Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kannattaisi menetellä, jos kotiin tulee yöllä murtovarkaita? Esittää nukkuvaa?

Vierailija
20.04.2017 |

Asun pienessä yksiössä, jossa heti ovelta näkee sänkyyni. Olisiko murtovarkaiden tullessa viisainta esittää nukkuvaa?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut tuota samaa. Itse olen päättänyt alkaa huutaa heti kun kuulen rapinaa, että älkää tulko tänne, olen kotona.

Vierailija
2/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yöpöydän laatikossa helvetin terävä veitsi jota aion käyttää jos jotain tuollaista tapashtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsi, pesäpallomaila, imurin metallinen varsi etc. Oma koti on pyhä.

Vierailija
4/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsi yöpöydän laatikossa ei ole hyvä, sillä oikeus päättelee sinun suunnitelleen puukotusta. Käytä jotain, mikä voisi sattumalta olla käsillä. 

Vierailija
5/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitsi yöpöydän laatikossa ei ole hyvä, sillä oikeus päättelee sinun suunnitelleen puukotusta. Käytä jotain, mikä voisi sattumalta olla käsillä. 

Voihan sitä väittää että nappasi veitsen keittiöstä kun tilanne oli päällä.

PS. filerausveitsi on terävä, mutta ei kestä puukottamista.

T. A.A.

Vierailija
6/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yksiössä onkin yöpöydän- ja lusikkalaatikko samassa?

Vierailija
7/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuisin haulikolla. Enkä todellakaan ilmoittelisi mihinkään, vaan hävittäisin kilon palasina.

Vierailija
8/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli metriä pitkä, kilon painoinen teräksinen dildo on hyvä alibi.

Vierailija
9/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira, joka päästää kaikki sisään, mutta ei ketään ulos jos en anna lupaa. Testattu asuntoon työpäiväni aikana tunkeutuneen huoltomiehen kanssa tämä asia.

Vierailija
10/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa niin hyvät lukot, että rosvoja ei kiinnosta jäädä räpeltämään niitä! Sellaisen neuvon antaisin pelkääville naisille.

Vierailija
11/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään saa puolustaa.

Toki veitsen kanssa puolustautuminen pitää lopettaa heti kun mahdollista.

Jostain ihmeen syystä roiston puukottamisesta saa saman tuomion kuin ihmisenkin puukottamisesta.

Vierailija
12/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pienessä yksiössä, jossa heti ovelta näkee sänkyyni. Olisiko murtovarkaiden tullessa viisainta esittää nukkuvaa?

Luulen, että olet aika turvassa, jos yksiössä asut. Eiköhän ne murtovarkaat ole enemmänkin niiden isojen talojen ongelma..?

Vierailija
13/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira, joka päästää kaikki sisään, mutta ei ketään ulos jos en anna lupaa. Testattu asuntoon työpäiväni aikana tunkeutuneen huoltomiehen kanssa tämä asia.

Poliisin kommenttina olen joskus lukenut, että koira on todella tehokas murronestäjä. Karttavat usein koteja, joissa on räksy, ymmärrettävistä syistä. Tärkeimpänä lienee meteli ja hässäkkä.

Vierailija
14/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuisin haulikolla. Enkä todellakaan ilmoittelisi mihinkään, vaan hävittäisin kilon palasina.

:D repesin

Vierailija
15/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin lähinnä skenaariota jossa yksi tai kaksi murtomiestä saa minulta turpaan. Ainoa vaihtoehto olis vain tappaa ja paloitella ne, muuten menetän työni pahoinpitelyn takia. Näin toimii oikeusvaltio.

Vierailija
16/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin lähinnä skenaariota jossa yksi tai kaksi murtomiestä saa minulta turpaan. Ainoa vaihtoehto olis vain tappaa ja paloitella ne, muuten menetän työni pahoinpitelyn takia. Näin toimii oikeusvaltio.

Minä en näkisi enkä kuulisi yhtään mitään ja lainaisin naapurille muovisia jätesäkkejä ilman kysymyksiä.

Vierailija
17/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykässä.hyvä olla 112 sovellus ja soittaa heti siihen ja puhelin kaiuttimelle

Vierailija
18/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pesismaila, kirves ja suihke ihan käden ulottuvilla,sekä mulla on erittäin ruma ääni (ja naama)...

Vierailija
19/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun alasti joten karkuun lähtee kaikki jos sängystä nousen

Vierailija
20/65 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näkisi enkä kuulisi yhtään mitään ja lainaisin naapurille muovisia jätesäkkejä ilman kysymyksiä.

Kiitos. Kyllä tässä on teksasin meininki ihan kohdallaan. Kotini on linnani. Todellakin pitäisi ihmisoikeudet lentää helvettiin siinä vaiheessa kun kotiin tunkeudutaan. Ei siinä tiedä aikooko se roisto vain ryöstää, vai myös raiskata/tappaa. Sen tason ihminen sietääkin saada haulikkoa ilman mitään kysymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi