Ärsyttääkö ketään muuta Olli Lindholm?
On ollut ihme juntti Voicessa ja myötähäpeä on ollut suuri, kun on yrittänyt arvostella laulajia saati itse laulanut. Ei todellakaan osaa laulaa ja puhuu laulajien vireestä ihan kuin tietäisi siitä mitään. Lisäksi tiputtaa hyviä laulajia täysin mielivaltaisesti vailla mitään hyviä perusteluja.
Nyt on sitten tulevassa Vain elämää -kaudessa ja pilaa sen täydellisesti. Liikuttuu itkuun, kun muut laulavat "hänen laulujaan". Ei tarvitse nyt katsoa sitäkään ohjelmaa. Saisi poistaa tämän tyypin telkkarista kokonaan!
Kommentit (33)
On ärsyttävimpien ihmisten listalla kyllä top-viidessä, tai kolmessa. Ehkä MA Numminen menee ohi, ja joku lappalainen joikaaja.
Radiossa jos alkaa Yö soimaan, kanava vaihtuu aika äkäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Mutta tämä Ollin "lynkkays-kerho" kyllä ärsyttää. Mies on tehnyt niin legendaarisen uran Suomen mittakaavassa, että täysin laulutaidoton epävireinen öykkäri nyt ei sitä vaan pysty tekemään. Joten nänä teidän perustelut on ihan puutaheinää!
Kyllähän sä sen tiedät, että laulajalla ei tarvitse olla hyvä ääni eikä edes osata laulaa menestyäkseen. Vrt esim nämä laulukilpailuissa voittaneet, jotka osaa laulaa, mutta eivät tee itse musiikkia, niin ei pärjää sitten millään.
Olli on pelokas vanha mies, jota vituttaa, kun nuoremmat laukkoo ohi suosiossa ja ikätoveritkin ovat suositumpia kuin hän. Festarikeikoilla keljuilee nuoremmille esiintyjille ja faneista huomiota saavat vain ne muutamat kaksikymppiset. Huippuna antoi vielä potkut bändin lahjakkaimmille. Korni koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Mutta tämä Ollin "lynkkays-kerho" kyllä ärsyttää. Mies on tehnyt niin legendaarisen uran Suomen mittakaavassa, että täysin laulutaidoton epävireinen öykkäri nyt ei sitä vaan pysty tekemään. Joten nänä teidän perustelut on ihan puutaheinää!
Kyllä sitä joka karaokessa parempia laulajia on....
Yön paras ja tunnetuin biisikin on Jussi Hakulisen käsialaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Aamen!
Ihan helvetin ärsyttävä ja yksinkertainen typpi. Eikä se osaa edes laulaa, rääkyä kylläkin.
Mua ei enää ärsytä, mua raivostuttaa. Tänänkin ärsytti lehtiotsikko, kuinka Olli pelkäsi isäänsä. Onneksi ei ole pakko lukea.
Ei ole häävi laulaja, ja antanut muutenkin tönkön kuvan itsestään, mutta en nyt ihan tälle lynkkauslinjalle lähde. Jos ketään ei kiinnostaisi niin olisi jo haihtunut aikaa sitten jonnekkin. Antaa nyt vaikka sitten junttien pitää sankarinsa, kuka ikinä jaksaa kuunnella.
Melkoisen vaikutuksen saa Olli huomisessa Vain Elämää jaksossa tehdä, että täällä kanta häneen muuttuu. Mutta ai niin, eihän kukaan ainakaan myönnä edes katsovansa ohjelmaa :D
Vierailija kirjoitti:
On ollut ihme juntti Voicessa ja myötähäpeä on ollut suuri, kun on yrittänyt arvostella laulajia saati itse laulanut. Ei todellakaan osaa laulaa ja puhuu laulajien vireestä ihan kuin tietäisi siitä mitään. Lisäksi tiputtaa hyviä laulajia täysin mielivaltaisesti vailla mitään hyviä perusteluja.
Nyt on sitten tulevassa Vain elämää -kaudessa ja pilaa sen täydellisesti. Liikuttuu itkuun, kun muut laulavat "hänen laulujaan". Ei tarvitse nyt katsoa sitäkään ohjelmaa. Saisi poistaa tämän tyypin telkkarista kokonaan!
Tämän päivän iltapäivälehdissä vahvistuu taas käsitys, että punkkaria esittäneestä nuoresta on tullut juntti. Sana "esittänyt" tuossa siksi, että luultavimmin oli juntti jo silloin, mutta bändin muut jäsenet tuotti sen, että se ei päässyt näin kovasti esille.
Lindholm pilaa Yön maineen täysin.
Hirveä "mies". Kaikenkaikkiaan. Hirveä ääni.
Luulee itsestään liikoja yökkk😂
Ehkä +50 naisten päiväuni.. Ei muuta.
Haha, samat perustelut mulla! Pienestä voi maine olla kiinni ihmisten mielessä. Toinen on tuo juntti Rostedt, joka heitti jotain sovinistista läppää Twitterissä joku aika sitten, ja nyt vielä tuo marsuhomma. En voi sietää enää koko äijää.