Suosittele hyvää konditoriaa pk-seudulla. Ristiäisiin tilaisin täytekakun ja voileipäkakun.
Kommentit (29)
muller-konditoria löytyy osoitteesta ensi ne kolme kaksoiveetä piste muller-konditoriapistecom
Kakuista löytyy kuvat ja hinnat
T. 24
No ei ainakaan Virolaisesta kaupasta Tikkurilasta suosittelee ostamaan mitään.
Todella härskiä asiakaspalvelua. Myyvät pilannutta ruokaa, muuttavat parasta ennen merkintöjä. Torakoita olen nähnyt ainakin Tikkurilan kaupassa. Ei todellakaan tee mieli ostaa sieltä mitään.
Ainoa haitta on se, että se sijaitsee Merikadulla Kaivarissa. Mutta koko tuotanto on taivaallista. Ikinä ei ole tullut pettymyksiä.
Jotkut Fazerin pienet ylihinnoitellut kakut kannattaa unohtaa samantien!
kulmakonditoria! Tikkurilassa. Tilaa mitä vain, ja kaikki ovat hyviä. Olen tilannut monesti..hääkakun, ristiäiskakut, aivan kaikki makeat kakut. Suolaisia kakkuja en ole maistanut. Todella kauniita! onkohan niillä hienot nettisivut, en ole käynyt tutustumassa.
sivuilla makeat kakut olivat mielestäni liian koristeellisia. Suolaset voileipäkakut näyttivät herkullisilta! Jos mun lapsella olisi ristiäiset, tilaisin suolaset kakut tuolta blogistilta ja makeat kulmakonditoriasta!
Valitse näistä kahdesta, etkä taatusti pety. Meillä lasten kastejuhlaan on tilattu Sokerileipurilta ja häihin kakku tuli Kakkugalleriasta.
Ne ovat ainakin " tyylikkäitä" ja vähän erilaisia eli ei pitäisi olla valittamista kellään.