Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa mutta vihdoin vastasin vonkaajan viesteihin

Vierailija
20.04.2017 |

Tunnen kyseisen tyypin yli 15 vuoden takaa, koskaan meillä ei ole mitään tapahtunut. Tiesin silloinkin että on kiinnostunut vaikka seurusteli toisen kanssa. Kuuden vuoden ajan on aina silloin tällöin tullut viestejä ja yleensä en ole vastannut mitään. Mutta nyt jostain syystä sitten viikko sitten vastasin, kai halusin tietää mitä asiaa sitä on (vaikka tiesinkin sen). En ole tuosta ihmisestä oikeasti kiinnostunut mitenkään ja "suhteellisen" onnellinen parisuhteessani. Tarkoitan sitä että jos haluaisin pettää niin valitsisin täysin jonkun toisen. Ehkä tylsyys sitten iskee niin pahasti tai sitten sitä egon pönkitystä kaipaa... Jotain kai on vialla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt mitä vastasit? Mulla on pari miestä perässä kanssa enkä ole antanut periksi enkä anna. Kaverillisia juttuja rupatellaan.

Vierailija
2/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelin kuulumisia ja se tuhmia... :D Eli siis todellinen vonkaaja kyllä. Ja naimisissa sekin ja lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa oikeestaan ole mitään tapahtunut. Voithan sä sanoa sille että ei kiinnosta, jos omatunto soimaa.

Vierailija
4/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kommentoin aina jotain "tapani mukaan" tuhmaa sen viesteihin.. Mietin että miksi edes noteeraan kun kaiken pitäisi olla hyvin elämässä. Tosin olen aika monta vuotta ignoorannutkin jo..

-AP

Vierailija
5/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin samasta puoli vuotta sitten. Mullakaan ei avioliitossa tai elämässä "mitään vikaa". Se nyt vaan oli hauskaa ja tuntui hyvältä. Ihan vaan leikillään jotain kivaa pikkutuhmaa. Siitä lähtien ollaan päivittäin jatkuvasti viesteilty, nyt ahdistaa koska olen rakastunut enkä osaa enkä halua enää lopettaa. Olen täysin riippuvainen "seksistä" ja huomiosta tältä toiselta mieheltä. Naimisissa olen ja lapsia on.

Vierailija
6/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kommentoin aina jotain "tapani mukaan" tuhmaa sen viesteihin.. Mietin että miksi edes noteeraan kun kaiken pitäisi olla hyvin elämässä. Tosin olen aika monta vuotta ignoorannutkin jo..

-AP

Niin mäkin mietin että miksi vastaan vaikka kaikki on hyvin ja mulla ei ole aikomustakaan erota. Ei mulla kyllä ole aikomusta pettääkkään.

Vierailija
7/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Niin mäkin mietin että miksi vastaan vaikka kaikki on hyvin ja mulla ei ole aikomustakaan erota. Ei mulla kyllä ole aikomusta pettääkkään.

Ei mullakaan ollut. Mutta nyt en muuta enää ajattelekaan. Ja kai tää on ajat sitten pettämisen rajat ylittänyt vaikkei vielä mitään irl ole tapahtunutkaan.

Vierailija
8/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan rakastuvani, mutta joku siellä on sen 15 vuoden ajan kytenyt näköjään molemmilla... Minulla ei ole lapsia.

-AP

Vierailija
9/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se tilanne että mies on kyllä vuosien saatossa jutellut useammankin "naiskaverin" kanssa.. ja niistä on riitojakin ollut. Lopetti sen tietääkseni vuosi sitten kun yksi näistä sitten kävi liiankin tuttavalliseksi ja sain siitä tietää. Silloin sanoin että itse en ole mitään sellaista koskaan tehnyt, että olisin jutellut jonkun kanssa tuolla tavalla. Nyt sorrun kuitenkin siihen itse. Tai no, ajattelin sen lopettaa ja vaikka tänään laittoi viestiä niin en vastannut. Tämä ei todellakaan ole se ihminen kenen kanssa johonkin alkaisin jos alkaisin.. tai "kostaisin".. Siitä huolimatta se huomio tuntuu nyt hyvältä, ja olen tunnontuskissani, koska tavallaan mies on tehnyt sitä samaa mutta toisaalta ei tällaisessa tilanteessa.. Että oltaisiin tunnettu 15 vuotta jne.. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän