Mitä peliä eroa halunnut exäni pelaa?
Olemme siis hiljattain eronneet. 10 vuoden suhde ohi. Lopulta päädyimme tähän päätökseen, koska exäni mielestä meillä on pahoja kommunikaatio-ongelmia, joita ei voi enää korjata. Ex väittää, että olen hänen elämänrakkaus, mutta haluaa silti luovuttaa ja erota. Uutta naista exällä ei ole, eikä ex edes halua sellaista - haluaa olla kuulema yksin ja "parantua" ongelmistaan.
Ex haluaa olla kuitenkin ystävä. Itse olen sanonut, etten pysty olemaan ystävä, koska minulla on vielä niin paljon tunteita. Ex jankkaa, että haluaa olla ystävä kun olen siihen valmis. Hän haluaa pitää ystävyyssuhteemme ja jos kysyn, mitä mahdolliset uudet naiset mahtavat pitää ystävyydestämme, hän sanoo ettei kiinnosta. Jos tulevat naiset eivät kestä ystävyyttämme, saavat lähteä. Ystävyytemme kuuluu syvä henkinen yhteys, enkä usko kenenkään naisen sellaista kestävän.
Olen ihan pyörällä päästäni miksi ex käyttäytyy noin. Olen kysynyt onko hän minulle mukava siksi, että hänellä on niin kova syyllisyys erosta. Väittää ettei ole. Väittää, että haluaa aidosti pysyä elämässäni, mutta vain ystävänä. Seksiä meillä ei ole, joten sitä ex ei tule minulta saamaan, eikä ystävyys voi liittyä siihen.
Onko exäni käytös pyyteetöntä vai mitä peliä hän pelaa?
Kommentit (53)
Tyypillinen mies, joka haluaa syödä kakun ja säästää sitä. Eli roikottaa sua mukanaan kunnes löytää uuden. Sitten loppuu "ystävyys" kuin seinään.
haluaa roikottaa minua? Väittää nimenomaan ettei halua. Haluaa olla ystävä kanssani vaikka löytäisi uuden
Vierailija kirjoitti:
haluaa roikottaa minua? Väittää nimenomaan ettei halua. Haluaa olla ystävä kanssani vaikka löytäisi uuden
"Väittää nimenomaan ettei halua" -> sinä uskot silmät kirkkaina?
No sillä ei ole väliä mitä se toinen tahtoo ja onko hänellä taka-ajatuksia. Exäsi ajaa nyt omaa etuaan ja hän luo nyt omaa tulevaisuuttaan ilman sinua. Hämmennys ja ristiriitaiset viestit kuuluvat eron aikaan, ennen sitä lopullista irtiottoa. Anna hänen oireilla itsekseen ja pidä ensisijassa itsestäsi huolta.
Tärkeintä sinulle on se mitä sinä tahdot.
Ennemminkin tuntuu, että ex roikkuu minussa! Enkä yhtään ymmärrä miksi joku haluaa jättää elämänrakkautensa. Itse aion ottaa etäisyyttä exään, koska en pääse hänestä muuten yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en uskoisi?
En saanut selvää, onko ap mies vai nainen.
Joka tapauksessa kuulostaa siltä, että ex haluaa vapauden kokeilla vieraita tai jotain yhtä tiettyä vierasta ja option palata yhteen ap:n kanssa, ellei saakaan sitoutettua itseensä ketään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en uskoisi?
Miksi uskoisit? Jos ihminen on kykenevä tuon mittaluokan manipulointiin, kyllä hän kykenee valehteluunkin.
Hän kuulema rakastaa minua aidosti japitää minua hienona ihmisenä ja siksi haluaa olla ystävä. Syyllisyydellä ei ole asian kanssa tekemistä.
Koira heinäkasassa: itse ei söisi mutta ei toisillekaan antaisi. Eksä haluaa varmistaa ettet sinä löydä ketään kainaloosi.
Vierailija kirjoitti:
En saanut selvää, onko ap mies vai nainen.
Joka tapauksessa kuulostaa siltä, että ex haluaa vapauden kokeilla vieraita tai jotain yhtä tiettyä vierasta ja option palata yhteen ap:n kanssa, ellei saakaan sitoutettua itseensä ketään parempaa.
Minä, Ap,olen nainen ja eron mies. Ei halua enää palata yhteen. Tästä ollaan puhuttu. Meidän juttu on lopullisesti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en uskoisi?
Vaikkapa siksi, että teot puhuvat päinvastaista. Et sinä ole mikään oikea elämänrakkaus jos erota haluaa. Toki tunteita voi vielä olla, mutta ei tarpeeksi. Sinua käytetään tukipylväänä ihan vain siihen saakka, kun löytyy se uusi elämän rakkaus ja teidän ystävyys loppuu siihen.
Toki voit hakata päätä seinään, roikkua eksässäsi, väittää että eksä se on sinussa kiinni ja tulla sitten vaikka vuoden päästä tälle palstalle itkemään miten se paras kaveri eksä ei enää haluakaan tavata, kun löysi uuden naisen ja miten se uusi nainen on ihan kamala mielenvikainen korppikotka, kun estää teidän jalon ystävyyssuhteen.
Onko siis tosiaan niin, että ei ole mahdollista, että ex haluaa oikeasti olla ystäväni? Itse voisin olla valmis ystävyyteen, mutta en vielä.
Ei sillä ole väliä haluaako hän olla ystäväsi. Haluatko jatkaa ystävinä? Jos haluat niin sitten rakennatte ystävyyden. Jos et niin sitten ette ole enää yhteudessä.
En nyt ihan ymmärrä. Sanot otsikossakin, että mies pelaa jotain peliä. Sitten kuitenkin hämmästelet, kun sinulle sanotaan, että hänellä on taka-ajatuksia. Miksi kyselet, kun et selvästi halua vastauksia?
Veikkaan gta5 tai supermario bros