Onko muita alastonkuvansa nettiin ladanneita, jotka kokevat sen johdosta kiusaamista ja häirintää netin ulkopuolellakin?
Itse olen mies ja lataillut tunnistettavia alastonkuviani nettiin jo vuosien ajan. Olen viime aikoina saanut kuulla tästä live-elämässäkin ja minun selkäni takana naureskellaan, minua osoitellaan ja toisinaan pilkataankin: "Hei, etkös sä ookin se nakkimulkkuinen pullero, joka laittaa aina mulkustaan kuvia nettiin?" jne.
Kommentit (9)
Etkö tosiaan tiedostanut tätä riskiä etukäteen? Miksi ne kuvat siis piti laittaa sinne?
Kuviasi julkaisemalla olet kerjännyt huomiota. Nyt sitä saat, mutta ei kelpaa. Mitä odotit?
Valehtelet että et ole ja sano että oot kyllä kuullu samat väitteet ennenkin.
Tämä voi valitettavasti olla totta koska onko täällä muka joku joka ei ole sitä nakkia koskaan nähnyt?
Joo mutta en välitä. Itse latasin ja tiesin että ne näkee kuka tahansa. Antaa niitten länkyttää. Ei kiinnosta hevonpaskaa. Tissit ja perse näkyy entä sitte?
Kyllä! Ja olen opettaja ja nainen. Laitoin silloisen poikaystäväni kanssa kuvia alastonsuomeen lukioaikana joskus 10 vuotta sitten, nuorena ja hölmönä. Laitoimme sekä molempien omia kuvia, että yhteiskuvia. Tein sen klassisen mokan, että laitoin myös kasvokuvia. Välillä tulee kyllä kuittailuja oppilaiden isiltä. Vaikkei ne kuvat kauaa olleet, niin ilmeisesti kasvot on jonkun mieleen jääneet. Jo vuosia sitten, kun olin päiväkodissa kesätöissä, joku lapsen isä tunnisti. Hän sanoi ensin: "Ootpas tutun näkönen. Ollaan varmasti nähty jossain." Sen jälkeen ei pariin viikkoon näkynyt ja sitten hän punasteli kun näki mut, ja sanoi: "Tota... Mä... Varnaan... Taisin erehtyä henkilöstä" ja oli sen jälkeen todella vaivautuneen oloinen, joten varmasti tunnisti. Jotkut ovat ihan suoraan kuittailleet.
Olet typerä, mitäs lataat? Sitä saa, mitä tilaa!