Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAlOYHTIÖN STALKKERI

Angel2017
20.04.2017 |

Asiani koskee vireaspaikkoja. Käyn ystävieni luona ja autoni on jatkuvasti silmätikkuna. Kyseinen auto on hieman näkyvämpi kuin muut pihalla olevat, olen huomannut että eräitä asukkaita häiritsee kun jätän auton vieraspaikalle vaikka olen vieras. Ovatko nykypäivänä ihmiset näin epätoivoisia ja sairaita?
Minua häiritsee tuo anonyymi heippalappu tuulilasissa. Mitä helv.....ä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh nä on näit Mielenterveyden potilaita, jatkuva pakkomielle ikkunaan ja kyylätä parkkipaikka :)

Vierailija
2/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, uskoisin että joku eläkkeellä oleva tai yksinäinen sairas susi jolla ei ole elämää.

Kehottaisin olla välittämättä. Tuo on pelkkää turha ihminen tai masentunut.

Et ole ainoa tämän saman ongelman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä riittää Suomessa. Jollakin on ollut tylsää ja hän seuraa sinua kun kerran telkusta ei tuu mitään niin olet paras viihdeohjelma(liveshow). Haha you really are famous.

Vierailija
4/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen stalkkeri on valinnut sut uhriksi:) haistata sille pitkät kun jää kiinni.

Vierailija
5/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jos et aja tavallisella perheautolla ilmestyy aina lappu "siirrä romukasasi" "voisitko jättää romusi muualle, koska tämä on tarkoitettu vieraille" jne. Ja ihan on auto siinä ruudun sisällä kuten pitää, oikealla paikalla ja olet taloyhtiössä asuvan luona vierailemassa. Tuttu juttu! :) Ilmeisesti auto on liian näkyvä ja pilaa parkkipaikan imagon. Osta farmari ja mielellään alle 10v vanha niin saat parkkeerata jatkossa autosi vieraspaikalle ilman heippa lappuja ;)

Vierailija
6/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä stalkkerit tuu ikinä kasvotusten sanomaan mitään. Pelkureita idiootteja. Mielenterveys potilaita. Eihän se tarkoita sitä ettei terapian potilas tai sairas ihminen olisi taloyhtiössä stalkkeri. Useimmat johtajatkin ovat psykopaatteja.

Suomessa tosiaan on valtava määrää sairaita ihmisiä jotka ovat lääkityksessä niin en yhtään ihmettele tämän kaltaisia tapauksia. Heiltä kyllä pitäisi kieltää kaikki tuollaiset touhut ja laittaa PAKKOHOITOON!!!

Vierailija
7/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaisten ihmisten takia ne on masentuneita. Kun joku päivä löydät itses yksin masentuneena, neljän seinän sisällä, voit miettii miksi oot ihmisille vaan turha. 

Vierailija
8/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiireinen ihminen edes ehdi kyylätä jotai parkkipaikka haha. Normaaleilla TERVEILLÄ ihmisillä on elämää eli harrastavat jotain, eivätkä puutu toisten ihmisten asioihin.

Stalkkaaminen on sairaus, jolla ei ole oma elämää joten silloin stalkkaaja hakee elämää toisilta ihmisiltä.

Kyllä lääkityksen tarpeessa hahahhahah

Vierailija
9/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuu huuuu vieraspaikka hahahah :D ei hitto mihin tämä maailma on oikein menossa.

Vierailija
10/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonparkki kirjoitti:

Huuu huuuu vieraspaikka hahahah :D ei hitto mihin tämä maailma on oikein menossa.

Niin eikös maailmassa ole vakavampia ongelmia kuin parkkipaikka johon ei kuole, eikä nälkiinny.

Vierailija
11/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEMURHA olisi hyvä vaihtoehto näille stalkkaajille, ainakin pääsisi eroon tuskista :):) jippiii

Vierailija
12/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun naapurilta. Missä päin suomea asut?

Vierailija
13/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä heippalapussa sanotaan? Laita siihen itse odottamaan heippa-lappu, että olet asunnon x vieraana ja puhelinnumerosi, jos on jotain asiaa. Eiköhän laput lopu. 

Vierailija
14/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voooi eei, mulla on ihan liikaa kokemuksia näistä stalkkareista. En jaksa edes kertoa enempää. Sairaita ihmisiä, eläkeläisiä, vanhojapiikoja ja usein myös alkoholisoituneita.

Vierailija
15/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan hitosti, kun mun naapuri käyttää taloyhtiön kahta vieraspaikkaa omanaan ihan joka ikinen päivä ja vielä parkkeeraa päin persettä ettei kukaan oikea vieras siihen parkkiin mahdu. Joku läskipaska joka ei jaksa ilmeisesti kävellä normiparkista sataa metriä ovelleen.

Vierailija
16/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun naapurilta. Missä päin suomea asut?

Eikö ne stalkkaajat ole kaikki samiksia :)Valitettavasti en voi kertoa henkilökohtaisia tietoja.

Ap

Vierailija
17/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä heippalapussa sanotaan? Laita siihen itse odottamaan heippa-lappu, että olet asunnon x vieraana ja puhelinnumerosi, jos on jotain asiaa. Eiköhän laput lopu. 

Valitetaan että en ole talon vieras vaikka olen. Siirrä autoasi tai esim. jotain perättömiä asioita ja uhkailua.

