Naisen erektio
Tiesittekö, että naisellakin voi olla erektio, ja se on aivan yhtä sykkivä ja kosketusta kaipaava kuin miehenkin. Ei vaan yhtä näkyvä, onneksi.
Sitä ei yleensä erektioksi kutsuta, mutta googlatkaa.
T. Nainen, jolla ON erektio (ei penistä)
Kommentit (13)
Joo, sehän on siellä sisällä lähes kokonaan. Liian ulostuleva ja pahasti penistä muistuttava on turn of.
Kyllä minulla kiihottuessa klitoris on näkyvissä vaikka ei kovin iso ole. Eihän se miehen erektioon ole verrattavissa mutta näkyy se vähän ja kosketus tuntuu tosi hyvältä vaik nuorempana olikin vähän arka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla kiihottuessa klitoris on näkyvissä vaikka ei kovin iso ole. Eihän se miehen erektioon ole verrattavissa mutta näkyy se vähän ja kosketus tuntuu tosi hyvältä vaik nuorempana olikin vähän arka.
Onko hyvä tunne kun sitä nuollaan ja imetään ?
Minulla on uimahallissa usein erektio
Olen tehnyt hakemuksen ja se on hyväksytty, minusta on hienoa olla kanssasisarten kanssa löylyissä
-Mirjam/Mikko
Jos naisen klitorikseen tulee pieni erektio niin sillon erektiolääkeet pitäisi vaikutaa myös naisen erektioon.
Kyllähän tuo kerrottiin jo yläasteen valistusmatskussa. "Tytöllä seisoo", siinä sanottiin.
Kun olin jotain 11-12v niin löysin vahempieni kirjahyllystä lääkärikirjan. Istuin saunassa jostai syystä muka piilossa ja luin näistä miesten ja naisten paisuvaisista. Tästäkö nyt sitten on kysymys 'aikuisten kesken'?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uimahallissa usein erektio
Olen tehnyt hakemuksen ja se on hyväksytty, minusta on hienoa olla kanssasisarten kanssa löylyissä
-Mirjam/Mikko
Jestas mikä SIVALLLUS woken pläsiin! Mietitkö tunnin?
Kyllä niitä isompiakin löytyy, se mikä kerran tuli vastaani. Sillä oli ainakin 2 cm pitkä glitoris, sitä oli kiva nuolla välillä ja ottaa suuhuni ja imeä sitä. m