oregano :( Tämän syynä on lapsuuden kokemus, kun olin oksennustaudissa. Jostain syystä minut käskettiin mennä naapurin tytön syntymäpäiville. Annoin lahjan ja kortin, istuin pöytään ja sanoin etten valitettavasti voi syödä kun olen kipeä. Perheen isä länttäsi silti lautaselleni ison pizzapalan ja sanoi "täällä ei nirsoilla" sellaiseen äänensävyyn etten uskaltanut sanoa vastaan. Vedin pizzan naamaan ja juoksin kotiin oksentamaan. Tämän jälkeen oreganon haju on aina inhottanut minua.
Vierailija kirjoitti:
Hometalossa asuvan vaatteet.
Ja vanhassa puutalossa asuvan, tunnistan vaatteiden hajusta, sellaisesta tunkkaisesta pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen kalatiskit! Pakko kiertää kaukaa.
Voi, mä rakastan sitä tuoksua. Tiedän että se on omituista, mutta raa'an kalan haju saa minut ihan hurmioon ja tulee nälkä.
"käyn vain kerran työpäivän aikana pissalla enkä jaksa juoda vettä" -haju työpaikan vessassa
Suttuinen, hormoneissa kylpevä teini, jolla halpaa hajuvettä (Victoria Secret tms)
zsdcb kirjoitti:
Suttuinen, hormoneissa kylpevä teini, jolla halpaa hajuvettä (Victoria Secret tms)
Samoin pienet lapset, joissa on usein joki määrittelemätön, hapan tuoksu.
Jotkin pesu- tai huuhteluaineet jättävät vaatteisiin sellaisen tuoksun joka on minusta aivan sietämätön. Olen kerran ostanut itsekin vahingossa pesuainetta joka teki vaatteisiin ko. hajun, oli pakko nakata ekan käytön jälkeen pullo pois. Harmi etten kirjoittanut ylös mikä se oli se vältettävä... No, hajusteettomat ovat aika varma valinta =)
Banaani, yhdistän hajun lämpimässä muhineisiin roskiin.
Sytytysneste, naapurit käyttää tätä välillä niin runsaasti grillatessaan että koko meidän kämppä käryää +5 min. Mua inhottaa/ahdistaa monet muutkin "kemikaalihajut" kuten bensa, hiuslakat, kynsilakanpoistoaine yms.
Keitetyt munat ja kypsennetty kaali vaikka molempia syönkin.
Tietyt tuoksuvat kasvit, kuten kielot, syreenit, ruskoliljat ja tuomi on ikäviä haistaa vaikka tavallaan tuoksuvat hyvältäkin. Tuntuu oudolta nenässä... :D
Alkoholin/viinan haju muissa kun ei ole itse juonut, ehkä etovin tuoksu mitä tiedän!
Pihlajan ollessa kukassa tulee päänsärky, vaikka sen kukat kauniita ovatkin.
Vanha viina toisen ihmisen hengityksessä.
Entisten aikojen nahkatakit, karisalmelaisnahkatakit, sellaiset haisevat pahalle.
-Paistettu possu kaikissa muodoissa, siis jauhelihana, pekonina, joulukinkkuna jne.
-Koiran haju.
Erittäin Hieno Suomalainen Shampoo haisee lapsuuden traumalle.
Kiukaalle heitettävä menthol-löylyhaju. Saa aikaan lähes migreenin kaltaisen päänsärkyä.