Ap

Vierailija
18/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ihan hitosti, kun mun naapuri käyttää taloyhtiön kahta vieraspaikkaa omanaan ihan joka ikinen päivä ja vielä parkkeeraa päin persettä ettei kukaan oikea vieras siihen parkkiin mahdu. Joku läskipaska joka ei jaksa ilmeisesti kävellä normiparkista sataa metriä ovelleen.

No siis kannattaa oikeasti ottaa selvää miksi käyttäö vieraspaikkaa, joissakin taloyhtiöissä on selvästi merkattu että vieraspaikoille ei saisi parkkeerata talon asukas, mutta tuossa tapauksessa monet jopa voi sekoittaa vierailijan ja ilmoittaa autosta isännöitsijälle ja jälkeenpäin tuleekin ilmi että ilmoitus on ollut virheellinen. Asukkaalla ehkä ei ole saatavilla omia parkkipaikkoja jolloin voi olla jonossa tai ehkäpä voi olla sairas voi olla kulumat jaloissa. Ethän sinä voi tietää miksi oikeasti joku käyttää tiettyjä parkkeja.

Kyllä on vieraspaikkojen väärinkäyttäjiäkin, mutta kehottaisin kysymään suoraan henkilöltä miksi jne... jos sinua ihmetyttää. Tuossa on juuri se virhe kun joku valittaa viattomista. Eli ota selvää ensin. Syitä voi olla enemmän kuin uskotkaan.

Tunnen erään miehen joka muutti ihanaan alueeseen ja hänelle annettiin oma parkki jolloin parkkipaikka oli marjapuun alla uskokaa tai älä auto oli päivittäin paskan alla. Mies joutui kovasti pyytämään uutta parkkipaikkaa eikä ikinä saannut sellaista jolloin hän joutui jatkossa turvautumaan vieraspaikkoihin. Eihän sitä joka helvetin päivää voi mennä pesemään autoa jossa oli erittäin kovaa kakka marja seosta linnun jäljiltä.

Vierailija
19/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Tapauksesi kuulostaa siltä että kyseiset parkkipaikka kyttääjät terrorisoivat ja häiritsevät sinua. Voit kyllä tehdä rikosilmoituksen häirikönnistä ja perättömien tietojen levittämisen vuoksi. Tunnen vastaavan tapauksen ja tarinaan liittyi silloin isännöitsijä, media ym.

Olet etuoikeutettu jättämään autoasi aina kun haluat vieraspaikoille vieraana. Missään suomen laissa ei ole kiellettyä jättää autoa parkkiin ellei muuta ole sanottu lisäkylteillä tai jos valvontaa on tehostettua(yksityisellä PV) se on taas eri asiaa max 4 h max 6-24 .....

Anna heippalappujen tulla vaan, heitä roskiin ja hymyile :) fuck those grannies..... hahaha

Vierailija
20/27 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thinktwice kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis kannattaa oikeasti ottaa selvää miksi käyttäö vieraspaikkaa, joissakin taloyhtiöissä on selvästi merkattu että vieraspaikoille ei saisi parkkeerata talon asukas, mutta tuossa tapauksessa monet jopa voi sekoittaa vierailijan ja ilmoittaa autosta isännöitsijälle ja jälkeenpäin tuleekin ilmi että ilmoitus on ollut virheellinen. Asukkaalla ehkä ei ole saatavilla omia parkkipaikkoja jolloin voi olla jonossa tai ehkäpä voi olla sairas voi olla kulumat jaloissa. Ethän sinä voi tietää miksi oikeasti joku käyttää tiettyjä parkkeja.

Kyllä on vieraspaikkojen väärinkäyttäjiäkin, mutta kehottaisin kysymään suoraan henkilöltä miksi jne... jos sinua ihmetyttää. Tuossa on juuri se virhe kun joku valittaa viattomista. Eli ota selvää ensin. Syitä voi olla enemmän kuin uskotkaan.

Tunnen erään miehen joka muutti ihanaan alueeseen ja hänelle annettiin oma parkki jolloin parkkipaikka oli marjapuun alla uskokaa tai älä auto oli päivittäin paskan alla. Mies joutui kovasti pyytämään uutta parkkipaikkaa eikä ikinä saannut sellaista jolloin hän joutui jatkossa turvautumaan vieraspaikkoihin. Eihän sitä joka helvetin päivää voi mennä pesemään autoa jossa oli erittäin kovaa kakka marja seosta linnun jäljiltä.

No joo ymmärtäähän sen että joillakin voi olla hyvät syyt vaikka fyysien puolen kannalta, että autoa saa pitää tietyssä paikassa. En kuitenkaan usko että tuommoinen parikymppinen hieno leidi joka ramppaa vitoskerrokseen ja takaisin rappuja oikein ketterästi edestakaisin pitkin päivää omistaisi jotain kovin suurista fyysistä vaivaa tuon paikan ansaitsemiseen :D Onneksi tuo tosin vihdoin pakkaamassa kamojaan, kun kaikki muutkin saivat tarpeekseen kyseisen henkilön ja tämän vieraiden aiheuttamista häiriöistä. Eipähän tarvi pelätä rappukäytävään mennessään että mimmoista kamapäätä sielä tulee vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi