Vain todella eläinrakas ihminen voi sanoa näistä kuvista: "herttaisia kuvia".
Muille nämä ovat kauhistus ja puistatus. Hrrr...
Kommentit (28)
Toi sipulit kaatanut kisu on kyllä aika söpö. Ja säälittää, kun sitä uhkaillaan. Ja aika huvittava se suihkuverhojen repijä.
(en ole edes kissaihminen, en haluaisi omaa kissaa)
Vierailija kirjoitti:
Toi sipulit kaatanut kisu on kyllä aika söpö. Ja säälittää, kun sitä uhkaillaan. Ja aika huvittava se suihkuverhojen repijä.
(en ole edes kissaihminen, en haluaisi omaa kissaa)
Sillä suihkuverhoa repivällä kissalla oli kyllä aika hauska haara-asento. 😂
Meillä yks koira ja kolme kissaa, eikä kukaan heistä ole ikinä tuhonnut mitään :) Siksi pystynkin nauramaan noile kuville :D Meillä käynyt hyvä tsägä!
Minua säälittää se kissa joka sai kuulovaurion ja trauman. Poloinen on ollut hädissään.
On söpöjä ja naurattaa, koska eivät ole omia :D
Pikkuvikoja :D On tuota tuhoa tullut omaankin kämppään, irtaimistoon lähinnä. Tylsäähän se olis elämä jos ei mitään yllätyksiä koskaan olis.
Mulla on kissat kunnostautunu siinäkin, että pistävät netflix-sarjan pyörimään keskellä yötä ja jos on jäänyt äänet isolle, niin naapurit varmaan kiittää (yritän muistaa laittaa aina äänet pois, varmuuden vuoksi).
Ihania kisuja ja tuo oven tuhonnut koira on niin huikee.
Ihan pätö romuja rikottu!! Ei varmaan kenenkään talous noista kaadu. :O
Viimeinen kuva oli kyllä tosi söpö.Meillä 3 ragdoll kissaa ja aina vastassa siisti koti.
Ainoat sotkut tehdään me ihmiset.
No meillä kotikin selkeä.
Siis noi ilmeet! 😂😂
"Älä tuijota sokeasti pikkuasioihin. Tärkeintähän on että me rakastamme toisiamme!" 😍💖💕
Juuh, herttaisia ovat. Itselläni aivan käsittämättömän hyvin käyttäytyvä kissa, se ei koskaan ole esim pudotellut tavaroita mistään. Oli 7v tullessaan meille eikä aluksi tahtonut käsittää että sen pitää mennä "pöydälle" päästäkseen kulkemaan ikkunasta ulos. En tiedä ymmärsikö selitykseni että "tämä on kaappi, ei pöytä, kaapin päällä saat loikoilla vapaasti, se on sun mesta". Muiden tasojen tai pöytien päälle ei ole pyrkinyt ikinä, vain ikkunan edessä olevalle.
Jyrsijöiden sisälle tuominen ei tietenkään ole tuomittavaa, aina on kehuttu että hieno saalis, syö pois ennen kuin jäähtyy.
Mulla on varmaan jokin vika kun en tunne mitään eläimiä kohtaan. Olisi kiva, jos voisin. Kaikilla on eläimiä ja laittavat kivoja lenkkeilykuvia ja "hellyttäviä" kuvia facebookkiin. Ei värähdä yhtään niille. Olen kyllä aivan pienestä asti pelännyt niin koiria kuin kissojakin. Tämä on asia, jota aina välillä harmittelen, varsinkin kun tuntuu, että eläimistä kuuluu tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan jokin vika kun en tunne mitään eläimiä kohtaan. Olisi kiva, jos voisin. Kaikilla on eläimiä ja laittavat kivoja lenkkeilykuvia ja "hellyttäviä" kuvia facebookkiin. Ei värähdä yhtään niille. Olen kyllä aivan pienestä asti pelännyt niin koiria kuin kissojakin. Tämä on asia, jota aina välillä harmittelen, varsinkin kun tuntuu, että eläimistä kuuluu tykätä.
Mulla on näin lapsien suhteen, omia ei onneksi ole. Sen sijaan juuri eläimille, varsinkin eläinvauvoille tulee lässytettyä samalla tavalla kuin lapsirakkaat lässyttävät vauvoille :D
Se stereoiden valopistettä raapinut ja vahingossa äänisäädintä koskenut bilekissa - juttu oli ihan hölmö. Mitä hauskaa eläimen kuulovauriossa on?
Eri asia, jos se oikeasti haluaisi raapia aina namiskat täysille ämyreistä.
Kukkaruukku- ja verhokissa olivat hauskoja. Koira ei, sillä se on todennäköisesti satuttanut anturansa.
Todella eläinrakas ymmärtää tuon koiran suuren ahdistuksen ja hädän ja ei hymähtele tipan tippaa tuolle ovikuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Todella eläinrakas ymmärtää tuon koiran suuren ahdistuksen ja hädän ja ei hymähtele tipan tippaa tuolle ovikuvalle.
Tämä! Koiralla on aivan järkyttävä eroahdistus ja on yrittänyt päästä omistajansa perään ovien läpi.
Kyseinen koira on suomalainen, ja tästä keissistä oli joskus juttuakin jommassa kummassa iltapäivälehdessä. Tavaraa oli tuhottu enemmänkin, mutta oven rikkominen karmeineen taisi vetää pohjat.
Repesin tuossa kohtaa kun tuli koira ja ovi....
Se vaan on niin kamalaa että se menee jo komiikan puolelle.