Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää konditoriaa pk-seudulla. Ristiäisiin tilaisin täytekakun ja voileipäkakun.

Vierailija
24.03.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat ainakin " tyylikkäitä" ja vähän erilaisia eli ei pitäisi olla valittamista kellään.

Vierailija
22/29 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muller-konditoria löytyy osoitteesta ensi ne kolme kaksoiveetä piste muller-konditoriapistecom

Kakuista löytyy kuvat ja hinnat

T. 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan Virolaisesta kaupasta Tikkurilasta suosittelee ostamaan mitään.

Todella härskiä asiakaspalvelua. Myyvät pilannutta ruokaa, muuttavat parasta ennen merkintöjä. Torakoita olen nähnyt ainakin Tikkurilan kaupassa. Ei todellakaan tee mieli ostaa sieltä mitään.

Vierailija
24/29 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa haitta on se, että se sijaitsee Merikadulla Kaivarissa. Mutta koko tuotanto on taivaallista. Ikinä ei ole tullut pettymyksiä.

Jotkut Fazerin pienet ylihinnoitellut kakut kannattaa unohtaa samantien!

Vierailija
25/29 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakonditoria! Tikkurilassa. Tilaa mitä vain, ja kaikki ovat hyviä. Olen tilannut monesti..hääkakun, ristiäiskakut, aivan kaikki makeat kakut. Suolaisia kakkuja en ole maistanut. Todella kauniita! onkohan niillä hienot nettisivut, en ole käynyt tutustumassa.

Vierailija
26/29 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/29 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna minä kysäisisin häneltä kakkuja!

http://jimijjjp.vuodatus.net/

Vierailija
28/29 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla makeat kakut olivat mielestäni liian koristeellisia. Suolaset voileipäkakut näyttivät herkullisilta! Jos mun lapsella olisi ristiäiset, tilaisin suolaset kakut tuolta blogistilta ja makeat kulmakonditoriasta!

Vierailija
29/29 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse näistä kahdesta, etkä taatusti pety. Meillä lasten kastejuhlaan on tilattu Sokerileipurilta ja häihin kakku tuli Kakkugalleriasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi