Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Muovailuvaha. Muistan, että jo lapsena silmät vetistivät muovaillessa 70-luvulla, ja kun oman lapsen sain 2000-luvulla, niin sama ongelma.
Ennen pyhiä haistoin ensimmäistä kertaa lämpimän tuoreen mämmin hajun. Aivan kauhea haju, kuin joku huono kotikalja.
Keitetyt nakit haisee raadolta. Voimakkaat pyykinpesuaineet + tupakanhaju jossain ihmisessä hänen ohikulkiessasn saa aikaan irvistelyä.
Sateisena päivänä koulun käytävä hikisten penskojen mentyä luokkaan, kun ne takit ja tumput ja kengät on siellä käytävässä. En edes ala miettiä sitä luokkahuoneen hajua. Säälin opettajia.
Yläasteen tyttöjen pukuhuone liikuntatunnin jälkeen. Hiki, pesuaineet, hormonit, meikit, hiuskiinteet, vaatteiden kemikaalit.
Verkot jotka unohtuneet veteen ja täynnä kuollutta, mätänevää kalaa. Tämä on pahin haju minkä olen kohdannut.
Kookoshajuvesi :D Oli yhteen aikaan aika suosittu..
Pallihiki ja vanha viina. Vanhat koirat.
Kaikki tuoksukynttilät. Sinänsä tuoksu ok, mutta kauhee jysäri seuraa aina niistä :/
Halpakauppojen oudonnimiset huuhteluaineet! Muutamaa kokeillut, tuntuu että koiraakin ärsytti suunnattomasti niiden hajut. Ei koskaan enää.
Hajusteeton pyykinpesuaine. Vaikka siinä "ei ole hajua" niin silti siinä on se tietty haju.
Kauppojen kalatiskit! Pakko kiertää kaukaa.
Mulla hajustetut pyykinpesuaineet, enkä ole hajusteallerginen. Tai ei ne ole tavallisia ne hajut, vaan kamalia.
Minttu, piparminttu, porsaanliha, diesel... Yök!
Energiajuomat. Varsinkin julkisissa, kun sitä oksettavaa löyhkää ei pääse pakoon. Asematunnelin Lush. Ohimennessä pitää olla hengittämättä. Miten ihmiset voivat olla siellä töissä?
Bensiini. Se haju laukaisee migreenin.
Kahvipissa. Yleensä vanhempia rouvia työpaikalla, jotka eivät juo vettä vaan kahvia mustana tai tosi tummana ja se sitten haisee vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat. Varsinkin julkisissa, kun sitä oksettavaa löyhkää ei pääse pakoon. Asematunnelin Lush. Ohimennessä pitää olla hengittämättä. Miten ihmiset voivat olla siellä töissä?
Totta. Mulla on migreeni ja se laukeisi heti tuolla
Uuden auton haju. Ainakin ruotsalaisessa autossa haisee uutena hiukan sellainen hiukan epämääräinen nahka.
Banaanin lemu